Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security

VorigePage 13 of 25Volgende

Ik heb nu mcafee pro plus weetikveel maar die laat ook gewoon alles door.. Dus ik vind nogal facked up.

Dus wat is een goede tmaakt niet uit of die betaald is want download toch..

Maar ik wil een goede firewall en virus scanner.

Wat bedoel je daarmee?

Als je een illegale key gebruikt dan kan het zijn dat een keer de key word geblokkeerd, dan kan je een nieuwe key/crack gaan vinden pf je download een ander.

owke

ik heb gewoon nod32. een gekraakte versie en hij doet het prima O0

ik heb nu kaspersky antivirus 30 dagen proefversie, als ik op torrentreactor ga geeft die aan dat er een trojan is ofsoww, maaar al dat virussen worden die vanzelf verwijderd of moet je hte zelf verwijderen??

Is de Norman Security Suite en McAfee (proefversie) met de Windows Firewall goed?

McAfee vind ik troep. Elke keer als ik het bij iemand geïnstalleerd heb, krijg ik de grootst mogelijke problemen. Wij kregen het ook uitgedeeld bij de universiteit en ik heb nog nooit zoveel mensen horen vragen of ik hun pc problemen op kon lossen...

Norman ben ik ook niet tevreden over, daar kun je zelf niets instellen en verwijderen gaat al helemaal niet...

Het verwijderen bij Norman is echt een hele klus. 1 Tip gebruik nooit McAfee zoals Tom zegt. Maar welke je ook niet moet nemen is Norton. Bij de instellingen zijn er altijd problemen. Bij norton 2008 had ik van de 364 dagen ofzo maar 120 dagen bescherming. Voor de rest altijd problemen met instellingen etc...

Dat zeg ik net zo'n beetje. :P

Is ESET goed te kraken? Ik ben weer eens op zoek naar iets anders dan AVG, liefst gewoon "the whole package". Anti-virus, anti-spyware en firewall in één dus. Ik heb echt onwijs vaak problemen met die codes, ze werken altijd ongeveer 2 weken bij me en dan mag ik weer iets anders proberen. Daar wil ik nu dus vanaf.

Eset is heel makkelijk te kraken als je wil kan ik het voor je installeren via remote desktop ofzo.

VorigePage 13 of 25Volgende