wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw nzb forum libertas.international

VorigePage 5 of 7Volgende

Goed bericht!

Aanmelding is gelukt. Mooi dat er zorg is om veiligheid en dat veel bewaard is gebleven.

Wat geweldig nieuws toppie hier word je blij van :D

De domheid van sommige mensen blijft me verbazen....

Dus als ik het goed begrijp: vorige week heeft de eigenaar van een illegaal forum een huiszoeking door de Belgische politie gehad. Gelukkig voor hem vond men zijn inbreuken niet ernstig genoeg om hem te arresteren en zit hij nu bang af te wachten tot men klaar is om alles door te nemen, waarna de verhoren zullen volgen (geloof me, ik weet waarover ik praat - heb het zelf ook meegemaakt, al was het in een totaal andere zaak).

Dus binnenkort zal MrAudi zwaar op de rooster gelegd worden en zal men zeker proberen de identiteit van zijn medewerkers te weten te komen (voor zover ze die al niet hebben natuurlijk). Je zou dus verwachten dat die ex medewerkers een kaarsje branden en hopen dat MrAudi zijn mond houdt en alleen opdraait voor de gevolgen.

Maar neen hoor! Blijkbaar heeft een genie nog een oude backup gevonden en vindt hij het nodig om het Belgisch gerecht eens zwaar tegen de schenen te schoppen door hem terug online te zetten.

Wat er nu zal gebeuren laat ik aan jullie verbeelding over. Ik geef ze een maandje of zo, ga me er zeker niet aanmelden als poster of moderator - die eer laat ik aan een medewerker van een welbekende stichting 😉

Wat een geweldig goed nieuws.

ga me meteen aanmelden 

Dat is mooi dank je

Oops! Twee kritische posts verdwenen (waarvan eentje van mij en eentje van iemand die nagels met koppen slaat). Als het hier zo zit, hasta la vista amigos!

bedankt voor jullie moeite , nu nog even goedkeuring afwachten

26 minutes ago, James007 said:

Oops! Twee kritische posts verdwenen (waarvan eentje van mij en eentje van iemand die nagels met koppen slaat). Als het hier zo zit, hasta la vista amigos!

Moderen is goed, maar ik sluit mij aan bij James hier, een kritische noot moet kunnen. Desnoods kan je nog een opmerking bij een bericht plaatsen om eventuele verkeerde aannames aan te stippen, het verwijderen van kritische reacties zonder de aanwezigheid van aanstootgevende taal lijkt mij niet de bedoeling voor een forum waar iedereen zijn mening zou moeten kunnen geven?

Ik ben overigens super blij met deze doorstart, fijn om te zien dat er nog mensen zijn die hun hobby durfen te delen. Zo te zien hebben ze ook geleerd van het voorval met PVT. Ik vind het overigens logisch dat er mensen zijn die hier wel met een kritische blik naar kijken, de database van PVT ligt nu bij de welbekende instanties, een doorstart ligt dan ook direct op het netvlies van deze organisaties. Dat zal de staff achter deze community vast wel weten, desalniettemin iets om rekening mee te houden voor de gebruikers, duken geeft mij de informatie voor deze beslissingen .... als er geen kritische noot meer kan zijn gaat dat verloren.

Top hoor, gelijk aangemeld (ook nu bij Duken)

toppie 

gelijk aangemeld ..... kan niet w88 op goedkeuring (schermnaam ArMa) ,,,,, greinz

VorigePage 5 of 7Volgende