army of strangers stopt
Citaat van Samuraiplace op 21 april 2022, 10:23Hallo iedereen,
Met spijt in ons hart stoppen we per direct met het army verhaal.
Na de omstandigheden vinden we het niet meer opportuun om verder te gaan en staff en leden onnodig in gevaar te brengen.
We willen iedereen bedanken die ons heeft gesteund ,lid of staff waren .
Groeten CF
Hallo iedereen,
Met spijt in ons hart stoppen we per direct met het army verhaal.
Na de omstandigheden vinden we het niet meer opportuun om verder te gaan en staff en leden onnodig in gevaar te brengen.
We willen iedereen bedanken die ons heeft gesteund ,lid of staff waren .
Groeten CF
Citaat van JanZee op 21 april 2022, 10:29Jammer natuurlijk!
Maar een moedig en wijs besluit.
Iedereen van Army of strangers bedankt voor de mooie tijd en al het moois wat jullie toch maar hebben voortgebracht.
Het ga jullie goed en misschien tot ergens anders.
Je weet het nooit.
Nogmaals bedankt!!!!!!
Jammer natuurlijk!
Maar een moedig en wijs besluit.
Iedereen van Army of strangers bedankt voor de mooie tijd en al het moois wat jullie toch maar hebben voortgebracht.
Het ga jullie goed en misschien tot ergens anders.
Je weet het nooit.
Nogmaals bedankt!!!!!!
Citaat van William op 21 april 2022, 13:35Dank voor de melding @captain flame Aangepast naar Offline.
Dank voor de melding @captain flame Aangepast naar Offline.
Citaat van Jaccus op 21 april 2022, 15:08Ik ga jullie enorm missen. Een van de imo betere nzb communities.
Vooral Goenie met zijn top unattendes. Hopelijk keert hij misschien terug onder een andere vlag....
Ik ga jullie enorm missen. Een van de imo betere nzb communities.
Vooral Goenie met zijn top unattendes. Hopelijk keert hij misschien terug onder een andere vlag....
Citaat van Misterkilobyte op 21 april 2022, 15:39we gaan hun allemaal missen weer een zwartedag in usenetland
we gaan hun allemaal missen weer een zwartedag in usenetland
Citaat van Earring op 21 april 2022, 15:40Inderdaad balen. Goenie zal ik het meeste missen met zijn geweldige unattendeds. Den Spike, Vinny27 en BlackBunny waren ook geweldig wat unattendeds betreft maar ze verdwijnen allemaal. Er blijft weinig meer over zo.
Inderdaad balen. Goenie zal ik het meeste missen met zijn geweldige unattendeds. Den Spike, Vinny27 en BlackBunny waren ook geweldig wat unattendeds betreft maar ze verdwijnen allemaal. Er blijft weinig meer over zo.
Citaat van MrAudi op 21 april 2022, 16:3958 minuten geleden zei Earring:Inderdaad balen. Goenie zal ik het meeste missen met zijn geweldige unattendeds. Den Spike, Vinny27 en BlackBunny waren ook geweldig wat unattendeds betreft maar ze verdwijnen allemaal. Er blijft weinig meer over zo.
Vinny27 vind je wel nog bij nzb-wiseguys.com 😉
Met vriendelijke groeten,
MrAudi
58 minuten geleden zei Earring:Inderdaad balen. Goenie zal ik het meeste missen met zijn geweldige unattendeds. Den Spike, Vinny27 en BlackBunny waren ook geweldig wat unattendeds betreft maar ze verdwijnen allemaal. Er blijft weinig meer over zo.
Vinny27 vind je wel nog bij nzb-wiseguys.com 😉
Met vriendelijke groeten,
MrAudi
Citaat van sikke op 21 april 2022, 16:45jammer ga jullie zeker missen hopelijk maken jullie een doorstart, ieder geval hartelijk bedankt voor alles
jammer ga jullie zeker missen hopelijk maken jullie een doorstart, ieder geval hartelijk bedankt voor alles