Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security

VorigePage 15 of 25Volgende

Beste mensen allemaal  :peace:,

Ik ben jullie reacties aan het lezen wat betreft antivirus/spyware/firewall. Ik gebruik zelf Avast home edition, en wil graag weten of dit voldoende  :-X is om mijn pc te beveiligen. Ik weet niet goed of ik extra progjes moet gebruiken samen met mijn Avast Home Edition. Nu gebruik ik voor alle veiligheid een anti-spyware (Spyware Terminator  ;D )bij m'n Avast. Is dit overbodig  :geheim: , want ik denk dat het conflicten geeft met elkaar en dat mijn pc wat trager is. Wie kan mij helpen  :-[ ?

Trouwens petje af voor jullie samenwerking en duken.nl natuurlijk  :friends:...gegroet Dennis

Beste mensen allemaal  :peace:,

Ik ben jullie reacties aan het lezen wat betreft antivirus/spyware/firewall. Ik gebruik zelf Avast home edition, en wil graag weten of dit voldoende   :-X is om mijn pc te beveiligen. Ik weet niet goed of ik extra progjes moet gebruiken samen met mijn Avast Home Edition. Nu gebruik ik voor alle veiligheid een anti-spyware (Spyware Terminator  ;D )bij m'n Avast. Is dit overbodig  :geheim: , want ik denk dat het conflicten geeft met elkaar en dat mijn pc wat trager is. Wie kan mij helpen  :-[ ?

Trouwens petje af voor jullie samenwerking en duken.nl natuurlijk  :friends:...gegroet Dennis

Ik vind avast niks, al zeg ik eerlijk. Ik gebruik nod32, Makkelijk te 'kraken' (alleen een 'gebruikersnaam' en een 'wachtwoord' invullen en dan doet ie het ;) Programma is snel. en vertraagd helemaal niet, dat zijn de belangrijkste redenen waarom ik 'm gebruik (en dat ik geen virussen krijg natuurlijk :P)

gebruik gewoon microsoft essentials. werkt als een tierelier, nog nergens last van gehad

is microsoft essentials beter dan avast! home edition?

Ik heb avast! gedownload en geinstalleerd, (deze: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html), maar hij geeft nu steeds aan dat ik nog 30 dagen doorkan voordat ik moet betalen, is dit alleen als ik de betaal versie wil, of ook voor de "gratis" versie, of heb ik de verkeerde versie gedownload?

Bvd

kun je ergens een serial invoeren? kijk dan eens op http://www.serials.ws

of zoek op google naar een crack voor avast

Nog beter!:

gooi avast eraf en zet microsof essentials erop

microsoft essentials heeft het voordeel dat het freeware is. niets geen gedoe met trials en verlopen etc.

het programma is een stuk lichter (komt de pc weer ten goede)

fijne gebruiksvriendelijke interface

3 mogelijkheden van scannen

Ik heb het probleem gevonden: Ik had Avast! nog niet geregistreerd, doet het nu goed, maar moet ik hem over een jaar weer registreren, of gaat dat automatisch?(ik heb de gratis versie)

Gebruik nu al een tijdje Microsoft Security Essentails en ben er zeer tevreden over. Scant snel en is een licht programma op te draaien. En bovenal: hij is gratis!  :D

Heb nu AVG Internet Security 9.0

looptijd :t/m 26-02-2018 (gratis)

dus hoef nog lang geen nieuwe virus scan;)

BTW: hele goeie anti-virus

ben er blij mee :D

Je hebt hem gedownload? lol :P Ik doe dat met NOD32, met keys, heb hem tot 9/07/2010.

Ze updaten keys elke dag, dus non problem for me :)

Zotte scanner, minste elke ding onveilig dat er binnen komt, aanvallen!! :P

Ben er zot tevreden over.

Top 3:

1. NOD32

2. Kaspersky

3. BitDefender

VorigePage 15 of 25Volgende