wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

NZB Forum - werkend en up-to-date

Page 1 of 3Volgende

Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.

momenteel gebruik ik
elitenzb.info
newzbin.org
iceworld.online

PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂

Het is goed bedoeld maar helaas bestaat er al zo'n onderwerp.

1 uur geleden zei Eeeeeek1972:

Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.

Madmax geeft al terecht aan dat er op het forum al een zeer uitgebreide topic bestaat waar nieuwe goedwerkende sites gemeld kunnen worden.

Ik heb echter het idee dat je op geen enkele nieuwe NZB Community nog een groep tegen gaat komen die iets vergelijkbaars doen als wat QoQ heeft gedaan. 😟

Cool, dank jullie wel!

Laatste tijd verandert nogal wat, dus ik zoek actuele sites, dan die ik in een handleiding zou verwachten. Als newbee ga ik niet in handleiding zoeken naar actueel nieuws. Sorry voor het ongemak.

QoQ ga je nergens meer aantreffen. Die zijn gestopt toch?

14 uur geleden zei Eeeeeek1972:

Cool, dank jullie wel!

Laatste tijd verandert nogal wat, dus ik zoek actuele sites, dan die ik in een handleiding zou verwachten. Als newbee ga ik niet in handleiding zoeken naar actueel nieuws. Sorry voor het ongemak.

De pagina wordt regelmatig bijgewerkt door informatie van leden en gasten. :) Als je nieuwe forums vind kan je ze aanmelden via een reactie. Daarna wordt deze toegevoegd op de lijst. 

8 minuten geleden zei Gunner:

QoQ ga je nergens meer aantreffen. Die zijn gestopt toch?

Klopt Gunner en een vertaalteam zoals QoQ zal er ook niet meer komen, want QoQ was eerder al gestopt op Place2home vanwege het snelle verschijnen van de nieuwste series met retail ondertitelingen op o.a. Netflix en HBO en Videoland, die dan ook weer zeer snel beschikbaar zijn als NZB of Torrent.

1 hour ago, Drifter said:

Klopt Gunner en een vertaalteam zoals QoQ zal er ook niet meer komen, want QoQ was eerder al gestopt op Place2home vanwege het snelle verschijnen van de nieuwste series met retail ondertitelingen op o.a. Netflix en HBO en Videoland, die dan ook weer zeer snel beschikbaar zijn als NZB of Torrent.

Jammer, want ze deden ook genoeg series die niet op Netflix, HBO etc stonden.

23 uur geleden zei Eeeeeek1972:

momenteel gebruik ik
elitenzb.info
newzbin.org
iceworld.online

PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂

23 uur geleden zei Eeeeeek1972:

Hoe werkt newzbin eigenlijk ik ben daar geregistreerd maar vind daar niets terug allemaal topics maar geen films of dvd's

53 minuten geleden zei smits:

Hoe werkt newzbin eigenlijk ik ben daar geregistreerd maar vind daar niets terug allemaal topics maar geen films of dvd's

Als je de website van Newzbin opent zie je bovenin de balk ook een vakje staan met de tekst Forum.

Klik daar maar op en ga dan naar het onderwerp Uitleg en gebruiksaanwijzingen, waar je verschillende topics kan vinden die je in de goede richting kunnen helpen.🙂

Page 1 of 3Volgende