do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

nzbchronicle.net registeren

VorigePage 2 of 2
Op 16-1-2022 om 14:08 zei tijgerke:

https://www.nzbchronicle.net

zonder VPN registreren .

Ik kan er niet meer op wegens banned, reden=?    al gevraagd maar ze reageren niet.

Ik lig er ook uit zonder boe of bah... 

Er zijn minstens 64 zoek resultaten die allemaal betrekking hebben op het het bannen van leden of een niet of slecht werkende registratie over deze ongeorganiseerde NZB Community. Ik mag toch hopen dat die stapel niet nog groter gaat worden en er een einde komt aan al die zelfde nietszeggende reacties.

Vandaag is plotseling mijn schermnaam c.q. het email adres niet meer bekend bij Nzbchronicle. Kan dus niet meer inloggen en de registratie is op non-actief gezet.

Is dit iemand anders ook overkomen? Zo ja, dan is er op deze site een account opschoon actie of iets dergelijks geweest c.q. is hun ledenbestand plotseling verdwenen.

Vandaag is plotseling mijn schermnaam c.q. het email adres niet meer bekend bij Nzbchronicle. Kan dus niet meer inloggen en de registratie is op non-actief gezet.

Is dit iemand anders ook overkomen?

Zo ja, dan is er op deze site een account opschoon actie of iets dergelijks geweest c.q. ik begrijp er niets van.

Greetz,

SNUIF

2 uur geleden zei snuif:

Is dit iemand anders ook overkomen?

Zo ja, dan is er op deze site een account opschoon actie of iets dergelijks geweest c.q. ik begrijp er niets van.

Greetz,

SNUIF

niets nieuws...kan al weken er niet meer op wegens een ban...maar waarom een ban is mij niet bekend..ben ook niet meer "bekend"...zullen wel een donatie willen denk ik...geen donatie dan een ban  

ook down?

VorigePage 2 of 2