wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 32 of 39Volgende

@Cptzeromaniac Ik krijg nu steeds deze melding :

Sorry your not authorized to view this page.

Please try logging in or logging in as a different user.

Dus ik kan nergens meer bij ...

@picardo Er zijn problemen met rechten. Ze weten er in ieder geval vanaf.

Hallo

Als ik mij wil registreren krijg ik steeds Error 500   en dit reeds enkele dagen.   Als ik wil contacteren krijg ik ook diezelfde melding. Iemand een idee hoe het wel kan of is dit een tijdelijke storing?

Greets 

Louis

13 minuten geleden zei louis.1953:

Hallo

Als ik mij wil registreren krijg ik steeds Error 500   en dit reeds enkele dagen.   Als ik wil contacteren krijg ik ook diezelfde melding. Iemand een idee hoe het wel kan of is dit een tijdelijke storing?

Greets 

Louis

Ze zijn al een aantal dagen druk bezig om een nieuw forum op te zetten. Zie ook de eerdere berichten in dit topic. Het kan dus inderdaad zo zijn dat je dit soort meldingen soms krijgt te zien.

Probeer het later nog een keer. Of wacht rustig af. :)

Ik ben ontzettend blij met The new Generation!  Ik vind het erg fijn dat er mensen zijn die zoveel tijd en energie in zo'n forum willen steken.   Dank zij jullie wordt mijn leven wat makkelijker 🙂 en zeker leuker.  Den Spike en alle anderen die hun best zo doen,  laat je niet gek maken door stomme mensen, die zijn er helaas altijd.   En het is erg makkelijk om zo op social media  iemand negatief  commentaar te geven.  Persoonlijk vind ik dat wat laag, maar goed.  Succes!!!

mijn complimenten voor het nieuwe !! laat alle criticasters terzijde ze hebben ongelijk 

Gisteren was het me kort gelukt om op de site te komen, tis geweldig mooi van opzet, ziet er echt prachtig uit.

Maar nu staat er :

Beste Guest,

We zijn op de hoogte dat members bepaalde secties niet in kunnen!

Daarom ook de vraag niet onnodig de beheerders lastig te vallen via PM

Maandag gaan we verder met de site aanpassen! Hierdoor kan de site onbereikbaar zijn

Houdt hier rekening mee!

Enige bugs kunnen later deze week gemeld worden!

Met vriendelijke groet,

TNG Team

=red>

1 uur geleden zei Wiedewa:

Gisteren was het me kort gelukt om op de site te komen, tis geweldig mooi van opzet, ziet er echt prachtig uit.

Maar nu staat er :

Beste Guest,

We zijn op de hoogte dat members bepaalde secties niet in kunnen!

Daarom ook de vraag niet onnodig de beheerders lastig te vallen via PM

Maandag gaan we verder met de site aanpassen! Hierdoor kan de site onbereikbaar zijn

Houdt hier rekening mee!

Enige bugs kunnen later deze week gemeld worden!

Met vriendelijke groet,

TNG Team

=red>

Klopt.

Dit omdat bepaalde rechten voor members niet goed staan en wij druk bezig zijn oplossingen toe te passen. 

Morgen gaan ze verder en zal het verbeterd worden. Dit bericht hebben we neergezet dat ondanks een aankondiging dat Beheer op de hoogte is. Mensen toch team leden onnodig berichten over hetzelfde probleem. Hoop dat iedereen nog even geduld heeft. Wij beloven beterschap. Gelukkig zijn we blij met de steun van onze trouwe members dat die ook geduldig met ons zijn :)

Beste forum leden,

Vanaf vandaag volg ik ook dit topic, naar aanleiding door 2 verborgen reacties door één van de moderators van het forum, waarbij ik ook moet opmerken dat ook hier sommige reacties een negatieve klank beginnen te krijgen. Meteen zou ik willen opmerken en verwijzen naar het volgende artikel dat betrekking heeft over het forum zelf huisregels , ik merk op dat alle negatieve opmerkingen/reacties steeds betrekking hebben op het onderwerp/topics betreffende NZB waardoor het moderatie team en onze administrator zich hier steeds meer en meer moeten gaan mee bezig houden en hierdoor minder tijd kunnen besteden aan het helpen van oplossingen aan te bieden voor vragen die er komen van andere leden van het forum die geen connectie hebben met het hele NZB gebeuren. We zijn er van bewust dat er in deze wereld heel wat negatieve bewegingen aan de hand zijn die van invloed zijn op het downloaden, sites die sluiten en dergelijke, al dan niet van hogere hand. Mag ik dan ook met aandrang vragen om bij het plaatsen van reacties even tweemaal na te denken over de te plaatsen tekst, dit zowel door diegene waarover het gaat als diegene die al dan niet een reactie wil plaatsen over een bepaalde site. Iedereen weet dat het maken en onderhouden van een site geen eenvoudige job is, en al zeker niet indien dit gebeurd door mensen die het doen op vrijwillige basis en niet op basis van een fulltime job, en veel tijd en inspanning vraagt om tot een bevredigend resultaat te komen. Hou er ook rekening mee dat negatieve of opmerkingen/reacties invloed kunnen hebben op het gehele forum en niet alleen op bepaalde topics ervan.

Ik zeg het nogmaals  "Duken.nl is er voor om oplossingen te proberen aan te reiken of aan te bieden aan mensen die met een bepaald probleem zitten of hebben, verder willen wij een plaats aanbieden waar we in alle vriendelijkheid met elkaar willen omgaan in topics en reacties. Wij bieden allerhande handleidingen die mensen kunnen helpen op het internet, we proberen zo goed als maar kan informatie over te brengen over dingen die in het nieuws zijn die o.a. gerelateerd zijn aan het internet. " en zoals onze Duken al aangaf voor negatieve uitspraken en reacties die geen enkele informatieve toevoeging hebben en bedoeld zijn om te kwetsend en iemand neer te halen zijn er genoeg andere site's te vinden op het web.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Trizomu

ik probeer nu al dagen te registreren maar steeds krijg ik error 500, iets niet juist met de sever of zo iets.

kan iemand mij helpen.

greets

VorigePage 32 of 39Volgende