wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

private-releases.life offline

VorigePage 3 of 21Volgende

Firewall, antivirus... ook eens je cookies verwijderen...

14 uur geleden zei MrAudi:

Firewall, antivirus... ook eens je cookies verwijderen...

Nee, ik denk dat ik ben geblokkeerd. Zelfs op mijn telefoon en iPad krijg ik dezelfde error.. Inloggen op het werk werkt daarentegen wel. Jammer! @MrAudi

IMG_EA28BF1E7F3B-1.jpeg

Gebruik eens een andere browser 😉

6 minuten geleden zei Tuinbever:

Gebruik eens een andere browser 😉

Google Chrome, Safari, Firefox, allemaal hetzelfde! :(

Vreemd, je bent niet geblokkeerd, ook niet door je provider,

37 minuten geleden zei Tuinbever:

Vreemd, je bent niet geblokkeerd, ook niet door je provider,

Heel vreemd idd! Nooit eerder meegemaakt.

1 uur geleden zei Midfielder:

Google Chrome, Safari, Firefox, allemaal hetzelfde! :(

Nee, ik denk dat ik ben geblokkeerd. Zelfs op mijn telefoon en iPad krijg ik dezelfde error.. Inloggen op het werk werkt daarentegen wel. Jammer!

Lijkt mij dat dit probleem dan wordt veroorzaakt door Beveiligingssoftware die de verbinding blokkeert.

Zet Internet Security / Firewall / Windows Defender eens helemaal uit en probeer dan weer eens naar de website te gaan.

Als de website dan wel normaal bereikt wordt moet in de Firewall de website als veilig aangemerkt worden.

Dat inloggen op de website wel lukt op het werk, zegt eigenlijk al genoeg. 

Het probleem zit hem in de eigen beveiliging.

image.gif

48 minuten geleden zei Skeletor:

Lijkt mij dat dit probleem dan wordt veroorzaakt door Beveiligingssoftware die de verbinding blokkeert.

Zet Internet Security / Firewall / Windows Defender eens helemaal uit en probeer dan weer eens naar de website te gaan.

Als de website dan wel normaal bereikt wordt moet in de Firewall de website als veilig aangemerkt worden.

Dat inloggen op de website wel lukt op het werk, zegt eigenlijk al genoeg. 

Het probleem zit hem in de eigen beveiliging.

image.gif

Ik zit al te zoeken op mijnmodem.kpn of daar wat zit wat de website blokkeert. Ik ben niet zo technisch maar het lijkt me als ik het zowel op ipad, telefoon als mac niet meer kan connecten met de deze specifieke website, dat het dan aan mijn modem moet liggen (ik heb geen tussenliggende router).

34 minuten geleden zei Midfielder:

Ik zit al te zoeken op mijnmodem.kpn of daar wat zit wat de website blokkeert. Ik ben niet zo technisch maar het lijkt me als ik het zowel op ipad, telefoon als mac niet meer kan connecten met de deze specifieke website, dat het dan aan mijn modem moet liggen (ik heb geen tussenliggende router).

Gebruik je geen Internet Security of andere Beveiliging op al je apparaten die de website kunnen blokkeren?

Als de oorzaak bij KPN ligt is het alleen op te lossen met onderstaande manieren;

Gebruik een VPN of gebruik een alternatieve DNS, zoals Google DNS of de 1.1.1.1

Om jouw DNS aan te passen moet je even Googlen op Aanpassen DNS (Jouw KPN Modem)

@Skeletor ik heb mijn IP-adres en DNS-instellingen veranderd en nu lijkt alles te werken, thanks!

VorigePage 3 of 21Volgende