Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Reza145 op 9 september 2018, 11:32Registratie ging goed. Nu wacht ik rustig af de administrator me goed keurt. Ik hoop er echt op.
Registratie ging goed. Nu wacht ik rustig af de administrator me goed keurt. Ik hoop er echt op.
Citaat van Cptzeromaniac op 9 september 2018, 11:4210 minuten geleden zei Reza145:Registratie ging goed. Nu wacht ik rustig af de administrator me goed keurt. Ik hoop er echt op.
@Reza145 je bent toegelaten
![]()
10 minuten geleden zei Reza145:Registratie ging goed. Nu wacht ik rustig af de administrator me goed keurt. Ik hoop er echt op.
@Reza145 je bent toegelaten
Citaat van Jack012 op 9 september 2018, 12:00Ik ben geweigerd... Helaas
![]()
Er staat dat ik geweigerd ben omdat ik mijn mobiel registreerde. Kan ik het dan wel opnieuw proberen op mijn laptop? Of ben ik nu geblokkeerd?
Ik ben geweigerd... Helaas
Er staat dat ik geweigerd ben omdat ik mijn mobiel registreerde. Kan ik het dan wel opnieuw proberen op mijn laptop? Of ben ik nu geblokkeerd?
Citaat van Cptzeromaniac op 9 september 2018, 12:01beste @Jack012
je mag altijd opnieuw proberen
momenteel hebben we even een server probleem wordt z.s.m. opgelost ook een reden dat we dus verhuizen.
beste @Jack012
je mag altijd opnieuw proberen
momenteel hebben we even een server probleem wordt z.s.m. opgelost ook een reden dat we dus verhuizen.
Citaat van ShadowMaster op 9 september 2018, 15:47registratie is weer gesloten ?
kon wel mijn email adres achterlaten maar niet een registratieformulier kreeg ik ervoor ?
registratie is weer gesloten ?
kon wel mijn email adres achterlaten maar niet een registratieformulier kreeg ik ervoor ?
Citaat van Cptzeromaniac op 9 september 2018, 15:50@ShadowMaster heb het op pagina 5 al omschreven hoe de registratie procedure gaat. Onze registratie is gewoon open. Kan zijn dat de mail in je spam folder is terecht gekomen.
@ShadowMaster heb het op pagina 5 al omschreven hoe de registratie procedure gaat. Onze registratie is gewoon open. Kan zijn dat de mail in je spam folder is terecht gekomen.
Citaat van ShadowMaster op 9 september 2018, 15:555 minuten geleden zei Cptzeromaniac:@ShadowMaster heb het op pagina 5 al omschreven hoe de registratie procedure gaat. Onze registratie is gewoon open. Kan zijn dat de mail in je spam folder is terecht gekomen.
Nee nog niks in mijn spam box heb al gekeken en zag het inderdaad net op pagina 5 staan.
maar nog niks ontvangen![]()
5 minuten geleden zei Cptzeromaniac:@ShadowMaster heb het op pagina 5 al omschreven hoe de registratie procedure gaat. Onze registratie is gewoon open. Kan zijn dat de mail in je spam folder is terecht gekomen.
Nee nog niks in mijn spam box heb al gekeken en zag het inderdaad net op pagina 5 staan.
maar nog niks ontvangen
Citaat van Cptzeromaniac op 9 september 2018, 16:0814 minuten geleden zei ShadowMaster:Nee nog niks in mijn spam box heb al gekeken en zag het inderdaad net op pagina 5 staan.
hmmm dat is vreemd!
Je hebt toevallig niet je VPN aanstaan?
Want bij registratie blokkeert hij dan en kan het zijn dat je geen email ontvangt.Had je net een mail aan ons gestuurd? op de gmail?
Heb eventueel probleem gevonden.Ons email account heeft de limiet bereikt door alle drukte.
Nu een volgend account aanstaan die als backup werkt.Hopelijk werkt het nu wel?
14 minuten geleden zei ShadowMaster:Nee nog niks in mijn spam box heb al gekeken en zag het inderdaad net op pagina 5 staan.
hmmm dat is vreemd!
Je hebt toevallig niet je VPN aanstaan?
Want bij registratie blokkeert hij dan en kan het zijn dat je geen email ontvangt.
Had je net een mail aan ons gestuurd? op de gmail?
Heb eventueel probleem gevonden.
Ons email account heeft de limiet bereikt door alle drukte.
Nu een volgend account aanstaan die als backup werkt.
Hopelijk werkt het nu wel?
Citaat van William op 9 september 2018, 16:25Zou me graag willen aanmelden. Jammer dat jullie niet toestaan om je aan te melden met een VPN.
Ik wens jullie hoe dan ook veel succes toe. Verder ook een +1 voor de ondersteuning hier.
Zou me graag willen aanmelden. Jammer dat jullie niet toestaan om je aan te melden met een VPN.
Ik wens jullie hoe dan ook veel succes toe. Verder ook een +1 voor de ondersteuning hier.