private-releases.life offline
Citaat van 4december op 29 juli 2022, 16:07Vervelend en balen voor mr Audi. Het is behoorlijk intimiderend als ze op deze manier voor je deur staan met alle toeters en bellen.
Bedankt voor de tip voor wiseguys.
Hoop dat mr Audi over de schrik gaat komen.
Vervelend en balen voor mr Audi. Het is behoorlijk intimiderend als ze op deze manier voor je deur staan met alle toeters en bellen.
Bedankt voor de tip voor wiseguys.
Hoop dat mr Audi over de schrik gaat komen.
Citaat van Diederik op 29 juli 2022, 16:2649 minuten geleden zei extreme:@Diederik Sorry ik weet dat ik voor nederlandse wet ook niet goed bezig ben. Dan ga ik toch niet gooien met prive gegevens waardoor veel mensen nat gaan.
Je trekt een ander mee, maar blijkbaar vind iedereen het maar goed.
Er was al een probleem met hosting, brein wou naw hebben. Dan blijf ik er ook niet al heeft mijn hosting mijn naw niet.
En voor anderen betreft p2h, ook daar ging het mis door bij elkaar op de koffie te gaan. Die persoon wou mij ook pakken, en als ik zijn naam noem begint het gedonder weer.
Dat bedoel ik met jezelf indekken.
@Simon_62 Dat heb ik ook en zelfs meer wat ik natuurlijk niet meld.
Daar ben ik het wel met je eens. Wat je zelf doet moet je zelf weten maar het mag de ander niet treffen.
49 minuten geleden zei extreme:@Diederik Sorry ik weet dat ik voor nederlandse wet ook niet goed bezig ben. Dan ga ik toch niet gooien met prive gegevens waardoor veel mensen nat gaan.
Je trekt een ander mee, maar blijkbaar vind iedereen het maar goed.
Er was al een probleem met hosting, brein wou naw hebben. Dan blijf ik er ook niet al heeft mijn hosting mijn naw niet.
En voor anderen betreft p2h, ook daar ging het mis door bij elkaar op de koffie te gaan. Die persoon wou mij ook pakken, en als ik zijn naam noem begint het gedonder weer.
Dat bedoel ik met jezelf indekken.
@Simon_62 Dat heb ik ook en zelfs meer wat ik natuurlijk niet meld.
Daar ben ik het wel met je eens. Wat je zelf doet moet je zelf weten maar het mag de ander niet treffen.
Citaat van ShadowMaster op 29 juli 2022, 16:48wat erg voor Mraudi , veel sterkte voor iedereen.
ik heb alleen 1 vraag
nu ik lees dat er ook een back up naar brein is gegaan met alle ip adressen
betekent dit dat de users die er films/series kwamen halen dan ook in de shit/gevaren zone zitten ?
wat erg voor Mraudi , veel sterkte voor iedereen.
ik heb alleen 1 vraag
betekent dit dat de users die er films/series kwamen halen dan ook in de shit/gevaren zone zitten ?
Citaat van Madmax op 29 juli 2022, 16:553 minuten geleden zei ShadowMaster:wat erg voor Mraudi , veel sterkte voor iedereen.
ik heb alleen 1 vraag
Als gewone gebruiker hoef je geen zorgen te maken. Dat proberen ze tegen te gaan maar is onbegonnen werk omdat een ISP geen naw gegevens afgeeft. (Zie rechtszaak Ziggo) Ze willen de bron pakken en dat is in dit geval Audi en Posters. En als je 1 film upload kijken ze waarschijnlijk niet eens naar je om. Meer moeite dan dat het wat opleverd. Al heb ik me trouwens ook een keer laten vertellen in de chat dat alleen een registratie IP gelogd was. De bezoeken erna niet.
3 minuten geleden zei ShadowMaster:wat erg voor Mraudi , veel sterkte voor iedereen.
ik heb alleen 1 vraag
Als gewone gebruiker hoef je geen zorgen te maken. Dat proberen ze tegen te gaan maar is onbegonnen werk omdat een ISP geen naw gegevens afgeeft. (Zie rechtszaak Ziggo) Ze willen de bron pakken en dat is in dit geval Audi en Posters. En als je 1 film upload kijken ze waarschijnlijk niet eens naar je om. Meer moeite dan dat het wat opleverd. Al heb ik me trouwens ook een keer laten vertellen in de chat dat alleen een registratie IP gelogd was. De bezoeken erna niet.
Citaat van ShadowMaster op 29 juli 2022, 17:04@Madmax bedankt voor je bericht.
ik heb er wel meer dan 1 ding weggehaald , denk wel rond de 500 dingen , vooral series was ik gek op bij hun :$
ik heb inderdaad de 1ste keer ingelogd met mijn eigen ip adres daarna bijna altijd met een VPN.
@Madmax bedankt voor je bericht.
ik heb er wel meer dan 1 ding weggehaald , denk wel rond de 500 dingen , vooral series was ik gek op bij hun :$
ik heb inderdaad de 1ste keer ingelogd met mijn eigen ip adres daarna bijna altijd met een VPN.
Citaat van Pantahduc op 29 juli 2022, 17:582 uur geleden zei Simon_62:Yep en komt niet meer terug, zeker weten. Mr. Audi hebben ze te pakken en hij is voldoende geintimideerd, steeds hetzelfde patroon, hetzelfde succesvolle protocol.
