do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Bitcoin bot - Automatisch handelen in Bitcoin en altcoins

VorigePage 2 of 2

Ik ben erg geïnteresseerd.

Alleen hoe automatiseer de bot om te kopen en te verkopen?

Nog een vraagje, ben zelf XMR aan 't minen met CPU+GPU via Minergate, maar hoe krijg ik dat de beurs op?
Graag zonder kopieën van paspoorten e.d..

EDIT: Ik kan geen acc. meer maken op bittrex, shiiit

De groeten van PeaceFreak!

Je zult eerst een account op bittrex moeten aanmaken. Daarin kan je een Waller maken van jou altcoin naar keuze.

Op die Waller kan je je geminede altcoin overzetten en starten met handelen :) erg leuk

6 minuten geleden zei Duken:

Je zult eerst een account op bittrex moeten aanmaken. Daarin kan je een Waller maken van jou altcoin naar keuze.

Op die Waller kan je je geminede altcoin overzetten en starten met handelen :) erg leuk

Oke, alleen kan ik geen account maken op bittrex.
Zie: https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115003463331

Ach verrek, dat is lullig.... ik vraag me af wanneer de registraties weer open gaan. Even afwachten dus :(

Na aanleiding van alle het slechte BTC nieuws heb ik niet meer gekeken op mijn wallet in bittrex :) Wat blijkt... werkt dit bot van mij nu toch een partij goed :whistle: 

Ik had: 0.0029, nu zit ik op 0.00502 BTC! Dit bot heeft de afgelopen anderhalve maand lekker lopen in en verkopen :proost:

screenshot-bittrex.com-2018.02.12-12-48-26.png

Mooi man, dat is leuk.  Als het met kleingeld werkt, werkt het ook met grotere bedragen.

Enkele weken geleden was er een behoorlijke drop. Ik heb alles wat ik kon missen op ETH gezet. Twee, drie dagen later heb ik het weer opgenomen.
Winst was fantastisch. Genoeg voor een maandje vakantie. Als ik er echter niet naar had gekeken en het automatisch was gebeurd, dan was het nog veel beter gegaan.

Ik ga nu eens kijken naar de bot! Is er een VPS/hulpmiddel, minimaal kennisniveau die je mij en andere aanraad, @Duken

Dank je, ik speel met kleingeld ;) met groot geld zou ik het meer in de gaten houden en dan is een bot wat spannender....Maar inderdaad als ik idpv met 50 maar 500 euro was ingestapt.... Als als als :)

Goede en gedurfde actie. Wel heel tof dat je er zo een vakantie uitvist. Ik zit op de winst van een 3 big tasty menu's. Al zijn die wel erg lekker met spek :D

Die bot heb je zo in de lucht. Je kunt het ook proberen op je eigen pctje. Maar ik heb een virtuele Windows 10 machine draaien in mijn server waar de taakjes op staan. Een Windows cliënt is dus voldoende. Als je er niet uit komt, laat maar weten. Ik kan altijd even helpen. 

Ik ben weer eens gaan kijken naar mijn bittrex. Maar dat is minder goed gaan lopen ;)

Crypto  0,00428978 BTC ($32,256)
Nog wel meer als de eerste 0.0029.

Maar Bitcoins is weer een beetje uit de mode.

De laatste keren heb ik ontzettend veel geluk gehad, zonder bot.
Net op tijd heel laag veel ingelegd, op de piek, vlak voordat alles begon te kelderen eraf gehaald.
Da's al maanden geleden, ik doe er de laatste tijd niet zo veel meer mee.
Mocht Litecoin naar 80 euro zakken, dan zet ik alles in wat ik kan missen.

Ik heb nog steeds niet naar de bot gekeken, ik ga er eens mee aan de slag, met een bedrag van 100 euro of zo.

VorigePage 2 of 2