kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
Citaat van Misterkilobyte op 21 april 2018, 14:57waar zijn de andere 10 dan blijft niet veel meer over met NZB forums
waar zijn de andere 10 dan blijft niet veel meer over met NZB forums
Citaat van wvh1990 op 21 april 2018, 15:35
dit bericht volgt er naar dus de site blijft bestaan.
Het is jammer dat mijn vrienden, de sysops Queen en King de beslissing hebben genomen om met de site te stoppen.
Hierbij bericht ik het team van mysteryworld en alle leden van mysteryworld, dat ik inmiddels overeenstemming met King en Queen heb bereikt om de site te laten contïnueren. Hoe moeilijk dit misschien ook nog wordt, het is mijn intensie om de site te laten voortbestaan in de vorm zoals die nu is.
Voorlopig zal ik de site dus alleen draaien.
Ik vraag jullie actieve ondersteuning in deze. Ik hoop dat onze posters gewoon blijven posten en dat onze leden gewoon de site blijven bezoeken.
JavTracker.
dit bericht volgt er naar dus de site blijft bestaan.
Het is jammer dat mijn vrienden, de sysops Queen en King de beslissing hebben genomen om met de site te stoppen. Hierbij bericht ik het team van mysteryworld en alle leden van mysteryworld, dat ik inmiddels overeenstemming met King en Queen heb bereikt om de site te laten contïnueren. Hoe moeilijk dit misschien ook nog wordt, het is mijn intensie om de site te laten voortbestaan in de vorm zoals die nu is. Voorlopig zal ik de site dus alleen draaien. Ik vraag jullie actieve ondersteuning in deze. Ik hoop dat onze posters gewoon blijven posten en dat onze leden gewoon de site blijven bezoeken.
JavTracker.
|
Citaat van Misterkilobyte op 21 april 2018, 17:14Ja denk dat het gebeurt is helaas
Ja denk dat het gebeurt is helaas
Citaat van wvh1990 op 21 april 2018, 18:04het kan zijn dat er wat overgezet moest worden vanmorgen waren ze nog wel online en toen waren er wat problemen bij nieuwe posten denk dat ze daarom effen offline zijn om backup terug te zetten.
het kan zijn dat er wat overgezet moest worden vanmorgen waren ze nog wel online en toen waren er wat problemen bij nieuwe posten denk dat ze daarom effen offline zijn om backup terug te zetten.
Citaat van wvh1990 op 25 april 2018, 17:03de site is weer online. dit stond er in de mail.
Hallo beste mensen,
Na wat problemen hebben we besloten de site weer open te gooien, de site zal in de loop van de komende dagen wat aangepast worden, we gaan hier en daar wat topics verwijderen. We hopen jullie weer in grote getallen te zien.
Queen en King
de site is weer online. dit stond er in de mail.
Hallo beste mensen,
Na wat problemen hebben we besloten de site weer open te gooien, de site zal in de loop van de komende dagen wat aangepast worden, we gaan hier en daar wat topics verwijderen. We hopen jullie weer in grote getallen te zien.
Queen en King