Posten Met SSL Wil Niet Meer
Citaat van keesjede op 3 december 2020, 10:56news.hitnews.com
poort 119 / 80als je ssl gebruikt deze poorten gebruiken
en deze naam
ssl.hitnews.com
poort 563
met ssl dus gebruiken ssl.hitnews.com en poortnummer 563
news.hitnews.com
poort 119 / 80
als je ssl gebruikt deze poorten gebruiken
en deze naam
ssl.hitnews.com
poort 563
met ssl dus gebruiken ssl.hitnews.com en poortnummer 563
Citaat van William op 3 december 2020, 11:2050 minuten geleden zei bruchlee:ja, wacht op antwoord. Op site Ziggo niets te vinden
Oke. Kijken wat ze zullen zeggen. Toen ik Spotlie nog gebruikte, had ik dit volgens mij ook eens een keer. Bij mij hielp het toen (hoe gek het wellicht ook klinkt) om Spotlite opnieuw te installeren en vervolgens de server opnieuw toevoegen.
26 minuten geleden zei keesjede:ssl.hitnews.com
poort 563met ssl dus gebruiken ssl.hitnews.com en poortnummer 563
Dat doet @bruchleeook. Alleen krijgt hij dan een foutmelding.
50 minuten geleden zei bruchlee:ja, wacht op antwoord. Op site Ziggo niets te vinden
Oke. Kijken wat ze zullen zeggen. Toen ik Spotlie nog gebruikte, had ik dit volgens mij ook eens een keer. Bij mij hielp het toen (hoe gek het wellicht ook klinkt) om Spotlite opnieuw te installeren en vervolgens de server opnieuw toevoegen.
26 minuten geleden zei keesjede:ssl.hitnews.com
poort 563met ssl dus gebruiken ssl.hitnews.com en poortnummer 563
Dat doet @bruchleeook. Alleen krijgt hij dan een foutmelding.
Citaat van Misterkilobyte op 3 december 2020, 11:3317 uur geleden zei Duken:In principe hoef je met je VPN connectie geen SSL te activeren. Is dubbelop, maar het kan ook geen kwaad.
Kan je wel posten met PIA actief en zonder SSL?
Ja dat lukt wel, modem ook al gereset, heel vreemd hoor op poort 119 wel en met ssl 536 en andere poorten niet, heb ook even tweaknews accountje voor een maand genomen, ook de zelfde foutmelding, heb even op een andere pc met schone instalatie gedaan, ook zelfde resultaat, of en dat vermoed ik, dat newsdemon en tweaknews mischien dezelfde server hebben, dat daar het probleem ligt tijdelijk want newsdemon is overgstapt op andere server en zijn geen Highwind meer, dat ze op dezelfde backbone zitten en dat ik daar het probleem heb, heb ook al poorten toegewezen in mijn router via 563 maar ook geen resultaat.
Ook vindt ik het vreemd dat je een VPN hebt van pia, dan gaat toch alles door de VPN heen toch, dus je data is gescrambled je ip is niet zichtbaar, en je gebruikt een dns van pia, hoe zou je dan niet beschermt wezen voor de poort alleen, dan kun je dus ook geen torrents downloaden/uploaden want dan ben je dus ook gewoon zichtbaar, want daar deel je de bestanden ook zonder poort 563, dan heeft VPN daar ook geen zin toch
17 uur geleden zei Duken:In principe hoef je met je VPN connectie geen SSL te activeren. Is dubbelop, maar het kan ook geen kwaad.
Kan je wel posten met PIA actief en zonder SSL?
Ja dat lukt wel, modem ook al gereset, heel vreemd hoor op poort 119 wel en met ssl 536 en andere poorten niet, heb ook even tweaknews accountje voor een maand genomen, ook de zelfde foutmelding, heb even op een andere pc met schone instalatie gedaan, ook zelfde resultaat, of en dat vermoed ik, dat newsdemon en tweaknews mischien dezelfde server hebben, dat daar het probleem ligt tijdelijk want newsdemon is overgstapt op andere server en zijn geen Highwind meer, dat ze op dezelfde backbone zitten en dat ik daar het probleem heb, heb ook al poorten toegewezen in mijn router via 563 maar ook geen resultaat.
