EliteNZB.info offline / gesloten?
Citaat van dnbas op 15 september 2018, 12:25Hoi, weet iemand of EliteNZB gesloten is?
Ik krijg de melding: This Account has been suspended.
Hoi, weet iemand of EliteNZB gesloten is?
Ik krijg de melding: This Account has been suspended.
Citaat van ArtSeries op 16 september 2018, 06:16Dank je wel voor deze informatie, omdat ik ook die melding kreeg. Dan wachten wij maar af.
Dank je wel voor deze informatie, omdat ik ook die melding kreeg. Dan wachten wij maar af.
Citaat van Demo op 16 september 2018, 12:0419 uur geleden zei Locutus:Nee is niet gesloten, de eigenaar is bezig met de webhost
Lijkt dan wel een hele zware discussie tussen de Webhost en de Eigenaar als je al een paar dagen uit de lucht bent.
Waarschijnlijk is er dan iets gedaan tegen de regels van de Webhost in of er is niet op tijd betaald als je op deze manier offline bent gehaald. 🤔
19 uur geleden zei Locutus:Nee is niet gesloten, de eigenaar is bezig met de webhost
Lijkt dan wel een hele zware discussie tussen de Webhost en de Eigenaar als je al een paar dagen uit de lucht bent.
Waarschijnlijk is er dan iets gedaan tegen de regels van de Webhost in of er is niet op tijd betaald als je op deze manier offline bent gehaald. 🤔
Citaat van Locutus op 16 september 2018, 16:06Het probleem blijkt een overschrijding te zijn van zogenaamde resources en heeft niets te maken met je genoemde mogelijkheden Drifter.
Echter word er door de host niet gereageerd om de vraag naar een oplossing of heel traag.
Er is besloten de website te verhuizen aangezien dit niet de eerste keer is dat er een conflict is met de huidige webhost.
Op moment van spreken word hier hard aan gewerkt
Het probleem blijkt een overschrijding te zijn van zogenaamde resources en heeft niets te maken met je genoemde mogelijkheden Drifter.
Echter word er door de host niet gereageerd om de vraag naar een oplossing of heel traag.
Er is besloten de website te verhuizen aangezien dit niet de eerste keer is dat er een conflict is met de huidige webhost.
Op moment van spreken word hier hard aan gewerkt
Citaat van Demo op 16 september 2018, 17:0249 minuten geleden zei Locutus:Het probleem blijkt een overschrijding te zijn van zogenaamde resources en heeft niets te maken met je genoemde mogelijkheden Drifter.
Het overschrijden van resources lijkt me toch ook iets dat niet voldoet aan de regels van een Webhost, maar een goede Hoster vinden voor een NZB of Torrentsite die een beetje door de vingers kijkt is niet makkelijker geworden.
Ik wens de eigenaar van EliteNZB veel succes bij het oplossen van dit probleem om de site in stand te houden. 😉
49 minuten geleden zei Locutus:Het probleem blijkt een overschrijding te zijn van zogenaamde resources en heeft niets te maken met je genoemde mogelijkheden Drifter.
Het overschrijden van resources lijkt me toch ook iets dat niet voldoet aan de regels van een Webhost, maar een goede Hoster vinden voor een NZB of Torrentsite die een beetje door de vingers kijkt is niet makkelijker geworden.
Ik wens de eigenaar van EliteNZB veel succes bij het oplossen van dit probleem om de site in stand te houden. 😉
Citaat van Misterkilobyte op 18 september 2018, 07:45nou zie nog geen elite online hoor😟
nou zie nog geen elite online hoor😟
Citaat van Demo op 18 september 2018, 08:32De onenigheid met de hoster waren duidelijk van dien aard dat de eigenaar de site nu aan het verhuizen is naar een andere Webhost. Als het goed is moet de site binnen afzienbare tijd weer online zijn volgens de laatste mededelingen die in de shout te lezen waren.
De onenigheid met de hoster waren duidelijk van dien aard dat de eigenaar de site nu aan het verhuizen is naar een andere Webhost. Als het goed is moet de site binnen afzienbare tijd weer online zijn volgens de laatste mededelingen die in de shout te lezen waren.