Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl Minecraft server [24/7]

VorigePage 49 of 75Volgende

Hehe altijd leuk om die episodes te zien. Hoe is het op de duken server? Zitten daar nog mensen op?

Ik zit er bijna nooit meer op, zit nu op de server van Marcel want daar is survival zonder mods/plugins/etc :bloos:

Maar ik kom soms nog wel eventjes lang, ben nu bezig een piramide aan het inrichten alleen is nogal lastig want geen idee wat ik moet maken in zon grote piramide :P

Jullie kunnen natuurlijk ook een 2de server starten op duken.nl. Gewoon een extra folder aanmaken. Dan runnen we die op een andere port en kan daar survival op ;)

Dat zou idd kunnen. