do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Help ons en vul deze poll in

VorigePage 4 of 27Volgende

jazeker,zo te zien zijn wij goed te vinden met zoekmachines

en dat is alleen maar goed.  O0

kwam op deze site terecht om te kijken of nog meer mensen problemen hadden met brein (check mijn eerste bericht) waar kwam jij vandaan eagles?

Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-

Maar gelukkig kende mijn neefje (van 12!) mij dat wel even uitleggen dankzij jullie site!!

hier dus, zijn vriend van 14 of 15 brandde al zijn spellen, en gaf mij dus via via deze site.

en toen ben ik maar blijven hangen

Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-

Maar gelukkig kende mijn neefje (van 12!) mij dat wel even uitleggen dankzij jullie site!!

hier dus, zijn vriend van 14 of 15 brandde al zijn spellen, en gaf mij dus via via deze site.

en toen ben ik maar blijven hangen

En dat is maar goed ook! Eagle is een stuk duken.nl meubilair geworden  ^-^

zit ik dan ook in de brandverzekering inbegrepen?

enne hoeveel krijg ik dan? haha

het bevalt me steeds beter hier  O0

zit ik dan ook in de brandverzekering inbegrepen?

enne hoeveel krijg ik dan? haha

het bevalt me steeds beter hier  O0

Nou als je in de brand zou vliegen heb je toch gauw een waarde van enkele duizende euro's.... maar je hebt er zelf weinig aan. Dit gaat na de nabestaande... de andere DukeN.Nl mods  ^-^

Maar gelukkig dat je het hier steeds beter bevalt!  :proost:

Nou als je in de brand zou vliegen heb je toch gauw een waarde van enkele duizende euro's.... maar je hebt er zelf weinig aan. Dit gaat na de nabestaande... de andere DukeN.Nl mods  ^-^

Maar gelukkig dat je het hier steeds beter bevalt!  :proost:

kijk mij bevalt het ook steeds beter  :D

via maffiator,leek mij wel leuk en ik wil wel een en ander leren

Dat kan hier toevallig! Veel brand plezier!

hallo, af en toe kwam ik jullie naam tegen op het internet. Ik download wel eens een film. Wat me zo aansprak van jullie was de handleidingen in Jip en Janneke taal. Het lijkt wel of het hele internet barst van de techneuten. De technische taal is onbegrijpelijk en daardoor blijven er een hoop mensen weg op het internet. Er zijn maar heel weinig sites waar dingen duidelijk worden uitgelegd.

Dank dus!!! En nog veel succes voor de toekomst!

VorigePage 4 of 27Volgende