Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
Citaat van downloadfan op 21 oktober 2008, 11:24Ik zou nog een firewall installeren, comodo firewall pro of zonealarm free edition.
Ik zou nog een firewall installeren, comodo firewall pro of zonealarm free edition.
Citaat van downloadfan op 21 oktober 2008, 15:28ik heb een vraagje, heb je nou ook een aparte firewall en anti-spyware nodig als je al eset smart security op je pc hebt staan?
ik heb een vraagje, heb je nou ook een aparte firewall en anti-spyware nodig als je al eset smart security op je pc hebt staan?
Citaat van downloadfan op 21 oktober 2008, 19:30Er is zonet iets ergs gebeurd met m'n pc, ik zat gewoon op m'n pc te werken, en opeens ging m'n pc uit.
Er kwam een blauw scherm met een stopcode tevoorschijn, er stond je computer is uit voorzorg uitgegaan om verdere schade te voorkomen. Ik vind dit wel heel erg aangezien ik m'n pc in februari nieuw heb aangeschaft.
De vraag is kan dit liggen aan m'n antivirus? Ik had namelijk tot vandaag norton 360 op m'n pc staan, maar vandaag in de ochtend had ik hem eraf gehaald omdat m'n licentie bijna was verlopen en ik had toen eset smart security geinstalleerd met zo'n 30 dagen licentie.
Wie o wie kan mij helpen en/of adviseren wat nu te doen en/of te handelen???
🙁
Er is zonet iets ergs gebeurd met m'n pc, ik zat gewoon op m'n pc te werken, en opeens ging m'n pc uit.
Er kwam een blauw scherm met een stopcode tevoorschijn, er stond je computer is uit voorzorg uitgegaan om verdere schade te voorkomen. Ik vind dit wel heel erg aangezien ik m'n pc in februari nieuw heb aangeschaft.
De vraag is kan dit liggen aan m'n antivirus? Ik had namelijk tot vandaag norton 360 op m'n pc staan, maar vandaag in de ochtend had ik hem eraf gehaald omdat m'n licentie bijna was verlopen en ik had toen eset smart security geinstalleerd met zo'n 30 dagen licentie.
Wie o wie kan mij helpen en/of adviseren wat nu te doen en/of te handelen??? 🙁
Citaat van downloadfan op 25 oktober 2008, 23:19ik heb de nieuwe norton internet security en ik ben er zeer over te spreken.
ik heb de nieuwe norton internet security en ik ben er zeer over te spreken.
Citaat van Jeroen1000 op 26 oktober 2008, 12:52ik heb nog steeds kaspersky 2009, zeer tevreden...
ik heb nog steeds kaspersky 2009, zeer tevreden...
Citaat van Sander19541961 op 31 oktober 2008, 19:50Wat is voor nu de beste betaalde combi ?
En graag de nieuwste versies ???
Wat is voor nu de beste betaalde combi ?
En graag de nieuwste versies ???
Citaat van downloadfan op 31 oktober 2008, 19:571. G-data Internet Security Suite 2009
2. Kaspersky Internet Security 2009
1. G-data Internet Security Suite 2009
2. Kaspersky Internet Security 2009
Citaat van Sander19541961 op 31 oktober 2008, 20:00Oke bedankt, ik ga even kijken.
En voor de virusscanner?
Ik heb nu de engelse BitDefender 2009 licentie tot 2047
Maar ja ik wil hem in het Nederlands.
Dus als jullie een goede betaalde Virusscanner kunnen vinden/of de NL BitDefender 2009.
Alvast Bedankt
Oke bedankt, ik ga even kijken.
En voor de virusscanner?
Ik heb nu de engelse BitDefender 2009 licentie tot 2047
Maar ja ik wil hem in het Nederlands.
Dus als jullie een goede betaalde Virusscanner kunnen vinden/of de NL BitDefender 2009.
Alvast Bedankt