do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 16 of 39Volgende

Zoals aangegeven. Cookies compleet verwijderen. Als je chrome gebruikt even google zoeken. Van de site af gaan en vpn uit. Vervolgens VPN weer aan en ga dan naar http://www.the-newgeneration.net/forum.php

zou weer moeten werken dan

Nee het werkt nog steeds niet de site is wel weer online, maar ik krijg de melding dat de site tijdelijk offline is vanwege een verhuizing. Ik heb de cookies verwijderd in chrome via Google naar de website gegaan. Ik heb het ook via internet explorer geprobeerd. 

Dan wordt je nog naar de oude site gestuurd. Ik hoop dat gauw opgelost is. Kan even duren helaas. Onderhoud technisch gaat niet altijd alles goed morgen is het zoiezo weer in orde en doe me best voor vandaag

Oke nou het heeft geen haast, ik hoop voor jullie dat alles weer snel up and running is! Hoe dan ook ik vind jullie inzet top bedankt alvast zover! 

@stpolman @ShadowMaster De site werkt weer.

HTTPS is weer toegangkelijk :)

ben ik nu een idioot ? als ik mail.jpg.ecc62391b49c2693e5190bfec86a9efa.jpg wil registreren  krijg ik onderstaande beeld

oke nogmaals de handleiding xD

Die no new invites NEGEREN!. Je kan gewoon registreren.

Wanneer je op de site komt klik je op ga naar het TNG Registratie formulier.

Vervolg vul je een Geldig emailadres in en dan klik je op submit.

Nu wordt er een mail vanuit ons naar je toe gestuurd en deze moet je openen en op de link klikken.

Dan kan de site verifieren dat je een geldig email adres hebt.
Vervolgens herhaal je de eerste stap met invullen van email adres en klik je weer op submit.

Dan zal je door worden gestuurd naar het formulier om verdere aanmeld gegevens in te vullen.
Zoals je gebruikersnaam en gewenste wachtwoord.

Wanneer je hebt geregistreerd controleerd het systeem of het goed is en zal een administrator je toelaten. 

Dit kan soms even duren door drukte of dat we tijdelijk niet aanwezig zijn vanwege onderhoud/prive etc.

ik heb sinds gisteren al 10 keer mijn mail adres ingevoerd, maar krijg nooit een mail met een link om op te klikken.

gisteren was de mail ook overbelast :S

geef even in PM je mailadres kan ik kijken of die verstuurd is

@Cptzeromaniac,

thanks voor alles ik heb mij kunnen registreren  ik wacht nog op controle van de moderator. :)

VorigePage 16 of 39Volgende