Hall Of Fame: Nederlandse uploaders/vertalers
Citaat van Joshua1964 op 28 januari 2024, 11:56Op 2-5-2021 om 13:34 zei Madmax:Had een leuk topic kunnen wezen als er wat meer animo voor was. Ik denk namelijk dat er heel wat belangrijke namen vergeten worden die al jaren in “het vak” zitten. De namen die ik nu zie zijn meer torrent en spotnet users. Waarvan velen alweer vertrokken zijn.
groepen recent: CyTSuNee/Shitsony, HDEX, NLkids, ADRENALiNE
Groepen vroeger: FTC, ANARCHY, Unique, WiZARDS, Vedett
Uploaders recent: Robbedoesje en Gummie (spotters), Bashan, Slabak, lampie, Blackbunny
Uploaders vroeger: Starlight, Megajan, (en nog velen waarvan de naam op het puntje van men toch ligt)
Je hebt gelijk en ik was gepakt als top uploader ,en mis die ook in het rijtje.Maar de gedachten hier achter is goed.Misschien een leuk idee om wat namen aan te vullen.
Op 2-5-2021 om 13:34 zei Madmax:Had een leuk topic kunnen wezen als er wat meer animo voor was. Ik denk namelijk dat er heel wat belangrijke namen vergeten worden die al jaren in “het vak” zitten. De namen die ik nu zie zijn meer torrent en spotnet users. Waarvan velen alweer vertrokken zijn.
groepen recent: CyTSuNee/Shitsony, HDEX, NLkids, ADRENALiNE
Groepen vroeger: FTC, ANARCHY, Unique, WiZARDS, Vedett
Uploaders recent: Robbedoesje en Gummie (spotters), Bashan, Slabak, lampie, Blackbunny
Uploaders vroeger: Starlight, Megajan, (en nog velen waarvan de naam op het puntje van men toch ligt)
Je hebt gelijk en ik was gepakt als top uploader ,en mis die ook in het rijtje.Maar de gedachten hier achter is goed.Misschien een leuk idee om wat namen aan te vullen.
Citaat van jackjack78 op 13 januari 2025, 13:02This Hall of Fame celebrates the best Dutch uploaders and translators. It highlights their hard work in sharing content and making it easier for others to understand. Great job to all who contribute to this effort!
This Hall of Fame celebrates the best Dutch uploaders and translators. It highlights their hard work in sharing content and making it easier for others to understand. Great job to all who contribute to this effort!