Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Verwijderde gebruiker op 16 april 2012, 19:03Hehe altijd leuk om die episodes te zien. Hoe is het op de duken server? Zitten daar nog mensen op?
Hehe altijd leuk om die episodes te zien. Hoe is het op de duken server? Zitten daar nog mensen op?
Citaat van Rikkert. op 16 april 2012, 19:05Ik zit er bijna nooit meer op, zit nu op de server van Marcel want daar is survival zonder mods/plugins/etc
Maar ik kom soms nog wel eventjes lang, ben nu bezig een piramide aan het inrichten alleen is nogal lastig want geen idee wat ik moet maken in zon grote piramide
Ik zit er bijna nooit meer op, zit nu op de server van Marcel want daar is survival zonder mods/plugins/etc
Maar ik kom soms nog wel eventjes lang, ben nu bezig een piramide aan het inrichten alleen is nogal lastig want geen idee wat ik moet maken in zon grote piramide
Citaat van Verwijderde gebruiker op 16 april 2012, 19:06Jullie kunnen natuurlijk ook een 2de server starten op duken.nl. Gewoon een extra folder aanmaken. Dan runnen we die op een andere port en kan daar survival op
Jullie kunnen natuurlijk ook een 2de server starten op duken.nl. Gewoon een extra folder aanmaken. Dan runnen we die op een andere port en kan daar survival op
Citaat van Rikkert. op 16 april 2012, 19:08Dat zou idd kunnen. Dus ik maar gewoon een map aan met Filezilla genaamd: MC Survival, configureer hem goed blablabla en dan draait ie? Dan zal ik @marcelvn vragen of die mee helpt met het runnen van die server!
(Hoe werkt die @?
)
Dat zou idd kunnen. Dus ik maar gewoon een map aan met Filezilla genaamd: MC Survival, configureer hem goed blablabla en dan draait ie? Dan zal ik @marcelvn vragen of die mee helpt met het runnen van die server!
(Hoe werkt die @? )
Citaat van Verwijderde gebruiker op 16 april 2012, 19:09Klopt, simple as that. 1x opzetten en we kunnen starten
Klopt, simple as that. 1x opzetten en we kunnen starten
Citaat van Rikkert. op 16 april 2012, 19:09Okay! Dan overleg ik ff met Marciej123 en of Marcelvn mee wil helpen. Want zijn server is ook uber
Okay! Dan overleg ik ff met Marciej123 en of Marcelvn mee wil helpen. Want zijn server is ook uber
Citaat van Verwijderde gebruiker op 16 april 2012, 19:11Dat is mooi, dan kom ik er ook bij
Gewoon zijn folder plaatsen, dan pas ik de poort aan en kan hij gelijk live
Dat is mooi, dan kom ik er ook bij
Gewoon zijn folder plaatsen, dan pas ik de poort aan en kan hij gelijk live
Citaat van Verwijderde gebruiker op 16 april 2012, 19:18Is goed, als hij er staat even een PMetje. Dan krijg ik een mailtje zodat ik het gelijk voor je kan doen
Is goed, als hij er staat even een PMetje. Dan krijg ik een mailtje zodat ik het gelijk voor je kan doen
Citaat van marcelvn op 16 april 2012, 19:24ik ben bereid met het helpen, ik kan natuurlijk ook mijn server gebruiken. Dan hebben we 2 aparte servers scheelt weer lag. Deze zouden we kwa users kunnen koppelen en mooie site voor maken.
ik ben bereid met het helpen, ik kan natuurlijk ook mijn server gebruiken. Dan hebben we 2 aparte servers scheelt weer lag. Deze zouden we kwa users kunnen koppelen en mooie site voor maken.
You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 34 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 12 views