Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security

VorigePage 12 of 25Volgende

Is er een Anti-Spyware waarbij je geen licentie hoeft op te vragen etcetera...

Zoals AVG..

Gewoon een betaal versie downloaden en er een serial over gooien. ;)

UH... Hoe doe jet dat dan.. (de serial op gooien)?

AVG 8.0 Pro + Serial Met gooien bedoel ik gewoon de serial invoegen,die zit er meestal bij. ;)

Mja, lastig. PM het anders eerst maar even. :)

ik heb kaspersky internet security 2009 geinstalleerd en een illegale licentie erop gezet

wie deze licensie ook wil moet je ff pmen ik zal het op rapidshare zetten

Weet je zeker want die illegale keys worden snel gebanned.

Ik heb Norton Internet security al meer dan 5 jaar gekocht... En er waren altijd errors, ook na het herinstallen! Dus ik vind het zelf geen aanrader.

Ik heb Norton Internet security al meer dan 5 jaar gekocht... En er waren altijd errors, ook na het herinstallen! Dus ik vind het zelf geen aanrader.

pff ja ik had de probeerversie, ik kreeg een virus nog VOORDAT de 30 dagen om waren, norton deed echt helemaal NIKS!

Ik heb probeer versie van ESET smart security met een licensie erop van 24441 dagen! En het is de beste die ik ooit heb gehad. Je computer wordt niet is slomer en de firewall is net als die van zone alarm. Ik vind het zelf echt een aanrader.

Klopt Eset is altijd al licht geweest met zijn producten, de firewall alleen is niet precis als zonealarm.

Zonealram gebruikt toch iets andere technieken.

Over norton internet security 2009, eerste keer dat norton echt met een goed product komt.

Over mensen die er slechte ervaring mee hebben, hebben de meeste deze nog niet geprobeerd dus eigenlijk niets te klagen hebben over het nieuwe product van norton.

kan je geen problemen krijgen met het downloaden van een key en dan op een antivirus programma zetten terwijl je niet btaald?

Wat bedoel je daarmee?

Als je een illegale key gebruikt dan kan het zijn dat een keer de key word geblokkeerd, dan kan je een nieuwe key/crack gaan vinden pf je download een ander.

VorigePage 12 of 25Volgende