wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

army of strangers stopt

VorigePage 3 of 4Volgende

Jammer,maar wel van harte bedankt voor alles

Heel erg jammer want het was fijn vertoeven daar.

Maar wel begrijpelijk met wat er de laatste tijd gebeurt.

Bedankt aan de hele staf, posters, spotters, leden.....het ga jullie goed en mss tot nog eens op het world wide web .

Ook vanaf mijn kant bedankt, nu zit ik zelf niet meer in de scene maar zie wel wat jullie betekende voor leden van jullie community. Complimenten voor het werk van de afgelopen tijden. Dank!

2 minuten geleden zei Stinky:

tofferik ben je @Duken om mijn reactie te verwijderen; toont wel aan dat jij alleen maar om je eigen forumpje geeft

Ik heb geen zin in gerommel, het gaat alleen maar conflicten oproepen. Wel wens ik je in alle eerlijkheid een goed weekend.  

de vrees bestaat, maar daar wou ik niet aan denken

komt allemaal wel goed => niet dus

ik bedank iedereen voor zijn bijdrage op het forum

spijtig... weer 1ne minder

Volgens mij is er ook nog shadowsoflegends.com ?

1 uur geleden zei Krokeledokus:

Volgens mij is er ook nog shadowsoflegends.com ?

ja klopt maar zie er dagelijks op maar komt niks bij denk dat die ook straks verdwijnd, je kan het soms voelen als er niks geen nieuwe post bij komt is het vaak gedaan met een site helaas

heel veel dank army strangers voor alles, vooral bedankt voor de verzoekjes die jullie regelmatig voor mij vonden ;) 

ga jullie erg missen 

maar als het de veiligheid in gevaar brengt van jezelf , staff en leden dan is het een goed besluit van jullie om te stoppen ;) 

Op 21-4-2022 om 20:20 zei Jaccus:

En om MrAudi eens een compliment te geven mbt zijn site PR, zijn Songbird en ook Avatar aardig aan de weg aan het timmeren in dat genre.

Mr Audi verdiend zeker een compliment. Maar ook zijn gehele team achter hem: Moderators, Posters, Forummedewerkers en kan zo nog wel even doorgaan. 

Dikke Pluim verdienen ze. 

Hij zal alleen mijn naam niet herkennen,   

lachender_hund_cartoon_20150529_1858249972.png

Hoeft ook niet, ik aanvaard ook anonieme pluimen 🙃

Maar het is zoals jullie het zeggen: ik betaal de rekeningen, en probeer het team zo goed mogelijk te leiden.
Maar het is wel ons team dat het meeste werk doet, dat mag zeker wel eens gezegd worden.

VorigePage 3 of 4Volgende