Help ons en vul deze poll in
Citaat van William op 8 mei 2010, 13:00Ik wou downloaden,Snapte het niet,Ik typte voor de grap in: www.lerendownloaden.nl
en toen kwam ik hier opeens.
Ik wou downloaden,Snapte het niet,Ik typte voor de grap in: http://www.lerendownloaden.nl
en toen kwam ik hier opeens.
Citaat van William op 21 juni 2010, 18:37Ik was aan het googlen op een oplossing voor het R4-probleem , R4 is een kaartje voor de nintendo DS waarop je spelletjes kan zetten, maar de nieuwste spelletjes werkten niet op de R4, en hier op deze site stond de oplossing....
Bedankt Duken.nl!!!! O0
Ik was aan het googlen op een oplossing voor het R4-probleem , R4 is een kaartje voor de nintendo DS waarop je spelletjes kan zetten, maar de nieuwste spelletjes werkten niet op de R4, en hier op deze site stond de oplossing....
Bedankt Duken.nl!!!! O0
Citaat van Demo op 4 augustus 2010, 16:38Deze oma van 60 jaar wonend in Brabant heeft samen met haar klein-kinderen een leuke hobby en dat is film. Ik struin het internet af en zij gaan uit hun dak als ik weer iets nws. heb gevonden. "Duken .nl" ken ik al even. ( met surfen toevallig gevonden)..Vind het een mooie site met veel informatie,die ik ook heb kunnen gebruiken. Alleen er verder niets mee gedaan. Inschrijven en voorstellen kon altijd nog wel..Tot vandaag!!! Niet alleen aan de zijlijn blijven staan. dat Oma zijn is natuurlijk een bijkomstigheid. Ik ben nog volop aan het werk als Nachtverpleegkundige. Maar daarnaast geeft het voldoende ruimte voor o.a. deze hobby.
Groetjes Onnolien
Deze oma van 60 jaar wonend in Brabant heeft samen met haar klein-kinderen een leuke hobby en dat is film. Ik struin het internet af en zij gaan uit hun dak als ik weer iets nws. heb gevonden. "Duken .nl" ken ik al even. ( met surfen toevallig gevonden)..Vind het een mooie site met veel informatie,die ik ook heb kunnen gebruiken. Alleen er verder niets mee gedaan. Inschrijven en voorstellen kon altijd nog wel..Tot vandaag!!! Niet alleen aan de zijlijn blijven staan. dat Oma zijn is natuurlijk een bijkomstigheid. Ik ben nog volop aan het werk als Nachtverpleegkundige. Maar daarnaast geeft het voldoende ruimte voor o.a. deze hobby.
Groetjes Onnolien
Citaat van Demo op 10 augustus 2010, 03:20Hoi
Ook ik ben via Google op jullie site terecht gekomen,maar ik moet nog echt gaan uitzoeken hoe alles precies hier werkt.
Maar aan de goede reacties te zien zal het mij ook wel lukken. En anders gewoon vragen,prima dus zo te lezen.
Ik was opzoek naar een site om spellen te downloaden en ja eigenlijk ook voor films dus best wel grappig zo op deze site terecht gekomen en nog nederlands ook.
Daar ben ik al heel blij om. Mijn complimenten hiervoor.
Gr Jospider
Hoi
Ook ik ben via Google op jullie site terecht gekomen,maar ik moet nog echt gaan uitzoeken hoe alles precies hier werkt.
Maar aan de goede reacties te zien zal het mij ook wel lukken. En anders gewoon vragen,prima dus zo te lezen.
Ik was opzoek naar een site om spellen te downloaden en ja eigenlijk ook voor films dus best wel grappig zo op deze site terecht gekomen en nog nederlands ook.
Daar ben ik al heel blij om. Mijn complimenten hiervoor.
Gr Jospider
Citaat van William op 2 september 2010, 19:49Ik weet van deze site omdat de URL me zo ongeveer de strot in is getimmerd door de oprichter :zwaai:.
Deed meneer het niet op het werk, dan zag ik de link van deze site wel, als hij met een kamikaze actie eindelijk mijn zogenaamde trage diesel voorbij kwam op de weg naar huis. Op de kont van die leasebak ( jaja, een leasebak.. ;D) stond te lezen "Duken.nl"
Erg leuk dat het nog steeds bestaat, en zo groot is geworden O0
Ik weet van deze site omdat de URL me zo ongeveer de strot in is getimmerd door de oprichter :zwaai:.
Deed meneer het niet op het werk, dan zag ik de link van deze site wel, als hij met een kamikaze actie eindelijk mijn zogenaamde trage diesel voorbij kwam op de weg naar huis. Op de kont van die leasebak ( jaja, een leasebak.. ;D) stond te lezen "Duken.nl"
Erg leuk dat het nog steeds bestaat, en zo groot is geworden O0
Citaat van Duken op 3 september 2010, 11:55Nou nou nou!! Ik ben benieuwd man! Nu moet ik nog weten wie je bent! O0
Over welke leasebak heb je het?
Mijn eerste 206je?
Ik zal de foto's even erbij zoeken.
Nou nou nou!! Ik ben benieuwd man! Nu moet ik nog weten wie je bent! O0
Over welke leasebak heb je het?
Mijn eerste 206je?
Ik zal de foto's even erbij zoeken.