Help ons en vul deze poll in
Citaat van William op 5 november 2007, 20:06IK ben hier terecht gekomen via google. Ik was in eerste instantie aan het zoeken naar hulp bij het omzetten van DivX naar Avi, maar dat probleem is inmiddels al lang opgelost
. Toen kwam ik hier en leek het mij wel leuk om lid te worden van een forum waar ik ook nog wat aan heb
Mzzls, Night Hawk
IK ben hier terecht gekomen via google. Ik was in eerste instantie aan het zoeken naar hulp bij het omzetten van DivX naar Avi, maar dat probleem is inmiddels al lang opgelost . Toen kwam ik hier en leek het mij wel leuk om lid te worden van een forum waar ik ook nog wat aan heb
Mzzls, Night Hawk
Citaat van William op 11 november 2007, 14:27ik ben hier opgekomen door vrienden. ik ben nieuwe in de computerwereld. ik heb hier veel geleerd.
ik ben hier opgekomen door vrienden. ik ben nieuwe in de computerwereld. ik heb hier veel geleerd.
Citaat van William op 30 december 2007, 23:44ik was opzoek naar het programma grabit via google en deze site zat er ook tussen iet voor grabit voor zover ik weet maar dacht even kijken en registreren en goeie site echt top
groetjes lintuxie :peace: :peace: O0 O0
ik was opzoek naar het programma grabit via google en deze site zat er ook tussen iet voor grabit voor zover ik weet maar dacht even kijken en registreren en goeie site echt top
groetjes lintuxie :peace: :peace: O0 O0
Citaat van William op 11 januari 2008, 12:40Ik wou altijd al films donwloaden maja snapte er nooit iets van
en ons pap paar keer van die computerblaadjes gekocht maja stond zo ingewikkeld in.
naja uiteindelijk via een collega deze site gekregen. en zelfs ik die weinig van dit onderwerp afweet lukt het.
Het is erg duidelijke taal eigenlijk kan iedereen dit met duken.
erg handig dankje;)
me filmcollectie weer aan het bijwerken :peace:
Ik wou altijd al films donwloaden maja snapte er nooit iets van
en ons pap paar keer van die computerblaadjes gekocht maja stond zo ingewikkeld in.
naja uiteindelijk via een collega deze site gekregen. en zelfs ik die weinig van dit onderwerp afweet lukt het.
Het is erg duidelijke taal eigenlijk kan iedereen dit met duken.
erg handig dankje;)
me filmcollectie weer aan het bijwerken :peace:
Citaat van Duken op 14 januari 2008, 12:07Alvast bedankt voor de vermeldingen
Leuk om te lezen dat het ook goed gaat met de mond-op-mond reclame. Dit kan ik niet uit de stats halen
Alvast bedankt voor de vermeldingen
Leuk om te lezen dat het ook goed gaat met de mond-op-mond reclame. Dit kan ik niet uit de stats halen
Citaat van miran102 op 20 januari 2008, 11:29nou ik ben op dezesite gekomen via google ik wou graag fifa 08 downloaden voor mijn pc maar dan wel crack graag (
)
+
nou ik ben op dezesite gekomen via google ik wou graag fifa 08 downloaden voor mijn pc maar dan wel crack graag ()
+