Downloaden via Telegram
Citaat van Mw3.1989 op 6 november 2024, 17:19Momenteel is de Telegramgroep Flemish & Dutch Media open voor registratie : https://t.me/+D_3nUj7wz1FhNWI0
Momenteel is de Telegramgroep Flemish & Dutch Media open voor registratie : https://t.me/+D_3nUj7wz1FhNWI0
Citaat van Mw3.1989 op 6 november 2024, 18:39Is zeker de moeite. Alle nieuwste films en series komen daar. Ook boeken, tijdschriften,....
Is zeker de moeite. Alle nieuwste films en series komen daar. Ook boeken, tijdschriften,....
Citaat van Mafketel op 6 november 2024, 21:18En telegram is nu verplicht om info te delen over zijn gebruikers en groepen....
Link zooitje geworden. En je weet niet wat je precies download...
Te veel risico's in mijn ogen.
En telegram is nu verplicht om info te delen over zijn gebruikers en groepen....
Link zooitje geworden. En je weet niet wat je precies download...
Te veel risico's in mijn ogen.
Citaat van thenotorious op 6 november 2024, 23:00zielig figuur ben je toch beetje torrentwereld en usenet wereld naar de knoppen helpen
he denhannes
zielig figuur ben je toch beetje torrentwereld en usenet wereld naar de knoppen helpen
he denhannes
Citaat van Mw3.1989 op 7 november 2024, 00:261 uur geleden zei thenotorious:zielig figuur ben je toch beetje torrentwereld en usenet wereld naar de knoppen helpen
he denhannes
Je bent al bij ons uit de groep gezet, en ik ga er van uit dat je met dit gedrag hier ook verwijderd ga worden.
1 uur geleden zei thenotorious:zielig figuur ben je toch beetje torrentwereld en usenet wereld naar de knoppen helpen
he denhannes
Je bent al bij ons uit de groep gezet, en ik ga er van uit dat je met dit gedrag hier ook verwijderd ga worden.
Citaat van moeke op 7 november 2024, 05:54Wie wil da nu lid worden, de narcist die denkt heel telegram zijn alleen recht is, zit je in andere groep ook, ban
Wie wil da nu lid worden, de narcist die denkt heel telegram zijn alleen recht is, zit je in andere groep ook, ban
Citaat van Mafketel op 7 november 2024, 08:16Dit is een openbare site dus graag elke eventuele conflicten tussen jullie niet in het openbaar verder uitspelen.
Door dit gedrag brengen jullie een smet op hetgeen de stafleden hier proberen te creëren...
Namelijk een plek waar iedereen zich welkom en thuis kan voelen.
Hou daar alstublieft rekening mee want ze doen dat geweldig.
Dit is een openbare site dus graag elke eventuele conflicten tussen jullie niet in het openbaar verder uitspelen.
Door dit gedrag brengen jullie een smet op hetgeen de stafleden hier proberen te creëren...
Namelijk een plek waar iedereen zich welkom en thuis kan voelen.
Hou daar alstublieft rekening mee want ze doen dat geweldig.
Citaat van Eater op 7 november 2024, 08:40Goeden Morgen heren. Ik sliep een ochtendje uit.
@thenotorious @Mw3.1989 Gaarne het hier netjes houden oneens met elkaar zijn mag, maar hou het wel netjes.
Het is een gegeven dat als, we de letter van de wet nemen alle drie de soorten nzb, torent en telegram het zelfde doen. Dus ik zeg kijk uit hoe jullie iets doen.
Goeden Morgen heren. Ik sliep een ochtendje uit.
@thenotorious @Mw3.1989 Gaarne het hier netjes houden oneens met elkaar zijn mag, maar hou het wel netjes.
Het is een gegeven dat als, we de letter van de wet nemen alle drie de soorten nzb, torent en telegram het zelfde doen. Dus ik zeg kijk uit hoe jullie iets doen.
Citaat van Mw3.1989 op 7 november 2024, 23:1314 uur geleden zei Eater:Goeden Morgen heren. Ik sliep een ochtendje uit.
Het is een gegeven dat als, we de letter van de wet nemen alle drie de soorten nzb, torent en telegram het zelfde doen. Dus ik zeg kijk uit hoe jullie iets doen.Mss handig om de juiste persoon aan te spreken? Hij valt mij aan, niet andersom. En blijkbaar wordt hier niks aan gedaan aangezien zijn bericht er nog altijd staat?
14 uur geleden zei Eater:Goeden Morgen heren. Ik sliep een ochtendje uit.
Mss handig om de juiste persoon aan te spreken? Hij valt mij aan, niet andersom. En blijkbaar wordt hier niks aan gedaan aangezien zijn bericht er nog altijd staat?