nieuwsgroepen forum gezocht 😔
Citaat van gnurpie op 8 februari 2022, 19:37Nou JudithV. Het was een emotionele zondag vond je niet. Ik zoek alleen maar boeken en op de site van de bibliotheek vond ik toch het meeste. Zou mooi zijn als private releases zou samenwerken. Maar tot dat moment raad ik de gewone bieb aan.Â
Nou JudithV. Het was een emotionele zondag vond je niet. Ik zoek alleen maar boeken en op de site van de bibliotheek vond ik toch het meeste. Zou mooi zijn als private releases zou samenwerken. Maar tot dat moment raad ik de gewone bieb aan.Â
Citaat van Roz_an_Ni op 9 februari 2022, 11:13Het was zeker een emotionele afsluiting gnurpie maar zeer waardige afsluiting ook. Mijn vrouw kon het de hele dag niet droog houden en ben maar eens even mee gaan kijken wat er allemaal gebeurde. Maar wat een liefde naar deze vrouw en staffleden en groep als geheel. Respect!
Het was zeker een emotionele afsluiting gnurpie maar zeer waardige afsluiting ook. Mijn vrouw kon het de hele dag niet droog houden en ben maar eens even mee gaan kijken wat er allemaal gebeurde. Maar wat een liefde naar deze vrouw en staffleden en groep als geheel. Respect!
Citaat van gnurpie op 9 februari 2022, 18:34Helemaal mee eens. Het was een heel fijn forum. Met bijzondere acties. Het deed veel pijn dat het ging sluiten. Maar: petje af nu voor Mr Audi. In rap tempo veel mooie boekjes. Die opmerking over de bieb kan vergeten worden.Â
Helemaal mee eens. Het was een heel fijn forum. Met bijzondere acties. Het deed veel pijn dat het ging sluiten. Maar: petje af nu voor Mr Audi. In rap tempo veel mooie boekjes. Die opmerking over de bieb kan vergeten worden.Â
Citaat van Gandalf op 13 februari 2022, 09:37Op 6-2-2022 om 15:43 zei MrAudi:We zijn idd continu bezig met ons e-books aanbod uit te breiden, en beschouwen ebooks dan ook als één van de belangrijkere onderdelen van ons forum.
Enkele admins van paradise4everyone zullen me nog wel kennen, als jullie een uitgebreidere samenwerking willen voor ebooks, dan weet je me te vinden.Aan ebooks-downloaders, steeds welkom 🙂
Mvg,
MrAudi
Eigenaar private-releases.lifeIk ben er erg blij mee.Â
Op 6-2-2022 om 15:43 zei MrAudi:We zijn idd continu bezig met ons e-books aanbod uit te breiden, en beschouwen ebooks dan ook als één van de belangrijkere onderdelen van ons forum.
Enkele admins van paradise4everyone zullen me nog wel kennen, als jullie een uitgebreidere samenwerking willen voor ebooks, dan weet je me te vinden.Aan ebooks-downloaders, steeds welkom 🙂
Mvg,
MrAudi
Eigenaar private-releases.life
Ik ben er erg blij mee.Â
Citaat van Baloo op 13 februari 2022, 12:27Op 6-2-2022 om 15:43 zei MrAudi:We zijn idd continu bezig met ons e-books aanbod uit te breiden, en beschouwen ebooks dan ook als één van de belangrijkere onderdelen van ons forum.
Mvg,
MrAudi
Eigenaar private-releases.lifeHopelijk gaat het lukken. Bij Paradise4every1 zat ook een gewaardeerde spotter van strips. Ik hoop dat deze spotter ook aansluiting zoekt bij private-releases.life.
Op 6-2-2022 om 15:43 zei MrAudi:We zijn idd continu bezig met ons e-books aanbod uit te breiden, en beschouwen ebooks dan ook als één van de belangrijkere onderdelen van ons forum.
Mvg,
MrAudi
Eigenaar private-releases.life
Hopelijk gaat het lukken. Bij Paradise4every1 zat ook een gewaardeerde spotter van strips. Ik hoop dat deze spotter ook aansluiting zoekt bij private-releases.life.
Citaat van darcey op 16 februari 2022, 18:52Â Heel jammer dat paradise4 ever weg is Ik lees iedere dag en de indeling van boeken was top.Van schrijvers de series bij elkaar.Wat er uitkwam aan nieuwe boeken.Dus een hoop gemis.
Â
 Heel jammer dat paradise4 ever weg is Ik lees iedere dag en de indeling van boeken was top.Van schrijvers de series bij elkaar.Wat er uitkwam aan nieuwe boeken.Dus een hoop gemis.
Â
Citaat van Pennywise op 18 februari 2022, 22:39Ondertussen actief bij private-releases, sommigen hier zullen mij zeker nog kennen van Paradise. Ik ga daar verder met wat ik bij Paradise aan het doen was
Â
Greetz Penny
Ondertussen actief bij private-releases, sommigen hier zullen mij zeker nog kennen van Paradise. Ik ga daar verder met wat ik bij Paradise aan het doen was
Â
Greetz Penny