do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Help ons en vul deze poll in

VorigePage 9 of 27Volgende

IK ben hier terecht gekomen via google. Ik was in eerste instantie aan het zoeken naar hulp bij het omzetten van DivX naar Avi, maar dat probleem is inmiddels al lang opgelost :). Toen kwam ik hier en leek het mij wel leuk om lid te worden van een forum waar ik ook nog wat aan heb  ;)

Mzzls, Night Hawk

ik ben hier opgekomen door vrienden. ik ben nieuwe in de computerwereld. ik heb hier veel geleerd.

via mijn zwager hij is altijd met films downloaden bezig.

Super site  O0 O0 O0

dank je wel  O0

ik was opzoek naar het programma grabit via google en deze site zat er ook tussen iet voor grabit voor zover ik weet maar dacht even kijken en registreren en goeie site echt top

groetjes lintuxie :peace: :peace: O0 O0

Ik ken de het allang ben alleen zeer lang inactief geweest sorry daarvoor ;)  school he

Ik wou altijd al films donwloaden maja snapte er nooit iets van :o

en ons pap paar keer van die computerblaadjes gekocht maja stond zo ingewikkeld in.

naja uiteindelijk via een collega deze site gekregen. en zelfs ik die weinig van dit onderwerp afweet lukt het.

Het is erg duidelijke taal eigenlijk kan iedereen dit met duken.

erg handig dankje;)

me filmcollectie weer aan het bijwerken :peace:

Via een vermelding op de crack.startpagina ben ik hier terechtgekomen

Alvast bedankt voor de vermeldingen :)

Leuk om te lezen dat het ook goed gaat met de mond-op-mond reclame. Dit kan ik niet uit de stats halen ;)

nou ik ben op dezesite gekomen via google ik wou graag fifa 08 downloaden voor mijn pc maar dan wel crack graag (-_-)

+

VorigePage 9 of 27Volgende