Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
Citaat van downloadfan op 19 november 2009, 11:18Beste mensen allemaal :peace:,
Ik ben jullie reacties aan het lezen wat betreft antivirus/spyware/firewall. Ik gebruik zelf Avast home edition, en wil graag weten of dit voldoende :-X is om mijn pc te beveiligen. Ik weet niet goed of ik extra progjes moet gebruiken samen met mijn Avast Home Edition. Nu gebruik ik voor alle veiligheid een anti-spyware (Spyware Terminator ;D )bij m'n Avast. Is dit overbodig :geheim: , want ik denk dat het conflicten geeft met elkaar en dat mijn pc wat trager is. Wie kan mij helpen :-[ ?
Trouwens petje af voor jullie samenwerking en duken.nl natuurlijk :friends:...gegroet Dennis
Beste mensen allemaal :peace:,
Ik ben jullie reacties aan het lezen wat betreft antivirus/spyware/firewall. Ik gebruik zelf Avast home edition, en wil graag weten of dit voldoende :-X is om mijn pc te beveiligen. Ik weet niet goed of ik extra progjes moet gebruiken samen met mijn Avast Home Edition. Nu gebruik ik voor alle veiligheid een anti-spyware (Spyware Terminator ;D )bij m'n Avast. Is dit overbodig :geheim: , want ik denk dat het conflicten geeft met elkaar en dat mijn pc wat trager is. Wie kan mij helpen :-[ ?
Trouwens petje af voor jullie samenwerking en duken.nl natuurlijk :friends:...gegroet Dennis
Citaat van downloadfan op 19 november 2009, 15:21Beste mensen allemaal :peace:,
Ik vind avast niks, al zeg ik eerlijk. Ik gebruik nod32, Makkelijk te 'kraken' (alleen een 'gebruikersnaam' en een 'wachtwoord' invullen en dan doet ie het
Programma is snel. en vertraagd helemaal niet, dat zijn de belangrijkste redenen waarom ik 'm gebruik (en dat ik geen virussen krijg natuurlijk
)
Beste mensen allemaal :peace:,
Ik vind avast niks, al zeg ik eerlijk. Ik gebruik nod32, Makkelijk te 'kraken' (alleen een 'gebruikersnaam' en een 'wachtwoord' invullen en dan doet ie het Programma is snel. en vertraagd helemaal niet, dat zijn de belangrijkste redenen waarom ik 'm gebruik (en dat ik geen virussen krijg natuurlijk
)
Citaat van downloadfan op 19 november 2009, 23:00gebruik gewoon microsoft essentials. werkt als een tierelier, nog nergens last van gehad
gebruik gewoon microsoft essentials. werkt als een tierelier, nog nergens last van gehad
Citaat van downloadfan op 20 november 2009, 12:03is microsoft essentials beter dan avast! home edition?
is microsoft essentials beter dan avast! home edition?
Citaat van downloadfan op 3 februari 2010, 21:07Ik heb avast! gedownload en geinstalleerd, (deze: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html), maar hij geeft nu steeds aan dat ik nog 30 dagen doorkan voordat ik moet betalen, is dit alleen als ik de betaal versie wil, of ook voor de "gratis" versie, of heb ik de verkeerde versie gedownload?
Bvd
Ik heb avast! gedownload en geinstalleerd, (deze: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html), maar hij geeft nu steeds aan dat ik nog 30 dagen doorkan voordat ik moet betalen, is dit alleen als ik de betaal versie wil, of ook voor de "gratis" versie, of heb ik de verkeerde versie gedownload?
Bvd
Citaat van downloadfan op 3 februari 2010, 21:53kun je ergens een serial invoeren? kijk dan eens op www.serials.ws
of zoek op google naar een crack voor avast
Nog beter!:
gooi avast eraf en zet microsof essentials erop
microsoft essentials heeft het voordeel dat het freeware is. niets geen gedoe met trials en verlopen etc.
het programma is een stuk lichter (komt de pc weer ten goede)
fijne gebruiksvriendelijke interface
3 mogelijkheden van scannen
kun je ergens een serial invoeren? kijk dan eens op http://www.serials.ws
of zoek op google naar een crack voor avast
Nog beter!:
gooi avast eraf en zet microsof essentials erop
microsoft essentials heeft het voordeel dat het freeware is. niets geen gedoe met trials en verlopen etc.
het programma is een stuk lichter (komt de pc weer ten goede)
fijne gebruiksvriendelijke interface
3 mogelijkheden van scannen
Citaat van downloadfan op 4 februari 2010, 08:39Ik heb het probleem gevonden: Ik had Avast! nog niet geregistreerd, doet het nu goed, maar moet ik hem over een jaar weer registreren, of gaat dat automatisch?(ik heb de gratis versie)
Ik heb het probleem gevonden: Ik had Avast! nog niet geregistreerd, doet het nu goed, maar moet ik hem over een jaar weer registreren, of gaat dat automatisch?(ik heb de gratis versie)
Citaat van downloadfan op 6 februari 2010, 11:42Gebruik nu al een tijdje Microsoft Security Essentails en ben er zeer tevreden over. Scant snel en is een licht programma op te draaien. En bovenal: hij is gratis!
Gebruik nu al een tijdje Microsoft Security Essentails en ben er zeer tevreden over. Scant snel en is een licht programma op te draaien. En bovenal: hij is gratis!
Citaat van downloadfan op 10 februari 2010, 20:53Heb nu AVG Internet Security 9.0
looptijd :t/m 26-02-2018 (gratis)
dus hoef nog lang geen nieuwe virus scan;)
BTW: hele goeie anti-virus
ben er blij mee
Heb nu AVG Internet Security 9.0
looptijd :t/m 26-02-2018 (gratis)
dus hoef nog lang geen nieuwe virus scan;)
BTW: hele goeie anti-virus
ben er blij mee
Citaat van downloadfan op 12 februari 2010, 17:39Je hebt hem gedownload? lol
Ik doe dat met NOD32, met keys, heb hem tot 9/07/2010.
Ze updaten keys elke dag, dus non problem for me
Zotte scanner, minste elke ding onveilig dat er binnen komt, aanvallen!!
Ben er zot tevreden over.
Top 3:
1. NOD32
2. Kaspersky
3. BitDefender
Je hebt hem gedownload? lol Ik doe dat met NOD32, met keys, heb hem tot 9/07/2010.
Ze updaten keys elke dag, dus non problem for me
Zotte scanner, minste elke ding onveilig dat er binnen komt, aanvallen!!
Ben er zot tevreden over.
Top 3:
1. NOD32
2. Kaspersky
3. BitDefender