game of thrones seizoen 7 downloaden omdat ik geen Ziggo hebt
Citaat van Verwijderde gebruiker op 26 juli 2017, 10:42Dat kan zeker niet, Episode 2 van seizoen 7 is net uitgebracht. Als alles was uitgegeven dan was daar al groot nieuws over. Dat is dan zelfs te lezen op de grote nieuws sites als RTL4
Dat kan zeker niet, Episode 2 van seizoen 7 is net uitgebracht. Als alles was uitgegeven dan was daar al groot nieuws over. Dat is dan zelfs te lezen op de grote nieuws sites als RTL4
Citaat van Willemw op 26 juli 2017, 10:44Mijn excuus, het gaat om seizoen 6 niet de laatste. Is dus inderdaad een foutje....
Negeer mijn post. Ik heb slaap nodig.
Mijn excuus, het gaat om seizoen 6 niet de laatste. Is dus inderdaad een foutje.... Negeer mijn post. Ik heb slaap nodig.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 1 augustus 2017, 06:07Nou.. blijkbaar is seizoen 7 toch gelekt. Hackers hebben alle afleveringen kunnen downloaden bij HBO.
Nou.. blijkbaar is seizoen 7 toch gelekt. Hackers hebben alle afleveringen kunnen downloaden bij HBO.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 7 augustus 2017, 20:18Waaaaaa met aflevering 4 gezien van seizoen 7. Helemaal geweldig!!! Wat een vette aflevering. Ik zal geen spoilers geven maar dit maakt weer langzame afleveringen goed
Waaaaaa met aflevering 4 gezien van seizoen 7. Helemaal geweldig!!! Wat een vette aflevering. Ik zal geen spoilers geven maar dit maakt weer langzame afleveringen goed

Citaat van downloadfreak op 21 augustus 2017, 09:111 uur geleden zei Monkie:Tijd voor aflevering 6. Ben benieuwd
Zelf vond ik het weer een goede aflevering, enjoy!
1 uur geleden zei Monkie:Tijd voor aflevering 6. Ben benieuwd
Zelf vond ik het weer een goede aflevering, enjoy!

Citaat van William op 21 augustus 2017, 17:538 uur geleden zei downloadfreak:Zelf vond ik het weer een goede aflevering, enjoy!
Het was inderdaad een geweldige aflevering
8 uur geleden zei downloadfreak:Zelf vond ik het weer een goede aflevering, enjoy!
Het was inderdaad een geweldige aflevering

Citaat van William op 22 augustus 2017, 14:09De seizoensfinale van seizoen 7, kun je op 28 augustus gratis in de bioscoop gaan bekijken. Dus voor wie wil. Wees snel.
De seizoensfinale van seizoen 7, kun je op 28 augustus gratis in de bioscoop gaan bekijken. Dus voor wie wil. Wees snel.