Help ons en vul deze poll in
Citaat van William op 10 april 2009, 14:04ik was aan het kijken hoe je cod 5 world at war kon mounten en toen kwam ik deze forum teg fantastich ik ga nooit meer weg
ik was aan het kijken hoe je cod 5 world at war kon mounten en toen kwam ik deze forum teg fantastich ik ga nooit meer weg
Citaat van William op 23 april 2009, 10:30Ik ben hier ook gekomen via Masterload. Die was 2 jaar terug met een dc++ client bezig voor DukeN.
Ik weet niet meer precies hoe of wat... volgens mij zag ik een link op een site van hem ofzo...
Groeten Vince
Ik ben hier ook gekomen via Masterload. Die was 2 jaar terug met een dc++ client bezig voor DukeN.
Ik weet niet meer precies hoe of wat... volgens mij zag ik een link op een site van hem ofzo...
Groeten Vince
Citaat van Demo op 23 april 2009, 17:29ben hier via een kennis op dukken.nl terecht gekomen
alleen heb ik geen ervaring met het downloaden van goeie spellen
heb er 1 gedownload fallout3 iso heb hem gemount met deamon tools zit er geen launcer.exe in nu heb ik begrepen dat ik er nu niets meer aan kan doen (of wel)misschien heeft iemand er ook last van en wil me hierbij helpen
andy
ben hier via een kennis op dukken.nl terecht gekomen
alleen heb ik geen ervaring met het downloaden van goeie spellen
heb er 1 gedownload fallout3 iso heb hem gemount met deamon tools zit er geen launcer.exe in nu heb ik begrepen dat ik er nu niets meer aan kan doen (of wel)misschien heeft iemand er ook last van en wil me hierbij helpen
andy
Citaat van William op 24 april 2009, 09:58hoi andy
als alleen de .exe mist is het niet zo'n ramp... kan je gewoon bij http://www.gamecopyworld.com/
downloaden. De no-cd/fixed exe is namelijk de launcher.
Gr. Vincent
hoi andy
als alleen de .exe mist is het niet zo'n ramp... kan je gewoon bij http://www.gamecopyworld.com/
downloaden. De no-cd/fixed exe is namelijk de launcher.
Gr. Vincent
Citaat van William op 25 april 2009, 15:12Gisteren had ik een film gedownload en alles ging goed tot ik hem wou afspelen.
uitgepakt met winzip en kreeg via mediaplayer veel klank en geen beeld.
Ik zocht op google wat betekend DvDrip-aXXO.
Zo kwam ik als eerste tegen DvDrip-aXXo(opgelost)-DukeN.NL
Dus even gaan kijken en kwam op deze forem en ben hier een paar uurtjes blijven hangen.
Goede vragen en knappe antwoorden die wij verstaan in het Nederlands .
Voor mij was dit prachtig en al heel leerzaam(hier zitten echt knappe koppen)
grtjs
O0
Gisteren had ik een film gedownload en alles ging goed tot ik hem wou afspelen.
uitgepakt met winzip en kreeg via mediaplayer veel klank en geen beeld.
Ik zocht op google wat betekend DvDrip-aXXO.
Zo kwam ik als eerste tegen DvDrip-aXXo(opgelost)-DukeN.NL
Dus even gaan kijken en kwam op deze forem en ben hier een paar uurtjes blijven hangen.
Goede vragen en knappe antwoorden die wij verstaan in het Nederlands .
Voor mij was dit prachtig en al heel leerzaam(hier zitten echt knappe koppen)
grtjs O0
Citaat van William op 7 juni 2009, 09:10IK ben hier gekomen,omdat ik op een andere nieuwsgroep een oproep had geplaatst.n.l Hallelujah van Angela Groothuizen.Ik hoop deze hier te vinden.
hey mensen,
het [glow=red,2,300]duken team[/glow] wil graag een onderzoek doen hoe de meeste mensen hier op de site terecht komen.
als je je eigen nu tog even voorstelt hier op de site vul dan ook gelijk onze poll in.
Het is niet de bedoeling dat in dit topic mensen zich voorstellen !
Daar hebben we een speciaal topic voor.
Alleen op deze poll reageren als jou antwoord hierboven er niet tussen staat.
Krijgen we nou veel dezelfde verhalen dan passen we de poll aan.
IK ben hier gekomen,omdat ik op een andere nieuwsgroep een oproep had geplaatst.n.l Hallelujah van Angela Groothuizen.Ik hoop deze hier te vinden.
hey mensen,
het [glow=red,2,300]duken team[/glow] wil graag een onderzoek doen hoe de meeste mensen hier op de site terecht komen.
als je je eigen nu tog even voorstelt hier op de site vul dan ook gelijk onze poll in.
Het is niet de bedoeling dat in dit topic mensen zich voorstellen !
Daar hebben we een speciaal topic voor.
Alleen op deze poll reageren als jou antwoord hierboven er niet tussen staat.
Krijgen we nou veel dezelfde verhalen dan passen we de poll aan.