do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Help ons en vul deze poll in

VorigePage 24 of 27Volgende

Gevonden via het forum van spotplanet.

Zat me te vervelen en ging eens vreder kijken wat spotplanet te bieden had. Veel dus.

Grinco

Al een tijdje bezig met spotnet, maar zie mijn database alleen maar groeien, (telkens worden alle spots erbij gezet. Probeer er hier achter te komen wat er bij fout gaat

Ik was opzoek naar een bepaalde torrent en internet verwees me naar duken.

Ik wil graag een google+ account, en zodoende kwam ik hier terecht. Ik kende deze site niet, maar eens even rondgekeken en ik denk dat ik hier maar blijf. Heel veel nuttige info e.d.  O0

Greetz

Toine

Ik zal je reply inderdaad staan :) Invite is onderweg!

Hallooo,  8)

Ik was aan het googelen......Frostwire wat ik hoor is niet wat ik download

Vervolgens zag ik iemand die dezelfde opmerking maakte en dat was op dit forum.

Zag vervolgens de opmerking dat Spotnet gebruikt werd en men er tevreden over was.

Vervolgens Frostwire verwijdert en Spotnet geinstalleerd.

Werkt tot dusver maar loop tegen een probleem aan die ik via ander topic nog ga melden.

Groetjes,

Daro  8)

Hoi,

ik ben vandaag voor het eerst iets aan het downloaden met utorrent en zocht een handleiding via Google.

Ik had wel vaker van de site Duken gehoord en heb deze dus gelijk aangeklikt.

Groetjes, Twompie

via google...

Goede morgen,

Ben op deze site gekomen via Piratebay Proxy welke ik van mijn zoon gekregen heb.

Hallo Allemaal,

Als nieuwkomer stel ik mij voor, iik kom hier om te leren omdat er nog zoveel te leren valt en ik tot de omntdekking ben gekomen dat ik nog niet zoveel weet.

Joop is mijn naam en heb er veel tijd voor om mij te verdiepen in de mogelijkheden die de computer bied en sta open voor alles, het houd mij van de straat zal

ik maar zeggen.

Ik bedank bij voorbaat de mensen die vrijwilliig hun tijd besteden om een dergelijk geheel in de lucht te houden, vragen te beaantwoorden en actueel te blijven

en dat valt niet mee denk ik zomaar.

Ga door zo en ik zal zo nu en dan wat laten horen, ik heb vele websites, waar ik op geabboneerd was, "eruit gedaan" om hier meer aandacht aan te kunnen geven.

Groeten Joop.

VorigePage 24 of 27Volgende