Help ons en vul deze poll in
Citaat van William op 6 september 2010, 17:59Ik werk niet meer daar.. en hoef niet meer over de A7.. hoe goed kan het gaan O0
Ben eigenlijk weer op Duken terecht gekomen, omdat mijn manager wilde weten hoe het zat met dat downloaden enzo.. probeerde het eerst een beetje uit te leggen.. en dacht ineens.. wacht.. een andere gek heeft dat al eens gedaan :-[ Ik typ op goed geluk.. en verrek.. hij doet ut nog ;D
Rij tegenwoordig overigens in een wagen die zich niet leent voor dat soort gedrag
en rijd bij 70 km/per uur al 1 op 7.. dusseh.. voor mij niet meer ^-^
Ik werk niet meer daar.. en hoef niet meer over de A7.. hoe goed kan het gaan O0
Ben eigenlijk weer op Duken terecht gekomen, omdat mijn manager wilde weten hoe het zat met dat downloaden enzo.. probeerde het eerst een beetje uit te leggen.. en dacht ineens.. wacht.. een andere gek heeft dat al eens gedaan :-[ Ik typ op goed geluk.. en verrek.. hij doet ut nog ;D
Rij tegenwoordig overigens in een wagen die zich niet leent voor dat soort gedrag en rijd bij 70 km/per uur al 1 op 7.. dusseh.. voor mij niet meer ^-^
Citaat van Duken op 6 september 2010, 18:09Haha geweldig, nou dan heeft het gelukkig nog wat zin gehad om die url in je hoofd te stampen
Ben ik tenminste niet voor niks met die gekke stickers wezen rond rijden.
Maaruh foto van de wagen! Klinkt als een stoer ding
Haha geweldig, nou dan heeft het gelukkig nog wat zin gehad om die url in je hoofd te stampen Ben ik tenminste niet voor niks met die gekke stickers wezen rond rijden.
Maaruh foto van de wagen! Klinkt als een stoer ding
Citaat van William op 7 september 2010, 08:24hihi.. hij is niet stoer, hij is gewoon erg lomp
op LPG, en automaat.. heel erg luxe en bijna 1500 kilo > resultaat : 1:7 :
Aanschouw het monster :
hihi.. hij is niet stoer, hij is gewoon erg lomp op LPG, en automaat.. heel erg luxe en bijna 1500 kilo > resultaat : 1:7 :
Aanschouw het monster :
Citaat van Duken op 7 september 2010, 08:31Haha geweldig! Wel een goede vooruitgang in vergelijk met je oude KPN focus
Goede auto, lekkere gezinsbak.
Haha geweldig! Wel een goede vooruitgang in vergelijk met je oude KPN focus
Goede auto, lekkere gezinsbak.
Citaat van William op 7 september 2010, 08:58En dan te bedenken dat het maar voor twee personen is :-[ Ow.. en eventueel 4 katten en een hond(je) ;D.. Maar goed, ik moest perse een automaat.. en ook nog zelf kunnen schakelen.. en alles electriek.. mja, dan is dit toch wel de ideale keuze :cool2:
En dan te bedenken dat het maar voor twee personen is :-[ Ow.. en eventueel 4 katten en een hond(je) ;D.. Maar goed, ik moest perse een automaat.. en ook nog zelf kunnen schakelen.. en alles electriek.. mja, dan is dit toch wel de ideale keuze :cool2:
Citaat van William op 18 september 2010, 04:51via de "help" van uTorrent.
Ik had een vraag en ben bij de faq gaan kijken maar kwam op een Engelse site terecht.
( kan het ook Nederlands ?... ) dus gezocht op "utorrent help" en ziedaar. :cool2:
via de "help" van uTorrent.
Ik had een vraag en ben bij de faq gaan kijken maar kwam op een Engelse site terecht.
( kan het ook Nederlands ?... ) dus gezocht op "utorrent help" en ziedaar. :cool2:
Citaat van William op 28 november 2010, 22:15Jep.. ik heb aangebeld
(oké... ff serieus.. :zoals: gewoon rond surfen op het web.. :sos: en opeens waren jullie er) :zwaai:
Jep.. ik heb aangebeld
(oké... ff serieus.. :zoals: gewoon rond surfen op het web.. :sos: en opeens waren jullie er) :zwaai:
Citaat van William op 17 februari 2011, 22:30Ik ben een werkslaaf en zou graag wat bijleren om niet achteruit te gaan maar voorwaarts.Ik ben curieus maar ik doe het met de grootste voorzichtigheid.Ik heb al avondles gedaan,dit kan er ook bij.Bij ons is een spreekwoord;de grootste snul heeft het eerst.Ik hoor dat sommigen veel moeten leren en dan kunt ge het weer in de prullenbak gooien.
Ik ben een werkslaaf en zou graag wat bijleren om niet achteruit te gaan maar voorwaarts.Ik ben curieus maar ik doe het met de grootste voorzichtigheid.Ik heb al avondles gedaan,dit kan er ook bij.Bij ons is een spreekwoord;de grootste snul heeft het eerst.Ik hoor dat sommigen veel moeten leren en dan kunt ge het weer in de prullenbak gooien.