Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
Citaat van JaTom op 26 juni 2009, 22:57Haha, nee dank je. 't Lukt me zelf wel, alleen ben ik geweldig in het kiezen van downloads die snel niet meer werken. Een linkje naar een betrouwbare torrent is dus voldoende.
Haha, nee dank je. 't Lukt me zelf wel, alleen ben ik geweldig in het kiezen van downloads die snel niet meer werken. Een linkje naar een betrouwbare torrent is dus voldoende.
Citaat van Sander19541961 op 27 juni 2009, 07:21Ja ik zoek ook iets nieuws. Ik wou Norton Antivirus 2009 of Internet Security 2009 maar ze hebben alleen maar een trial reset.
Heeft iemand anders nog suggesties ?
Ja ik zoek ook iets nieuws. Ik wou Norton Antivirus 2009 of Internet Security 2009 maar ze hebben alleen maar een trial reset. Heeft iemand anders nog suggesties ?
Citaat van downloadfan op 27 juni 2009, 10:55Tom je moet even hier de trail downloaden:
http://www.eset.com/download/free_trial_download_int.php
En de crack kan je hier downloaden:
Als je nog hulp nodig hebt ermee laat maar een bericht achterÂ
Sander:
Er is niks anders dan een trail reset voor NIS2009/NAV2009.
d]
[modbreak=modbreak door Fredpascal]
Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden.
Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0
[/modbreak]
Tom je moet even hier de trail downloaden:
http://www.eset.com/download/free_trial_download_int.php
En de crack kan je hier downloaden:
Als je nog hulp nodig hebt ermee laat maar een bericht achterÂ
Sander:
Er is niks anders dan een trail reset voor NIS2009/NAV2009.
d]
[modbreak=modbreak door Fredpascal]
Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden.
Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0
[/modbreak]
Citaat van Sander19541961 op 30 juni 2009, 07:42@ Fredpascal
Bedankt
Ik ga het proberen
Maar welke virusscanners raden jullie aan (2009 versies) ?
@ Fredpascal
Bedankt
Ik ga het proberen
Maar welke virusscanners raden jullie aan (2009 versies) ?
Citaat van Jeroen1000 op 30 juni 2009, 18:52Uiteraard de nieuwste
2009 dus. Maar ik zou niet voor Norton gaan, daar hoor ik vaak klachten over, waaronder broer ook. Gewoon gaan voor Eset NOD32.
Uiteraard de nieuwste 2009 dus. Maar ik zou niet voor Norton gaan, daar hoor ik vaak klachten over, waaronder broer ook. Gewoon gaan voor Eset NOD32.
Citaat van downloadfan op 10 oktober 2009, 21:06Ik maak inmiddels al 10 jaar gebruik van antivirus software van Trend Micro. Ik heb wel eens uitstapjes gemaakt naar o.a. Norton e.d. Wat mij opvalt is dat Trend Micro sneller geactiveerd wordt na het opstarten van de pc dan andere merken. Op dit moment heb ik Trend Micro Internet Security Pro 2010 erop gezet (betaalde versie) en deze versie is nog sneller dan de 2009 versie. Dit is een antivirus pakket dat nooit een steek laat vallen en kan hem derhalve iedereen aanraden!
Ik maak inmiddels al 10 jaar gebruik van antivirus software van Trend Micro. Ik heb wel eens uitstapjes gemaakt naar o.a. Norton e.d. Wat mij opvalt is dat Trend Micro sneller geactiveerd wordt na het opstarten van de pc dan andere merken. Op dit moment heb ik Trend Micro Internet Security Pro 2010 erop gezet (betaalde versie) en deze versie is nog sneller dan de 2009 versie. Dit is een antivirus pakket dat nooit een steek laat vallen en kan hem derhalve iedereen aanraden!
Citaat van downloadfan op 11 oktober 2009, 18:16Neem geen Norton of Mcafee! Ze maken je computer traag, en dat baseer ik uit eigen ervaring.
Een goede Antivirus is Nod32, deze werkt echt super!
Neem geen Norton of Mcafee! Ze maken je computer traag, en dat baseer ik uit eigen ervaring.
Een goede Antivirus is Nod32, deze werkt echt super!
Citaat van downloadfan op 15 oktober 2009, 17:47Ik heb zelf Kaspersky 2010. En ik vind hem super!
Ik heb zelf Kaspersky 2010. En ik vind hem super!
Citaat van downloadfan op 7 november 2009, 14:14Ik heb zelf Kaspersky 2010. En ik vind hem super!
Heb je een illigale versie? want zou je me dan de link kunnen geven? :angel:
[modbreak=cancan]
Het doorlinken van illegale software is ook illegaal op DukeN.nl, spoor daar niemand op aan.
[/modbreak]
[modbreak=cancan]
Het doorlinken van illegale software is ook illegaal op DukeN.nl, spoor daar niemand op aan.
[/modbreak]
Citaat van downloadfan op 10 november 2009, 15:27Ik heb zelf Kaspersky 2010. En ik vind hem super!
[modbreak=cancan]
[/modbreak]
@ cancan.
maar het kan ook altijd via PM, was ik vergeten erbij te zetten, m'n excuses
[modbreak=cancan]
[/modbreak]
@ cancan.
maar het kan ook altijd via PM, was ik vergeten erbij te zetten, m'n excuses