do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Gebanned op NewzBin (Weet Niet Waarom?)

VorigePage 2 of 3Volgende

Heb nergens last van, kan gewoon inloggen met Firefox. ( ben wel donateur)

Ondertussen de mensen van NewzBin kunnen bereiken en na 1 bericht zeggen ze nog steeds dat ze de BAN niet terug draaien.
Heb het nu nog eens 1x uitgelegd, als er nogmaals een negatief antwoord komt zal ik ook niet vriendelijk blijven!
Dan weten ze nog niet goed wie ze voor hebben ;)

Ik bedoel maar... Op het wrk of IRL word je niet zo erg gestraft an wat zij hanteren.
"Blijkbaar ging het om het posten van een link naar een bepaalde website, waar ik zelfs geen weet van heb en enkel de originele uploader wou crediteren"
Dan zijn ze in mijn ogen even erg als de mafia van B R E I N etc....

Ik snap het niet helemaal als je graag wil posten maar je krijgt een ban van een forum terecht of niet daar ga ik gelukkig niet over dan ga je  toch  een andere forum blijmaken.

Nu zit je met alle respect een beetje te mopperen en te klagen op een forum wat zijn bestaansrecht echt wel heeft verdiend.

1 uur geleden zei Thampon:

Heb het nu nog eens 1x uitgelegd, als er nogmaals een negatief antwoord komt zal ik ook niet vriendelijk blijven!

Hoi @Thampon

Natuurlijk is het niet leuk als er zoiets gebeurt, maar ook ik ben er zeker van dat de Staf van Newzbin dit niet zomaar heeft gedaan. Waarschijnlijk is er een regel overtreden die ze niet kunnen negeren en er zal vast wel een degelijke uitleg staan op hun Forum waar een Spot of Post op hun website aan moet voldoen. Ik hoop dat je nog een keer de gelegenheid krijgt uitleg te geven en eventueel je excuses te maken in het geval er sprake is van een overtreding van hun regels. Misschien laten ze je dan alsnog toe weer een nieuw account te maken op je vaste IP-adres. ;)

Heb reeds 4x mijn excuses aangeboden, maar niks kan hun op andere gedachten brengen blijkbaar.
Krijg zelfs al geen deftige mail meer terug... Ik kan toch niet meer doen als dit.

En het gaat niet over mopperen etc... ik vind dit een principiële kwestie!

Ga gewoon naar een kennis of familielid(die heeft een ander ip) en pak je een nieuw live account of zo,ben zo  weer op newsbin...

1 uur geleden zei Theodor:

Ga gewoon naar een kennis of familielid(die heeft een ander ip) en pak je een nieuw live account of zo,ben zo  weer op newsbin...

Dit is uiteraard een manier om even een nieuw account te maken als je een familielid of kennis hebt die jou even van zijn/haar IP-adres gebruik wil laten maken. Je gebruikt gewoon 1 van je eigen E-mail adressen en als je account is goedgekeurd kan je er voortaan gewoon op met VPN.

Alles terug ok hoor, ze hebben de BAN terug gedraaid.
Blijkbaar hebben de mensen van zombie (lockstock ofziets...) en NewzBin serieuze rel.
(en daar zat ik zonder medeweten zomaar ff tussen in)

1 uur geleden zei Thampon:

Alles terug ok hoor, ze hebben de BAN terug gedraaid.

Fijn om te horen @Thampon dat je weer normaal in je account kan op NewzBin.

Op 1-10-2019 om 18:30 zei Thampon:

Ondertussen de mensen van NewzBin kunnen bereiken en na 1 bericht zeggen ze nog steeds dat ze de BAN niet terug draaien.
Dan weten ze nog niet goed wie ze voor hebben ;)

Ik bedoel maar... Op het wrk of IRL word je niet zo erg gestraft an wat zij hanteren.
"Blijkbaar ging het om het posten van een link naar een bepaalde website, waar ik zelfs geen weet van heb en enkel de originele uploader wou crediteren"
Dan zijn ze in mijn ogen even erg als de mafia van B R E I N etc....

Heb me laatst aangemeld en nog voordat ik bij newzbin kon kijken kreeg ik ook een ban!? Ben me van geen kwaad bewust.

Kun je misschien zeggen hoe ik iemand te pakken kan krijgen?

VorigePage 2 of 3Volgende