Ook vindt ik het vreemd dat je een VPN hebt van pia, dan gaat toch alles door de VPN heen toch, dus je data is gescrambled je ip is niet zichtbaar, en je gebruikt een dns van pia, hoe zou je dan niet beschermt wezen voor de poort alleen, dan kun je dus ook geen torrents downloaden/uploaden want dan ben je dus ook gewoon zichtbaar, want daar deel je de bestanden ook zonder poort 563, dan heeft VPN daar ook geen zin toch
Citaat van William op 3 december 2020, 12:0625 minuten geleden zei Misterkilobyte:Ook vindt ik het vreemd dat je een VPN hebt van pia, dan gaat toch alles door de VPN heen toch, dus je data is gescrambled je ip is niet zichtbaar, en je gebruikt een dns van pia, hoe zou je dan niet beschermt wezen voor de poort alleen, dan kun je dus ook geen torrents downloaden/uploaden
Die lopen niet via een stunnel (torrents) Daar werk je VPN prima hoor, en nee als je via TLS een pakketje verstuur op poort 119, gaan je gegevens mee Inclusief jou echte IP imprint.
25 minuten geleden zei Misterkilobyte:Ook vindt ik het vreemd dat je een VPN hebt van pia, dan gaat toch alles door de VPN heen toch, dus je data is gescrambled je ip is niet zichtbaar, en je gebruikt een dns van pia, hoe zou je dan niet beschermt wezen voor de poort alleen, dan kun je dus ook geen torrents downloaden/uploaden
Die lopen niet via een stunnel (torrents) Daar werk je VPN prima hoor, en nee als je via TLS een pakketje verstuur op poort 119, gaan je gegevens mee Inclusief jou echte IP imprint.
Citaat van William op 3 december 2020, 12:15Het probleem zal waarschijnlijk liggen bij de uitgifte (verlengen) van de ssl certificaten bij de aanbieders, dat is de bekende Handshake Failed, SSL-certificaten hebben een vervaldatum om ervoor te zorgen dat de validatie-informatie accuraat blijft. Over het algemeen is deze geldigheid tussen de zes maanden en twee jaar.
Het probleem zal waarschijnlijk liggen bij de uitgifte (verlengen) van de ssl certificaten bij de aanbieders, dat is de bekende Handshake Failed, SSL-certificaten hebben een vervaldatum om ervoor te zorgen dat de validatie-informatie accuraat blijft. Over het algemeen is deze geldigheid tussen de zes maanden en twee jaar.
Citaat van zomersla op 3 december 2020, 19:57
Dit is het antwoord van Hitnews.
Alles geprobeerd maar ik kan opeens geen SSL meer gebruiken. Alleen nog maar poort 119 ( en die is toch gevaarlijk ondanks VPN)
Vraag:
Is er voor een iMac gebruiker een ander programma om netals Spotlite posten tezien en later binnen te halen
Dit is het antwoord van Hitnews.
Alles geprobeerd maar ik kan opeens geen SSL meer gebruiken. Alleen nog maar poort 119 ( en die is toch gevaarlijk ondanks VPN)
Vraag:
Is er voor een iMac gebruiker een ander programma om netals Spotlite posten tezien en later binnen te halen
Citaat van William op 3 december 2020, 20:571 uur geleden zei bruchlee:Vraag:
Newzbin is ook nog een optie. Maak ik ook vaak gebruik van.
En uiteraard is hier nog meer te vinden:
🙂
1 uur geleden zei bruchlee:Vraag:
Newzbin is ook nog een optie. Maak ik ook vaak gebruik van.
En uiteraard is hier nog meer te vinden:
🙂
Citaat van Duken op 3 december 2020, 21:269 uur geleden zei Misterkilobyte:Ook vindt ik het vreemd dat je een VPN hebt van pia, dan gaat toch alles door de VPN heen toch, dus je data is gescrambled je ip is niet zichtbaar, en je gebruikt een dns van pia, hoe zou je dan niet beschermt wezen voor de poort
Hier zit wat in, naar mijn inziens gaat al je verkeer via de VPN dus de footprint moet ook het ik adres van de VPN provider zijn. Te slotte is dat ook het adres wat de content upload. Niet je persoonlijke adres.
PIA pakt het verkeer op van alle poorten welke naar buiten gaan. Via VPN split tunneling zou je dit wel kunnen omzeilen als je wilt, bijvoorbeeld game porten buiten de VPN provider om.
🤯 Heerlijke materie voor het slapen gaan
9 uur geleden zei Misterkilobyte:Ook vindt ik het vreemd dat je een VPN hebt van pia, dan gaat toch alles door de VPN heen toch, dus je data is gescrambled je ip is niet zichtbaar, en je gebruikt een dns van pia, hoe zou je dan niet beschermt wezen voor de poort
Hier zit wat in, naar mijn inziens gaat al je verkeer via de VPN dus de footprint moet ook het ik adres van de VPN provider zijn. Te slotte is dat ook het adres wat de content upload. Niet je persoonlijke adres.
PIA pakt het verkeer op van alle poorten welke naar buiten gaan. Via VPN split tunneling zou je dit wel kunnen omzeilen als je wilt, bijvoorbeeld game porten buiten de VPN provider om.
🤯 Heerlijke materie voor het slapen gaan