wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

Page 1 of 39Volgende

Beste mensen, vanmiddag 24-06-2018 om 13.30 uur gaan de poorten open van ons kersverse Forum: http://www.the-newgeneration.net!

Komt allen een kijkje nemen, want er is van alles te vinden.

Registratie is natuurlijk gratis!

Registreren met VPN, GSM of proxy is NIET toegestaan.

Eenmaal op het forum geregistreerd, dan maakt het niet uit of je het gebruikt.

We zijn nog flink aan het vullen, maar er staan al veel interessante spots klaar om gedownload te worden!!

Zou leuk zijn als ik jullie daar kan begroeten, dus kom eens kijken en registreer.

Met vriendelijke groet,

The-NewGeneration Team

The-NewGeneration Header.png

1 uur geleden zei Den Spike:

Registreren met VPN, GSM of proxy is NIET toegestaan.

Waarom moeten mensen zich op deze manier inschrijven?

Hallo Meh Meh,

Dat is puur uit veiligheid!

Grtz,

Den Spike

Uhm ? Wie zijn veiligheid, als je zonder VPN registreert en Stichting Brein neemt alles in beslag, dan is je IP adres bekent, tenslotte dit IP adres wordt bewaard, dus ook bij Brein ! Dan is het peanuts voor Brein om de uploaders en downloaders te achterhalen.

De kans is zeer groot dat juist bij dit forum Brein een kijkje gaat nemen ! En die komen echt wel binnen met of zonder VPN, dus ik vraag me nog steeds af wie zijn veiligheid.

Kortom het lijkt me wijzer om iedereen te laten registreren met een VPN verbinding dit voor de veiligheid van de members !

Adrie

Ja, dat is ook mijn vraag, de veiligheid van wie? Waarom moeten mensen hun eigen IP adres gebruiken tijdens de inschrijving?

Dear A3aantje,

Unfortunately your registration at The-New-Generation did not meet our membership requirements. Therefore your registration was deleted.

Sorry,
The-New-Generation

Sorry dat ik het zeg, maar denk dat het verstandiger is juist in deze tijden dit soort forums te mijden. 

Ik denk juist dat het als eerste om mijn veiligheid zou moeten gaan !

Als ik dan niet mag registreren met een VPN dat gewoon lekker niet !

A3

Geweldig Den Spike met anderen weer terug. De site ziet er bij opening al gelikt uit. Veel plezier met deze site

Citaat

Uhm ? Wie zijn veiligheid, als je zonder VPN registreert en Stichting Brein neemt alles in beslag, dan is je IP adres bekent, tenslotte dit IP adres wordt bewaard, dus ook bij Brein ! Dan is het peanuts voor Brein om de uploaders en downloaders te achterhalen.

De kans is zeer groot dat juist bij dit forum Brein een kijkje gaat nemen ! En die komen echt wel binnen met of zonder VPN, dus ik vraag me nog steeds af wie zijn veiligheid.

Kortom het lijkt me wijzer om iedereen te laten registreren met een VPN verbinding dit voor de veiligheid van de members !

Adrie

Na registratie is VPN gewoon toegestaan. Database wordt ook geleegd van ip-adressen zodat dit niet blijft staan.
Als je naar place2home.net kijkt gelden dezelfde regels....

Dan zou je die site ook vermijden vanwege hetzelfde punt. terwijl de meesten daar dus zitten vanwege QoQ en andere bekende van Usenet....
Daar wordt ook hetzelfde gedaan met de ip-adressen. Deze worden automatisch verwijdert zodat leden er geen problemen mee krijgen.

Is dan jammer dat je er dan zo over denkt terwijl het bij de beste en bekendste usenet sites op dezelfde manier gebeurt om te zorgen dat ze geen rare figuren binnen krijgen.

We zijn toch niet gek.nl ;)

1 uur geleden zei A3aantje:

Dear A3aantje,

Unfortunately your registration at The-New-Generation did not meet our membership requirements. Therefore your registration was deleted.

Sorry,
The-New-Generation

Sorry dat ik het zeg, maar denk dat het verstandiger is juist in deze tijden dit soort forums te mijden. 

A3

Zo is dat, ik begin er ook niet aan. Er zijn genoeg alternatieven zonder je IP vrij te geven.

We zijn toch niet gek.nl :)

1 uur geleden zei A3aantje:

Nee, van mij hoeft het dan ook niet. Als ik mij niet met een VPN kan inschrijven, dan maar niet.

Page 1 of 39Volgende