Probeer je aan te melden bij: https://board.nzb-wiseguys.com/index.php?/login/
Als ze hun naam eer aan doen blijven die wel in de lucht. Kennis is macht. Ze gaan het druk krijgen![]()
Ik probeer aan te melden maar krijg alleen een login pagina, kan nergens registreren.
2 uur geleden zei Simon_62:Yep en komt niet meer terug, zeker weten. Mr. Audi hebben ze te pakken en hij is voldoende geintimideerd, steeds hetzelfde patroon, hetzelfde succesvolle protocol.
Als ze hun naam eer aan doen blijven die wel in de lucht. Kennis is macht. Ze gaan het druk krijgen![]()
Ik probeer aan te melden maar krijg alleen een login pagina, kan nergens registreren.
Citaat van Demo op 29 juli 2022, 18:172 uur geleden zei Simon_62:Yep en komt niet meer terug, zeker weten. Mr. Audi hebben ze te pakken en hij is voldoende geintimideerd, steeds hetzelfde patroon, hetzelfde succesvolle protocol.
Het heeft alleen totaal geen zin deze Community aan te prijzen, want die accepteren alleen nieuwe leden op Invite.
Als deze Community een normale registratie mogelijkheid had gehad, was er ook wel een directe link geplaatst in het overzicht op Duken.nl
2 uur geleden zei Simon_62:Yep en komt niet meer terug, zeker weten. Mr. Audi hebben ze te pakken en hij is voldoende geintimideerd, steeds hetzelfde patroon, hetzelfde succesvolle protocol.
Het heeft alleen totaal geen zin deze Community aan te prijzen, want die accepteren alleen nieuwe leden op Invite.
Als deze Community een normale registratie mogelijkheid had gehad, was er ook wel een directe link geplaatst in het overzicht op Duken.nl
Citaat van statix op 29 juli 2022, 18:17mraudie, hopelijk komt u er goed vanaf, bedankt voor al je energie die je erin stopte. helaas dat er zo'n domme stichting als brein zoveel rechten heeft .
mraudie, hopelijk komt u er goed vanaf, bedankt voor al je energie die je erin stopte. helaas dat er zo'n domme stichting als brein zoveel rechten heeft .
Citaat van richardwiet op 29 juli 2022, 18:22ik denk zelf als er op eens om 6 uur smorgens een stel mensen voor je deur staan en je nog wakker moet worden dan schrik je wel denk ik en als ze dan met brieven komen met een aantal bedragen dan denk ik zelf dat je op dat moment geen idee heb wat je moet doen of wat dan ook.
ik wens audi de komende tijd veel sterkte toe,en ook de mensen die op dat forum hebben gewerkt dat zij geen brief of wat dan met die gasten te maken krijgen.
en ik wilde de mensen die in dat team zat heel erg bedanken voor al hun werk en dat ik van hun forum mocht genieten
dank jullie wel allemaal voor alles.
het gaat jullie goed.
respect
ik denk zelf als er op eens om 6 uur smorgens een stel mensen voor je deur staan en je nog wakker moet worden dan schrik je wel denk ik en als ze dan met brieven komen met een aantal bedragen dan denk ik zelf dat je op dat moment geen idee heb wat je moet doen of wat dan ook.
ik wens audi de komende tijd veel sterkte toe,en ook de mensen die op dat forum hebben gewerkt dat zij geen brief of wat dan met die gasten te maken krijgen.
en ik wilde de mensen die in dat team zat heel erg bedanken voor al hun werk en dat ik van hun forum mocht genieten
dank jullie wel allemaal voor alles.
het gaat jullie goed.
respect
Citaat van Pietjepuk op 29 juli 2022, 18:5355 minutes ago, Pantahduc said:Ik probeer aan te melden maar krijg alleen een login pagina, kan nergens registreren.
Ze hadden maar voor een zeer korte tijd de registratie open. Is nu weer gesloten.. Ik kon een uurtje geleden wel een account aanmaken, maar na deze melding
Awaiting approval your account needs to be approved befor you can use the site as a registerd member an email will be send to xxxxxxx@xx.xx when this is done (ik heb mijn email bedekt)
heb ik geen email ontvangen, en na een lange tijd wachten besloot ik om in te loggen.... Dan kreeg ik de volgende melding -> Your account has been locked. Try again in 15 minutes.
Dus ik weet ook niet wat ze daar aan het doen zijn.
55 minutes ago, Pantahduc said:Ik probeer aan te melden maar krijg alleen een login pagina, kan nergens registreren.
Ze hadden maar voor een zeer korte tijd de registratie open. Is nu weer gesloten.. Ik kon een uurtje geleden wel een account aanmaken, maar na deze melding
Awaiting approval your account needs to be approved befor you can use the site as a registerd member an email will be send to xxxxxxx@xx.xx when this is done (ik heb mijn email bedekt)
heb ik geen email ontvangen, en na een lange tijd wachten besloot ik om in te loggen.... Dan kreeg ik de volgende melding -> Your account has been locked. Try again in 15 minutes.
Dus ik weet ook niet wat ze daar aan het doen zijn.