wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Help ons en vul deze poll in

VorigePage 15 of 27Volgende

ja, ik kijk al een tijdje tegen deze saaie lay-out aan (sorry dat ik het zeg maar ik vind hem echt saai ;))

misschien is het wel leuk als één van onze photoshoppers hem oppimpt  O0

Vind dat de layout van duken.nl jij lekker 'vrij' is en alles behalve saai..

ik vind hem niet slecht/niet goed, maar wel lekker overzichtelijk allemaal en dat staat hoger bij mij dan 'hoe mooi een website' is.

ik vind hem niet slecht/niet goed, maar wel lekker overzichtelijk allemaal en dat staat hoger bij mij dan 'hoe mooi een website' is.

ja je hebt gelijk overzichtelijk is belangrijker dan de uitstraling, maar dat neemt niet weg dat we hier wel wat

goede photoshoppers hebben die de layout wel wat kunnen pimpen

Tja pimpen... ik ben er niet zo van. Ik hou van een rustige overzichtjelijke website. Vandaar ook deze lichte kleuren. Misschien dat hij mooier kan worden met wat "gepimp". Maar ik wil de site relaxed kunnen bekijken ;)

Wat zie je dan graag anders? Ik sta altijd open voor feedback. Maar met pimpen kan je ook bedoelen de gehele website roze maken  ::)

nee niet helemaal roze  ;)

eofde4.jpg

zoiets vind ik wel mooi  (deze is gemaakt door Niels.)

maar dan alleen aan de zijkanten (de rood omlijnde stukken)

[img width=600 height=250]http://www.foto-uploaden.nl/upload/4de0b2b71394465b6853be9a5bb57dd4.jpg

misschien is wel leuk dat je dan keuze hebt uit een paar lay-outs  (of is dit te lastig om te maken)?

Ik zal ook even mijn mening ventileren.

De site houden zoals deze is. De site moet voor een ieder toegankelijk zijn. Bezoekers moeten niet worden geconfronteerd met allerlei kleuren en figuren, dit brengt mogelijk verwarring.

De bezoeker variëren daarnaast in leeftijd van 10 tot 70 jaar, dus een neutrale lay-out is dan voor iedereen het beste.

"Schreeuwende" site´s zijn er al voldoende. Het blijkt ook uit diverse onderzoeken dat mensen niet lang blijven wanneer de site niet overzichtelijk en neutraal van opzet is.

Professioneel is een speerpunt voor 2009 en dit vertaald zich o.a. in een duidelijke, neutrale en overzichtelijke site.

Een thema in de naam, zoals met kerst, is natuurlijk wel leuk.

Amen, precies wat Michiel zegt.

De site is gemaakt voor een resolutie vanaf 1024x768. Als hij groter word krijg je de "leegte' naast t forum.

oke ik begrijp het, jammer.

en jullie hebben er wel gelijk in dat natuurlijk iedereen een verschillende lay-out wil, en dat dit de meest neutrale is.

Een goed idee vind ik wel de thema's. Als verscheidene mensen ze willen maken, kun je toch voor een aantal jaarlijkse gebeurtenissen wat leuks neerzetten.

Wisten jullie trouwens ook dat op 24 februari DukeN.nl 5 jaar bestaat (volgens de WayBackMachine)? :)

VorigePage 15 of 27Volgende