Help ons en vul deze poll in
Citaat van William op 15 januari 2007, 17:13kwam op deze site terecht om te kijken of nog meer mensen problemen hadden met brein (check mijn eerste bericht) waar kwam jij vandaan eagles?
kwam op deze site terecht om te kijken of nog meer mensen problemen hadden met brein (check mijn eerste bericht) waar kwam jij vandaan eagles?
Citaat van Eagles op 15 januari 2007, 18:46Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-
Maar gelukkig kende mijn neefje (van 12!) mij dat wel even uitleggen dankzij jullie site!!
hier dus, zijn vriend van 14 of 15 brandde al zijn spellen, en gaf mij dus via via deze site.
en toen ben ik maar blijven hangen
Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-
Maar gelukkig kende mijn neefje (van 12!) mij dat wel even uitleggen dankzij jullie site!!
hier dus, zijn vriend van 14 of 15 brandde al zijn spellen, en gaf mij dus via via deze site.
Citaat van Duken op 16 januari 2007, 08:26Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-
En dat is maar goed ook! Eagle is een stuk duken.nl meubilair geworden ^-^
Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-
En dat is maar goed ook! Eagle is een stuk duken.nl meubilair geworden ^-^
Citaat van Eagles op 16 januari 2007, 14:04zit ik dan ook in de brandverzekering inbegrepen?
enne hoeveel krijg ik dan? haha
het bevalt me steeds beter hier O0
zit ik dan ook in de brandverzekering inbegrepen?
Citaat van Duken op 16 januari 2007, 15:03zit ik dan ook in de brandverzekering inbegrepen?
Nou als je in de brand zou vliegen heb je toch gauw een waarde van enkele duizende euro's.... maar je hebt er zelf weinig aan. Dit gaat na de nabestaande... de andere DukeN.Nl mods ^-^
Maar gelukkig dat je het hier steeds beter bevalt!
zit ik dan ook in de brandverzekering inbegrepen?
Nou als je in de brand zou vliegen heb je toch gauw een waarde van enkele duizende euro's.... maar je hebt er zelf weinig aan. Dit gaat na de nabestaande... de andere DukeN.Nl mods ^-^
Citaat van Erwin. op 16 januari 2007, 15:07Nou als je in de brand zou vliegen heb je toch gauw een waarde van enkele duizende euro's.... maar je hebt er zelf weinig aan. Dit gaat na de nabestaande... de andere DukeN.Nl mods ^-^
kijk mij bevalt het ook steeds beter
kijk mij bevalt het ook steeds beter
Citaat van William op 16 februari 2007, 19:03hallo, af en toe kwam ik jullie naam tegen op het internet. Ik download wel eens een film. Wat me zo aansprak van jullie was de handleidingen in Jip en Janneke taal. Het lijkt wel of het hele internet barst van de techneuten. De technische taal is onbegrijpelijk en daardoor blijven er een hoop mensen weg op het internet. Er zijn maar heel weinig sites waar dingen duidelijk worden uitgelegd.
Dank dus!!! En nog veel succes voor de toekomst!
hallo, af en toe kwam ik jullie naam tegen op het internet. Ik download wel eens een film. Wat me zo aansprak van jullie was de handleidingen in Jip en Janneke taal. Het lijkt wel of het hele internet barst van de techneuten. De technische taal is onbegrijpelijk en daardoor blijven er een hoop mensen weg op het internet. Er zijn maar heel weinig sites waar dingen duidelijk worden uitgelegd.
Dank dus!!! En nog veel succes voor de toekomst!