Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van IfElse op 13 november 2018, 01:263 uur geleden zei Meh Meh:Je kan toch ook tijdelijk naar nzbserver.com gaan?
Jazeker, helaas is bijna niks qua films/series te downloaden omdat het offline gehaald wordt..
3 uur geleden zei Meh Meh:Je kan toch ook tijdelijk naar nzbserver.com gaan?
Jazeker, helaas is bijna niks qua films/series te downloaden omdat het offline gehaald wordt..
Citaat van Duken op 13 november 2018, 06:18De TDON verzoeken gaan zeker snel op nzbserver.com . Maar misschien even @Cptzeromaniac een berichtje sturen. Tenslotte loop je al ruim 10 jaar mee op duken.nl.
Niet geschoten is altijd mis
De TDON verzoeken gaan zeker snel op nzbserver.com . Maar misschien even @Cptzeromaniac een berichtje sturen. Tenslotte loop je al ruim 10 jaar mee op duken.nl.
Citaat van Meh Meh op 13 november 2018, 08:252 uur geleden zei Duken:De TDON verzoeken gaan zeker snel op nzbserver.com . Maar misschien even @Cptzeromaniac een berichtje sturen. Tenslotte loop je al ruim 10 jaar mee op duken.nl.
Wat zijn TDON verzoeken? Ik vind er vreemde dingen over.
2 uur geleden zei Duken:De TDON verzoeken gaan zeker snel op nzbserver.com . Maar misschien even @Cptzeromaniac een berichtje sturen. Tenslotte loop je al ruim 10 jaar mee op duken.nl.
Wat zijn TDON verzoeken? Ik vind er vreemde dingen over.
Citaat van SjorsNWH op 13 november 2018, 09:2254 minuten geleden zei Meh Meh:Wat zijn TDON verzoeken? Ik vind er vreemde dingen over.
Take down on notice? Maar volgens mij is de term Notice and take down
54 minuten geleden zei Meh Meh:Wat zijn TDON verzoeken? Ik vind er vreemde dingen over.
Take down on notice? Maar volgens mij is de term Notice and take down
Citaat van Demo op 13 november 2018, 09:241 uur geleden zei Meh Meh:Wat zijn TDON verzoeken? Ik vind er vreemde dingen over.
De betekenis daarvan is Notice and Take Down-beleid @Meh Meh
Er zijn ook zelfs al Payservers die niet kunnen voorkomen dat Internet Providers herkenbare delen van NZB filteren zodat er incomplete pakketjes ontstaan, die dus resulteren in een incomplete download. (dus een nutteloze download)
Natuurlijk kunnen Uploaders naar Nieuwsgroepen er voor zorgen dat die pakketjes niet herkend worden door ze een versleutelde naam te geven en ze op die manier niet gekoppeld kunnen worden aan de naam van bijv. een Film of een Serie.
1 uur geleden zei Meh Meh:Wat zijn TDON verzoeken? Ik vind er vreemde dingen over.
De betekenis daarvan is Notice and Take Down-beleid @Meh Meh
Er zijn ook zelfs al Payservers die niet kunnen voorkomen dat Internet Providers herkenbare delen van NZB filteren zodat er incomplete pakketjes ontstaan, die dus resulteren in een incomplete download. (dus een nutteloze download)
Natuurlijk kunnen Uploaders naar Nieuwsgroepen er voor zorgen dat die pakketjes niet herkend worden door ze een versleutelde naam te geven en ze op die manier niet gekoppeld kunnen worden aan de naam van bijv. een Film of een Serie.
Citaat van Cptzeromaniac op 13 november 2018, 14:04Voor iedereen!
De registraties zijn weer geopend!
Onthoudt alleen dat registraties zijn toegestaan zonder VPN / Proxy / Mobiel!
Als je eenmaal bent toegelaten is VPN / Proxy / Mobiel weer toegestaan!
Met Vriendelijke groet,
TNG
Voor iedereen!
De registraties zijn weer geopend!
Onthoudt alleen dat registraties zijn toegestaan zonder VPN / Proxy / Mobiel!
Als je eenmaal bent toegelaten is VPN / Proxy / Mobiel weer toegestaan!
Met Vriendelijke groet,
TNG
Citaat van Duken op 13 november 2018, 18:31Sorry sorry.... Was inderdaad Notice and take down.
Ik typte het bericht vroeg in de ochtend hehe.
Goed om te zien dat de registraties openstaan. Veel groei plezier met het forum 🤗
Sorry sorry.... Was inderdaad Notice and take down. Ik typte het bericht vroeg in de ochtend hehe.
Goed om te zien dat de registraties openstaan. Veel groei plezier met het forum 🤗
Citaat van Meh Meh op 13 november 2018, 19:1744 minuten geleden zei Duken:Sorry sorry.... Was inderdaad Notice and take down.
Ik was nog niet bekend met de afkorting, wel met Notice and Take Down, helaas.... dat zuigt.
44 minuten geleden zei Duken:Sorry sorry.... Was inderdaad Notice and take down.
Ik was nog niet bekend met de afkorting, wel met Notice and Take Down, helaas.... dat zuigt.
Citaat van Meh Meh op 13 november 2018, 19:205 uur geleden zei Cptzeromaniac:Onthoudt alleen dat registraties zijn toegestaan zonder VPN / Proxy / Mobiel!
Vraagje, puur uit nieuwsgierigheid, ik probeer niet negatief te doen.
P2H had op een gegeven moment hetzelfde beleid en vele andere Nederlandse torrent/usenet forums ook.
Waarom moeten mensen zich inschrijven zonder VPN/Proxy/Mobiel?
5 uur geleden zei Cptzeromaniac:Onthoudt alleen dat registraties zijn toegestaan zonder VPN / Proxy / Mobiel!
Vraagje, puur uit nieuwsgierigheid, ik probeer niet negatief te doen.
P2H had op een gegeven moment hetzelfde beleid en vele andere Nederlandse torrent/usenet forums ook.
Waarom moeten mensen zich inschrijven zonder VPN/Proxy/Mobiel?