Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Yahiko op 9 oktober 2018, 14:17Ik ben benieuwd, na de sluiting van een bepaalde grote speler is er na mijn weten een flink gat gevallen. Zojuist bij jullie aangemeld, wachtend op acceptatie. In ieder geval sowieso alvast bedankt voor alle moeite :).
Ik ben benieuwd, na de sluiting van een bepaalde grote speler is er na mijn weten een flink gat gevallen. Zojuist bij jullie aangemeld, wachtend op acceptatie. In ieder geval sowieso alvast bedankt voor alle moeite :).
Citaat van Cptzeromaniac op 24 oktober 2018, 08:36The-New-Generation is vanaf nu tot a.s. zondag 28 oktober gesloten!
Dit om de site een nieuw jasje te geven met betere software en upgrades van de server
Dit alles om de vertragingen van afgelopen tijd tegen te gaan!
Mochten ze eerder klaar zijn zullen ze het melden!
The-New-Generation is vanaf nu tot a.s. zondag 28 oktober gesloten!
Dit om de site een nieuw jasje te geven met betere software en upgrades van de server
Citaat van Misterkilobyte op 24 oktober 2018, 10:28Oke bedankt voor de info Cptzeromaniac
Oke bedankt voor de info Cptzeromaniac
Citaat van Cptzeromaniac op 27 oktober 2018, 19:52Op 24-10-2018 om 10:36 zei Cptzeromaniac:The-New-Generation is vanaf nu tot a.s. zondag 28 oktober gesloten!
Na wat beraad met het beheer team.
Moeten we noodgedwongen toch langer dicht blijven dan we gepland hadden.
Door onvoorziene omstandigheden met bepaade dingen van het forum hebben we toch besloten de site nog niet open te gooien.
We hopen op zijn vroegst a.s. donderdag open te gaan.
We willen een goed forum open gooien en niet half afgewerkt.
Hopelijk tot snel!
Op 24-10-2018 om 10:36 zei Cptzeromaniac:The-New-Generation is vanaf nu tot a.s. zondag 28 oktober gesloten!
Na wat beraad met het beheer team.
Moeten we noodgedwongen toch langer dicht blijven dan we gepland hadden.
Door onvoorziene omstandigheden met bepaade dingen van het forum hebben we toch besloten de site nog niet open te gooien.
We hopen op zijn vroegst a.s. donderdag open te gaan.
We willen een goed forum open gooien en niet half afgewerkt.
Hopelijk tot snel!
Citaat van Duken op 28 oktober 2018, 06:41Bedankt voor de update, hoop dat de boel weer snel voor jullie online is. Veel succes gewenst
Bedankt voor de update, hoop dat de boel weer snel voor jullie online is. Veel succes gewenst
Citaat van fast-eddy op 28 oktober 2018, 13:01kan ik er nog wel op, Cptzeromaniac. omdat ik er een tijdje er niet ben op geweest door omstandigheden
in afwachting van je antwoord groet ik je
fast-eddy
kan ik er nog wel op, Cptzeromaniac. omdat ik er een tijdje er niet ben op geweest door omstandigheden
in afwachting van je antwoord groet ik je
fast-eddy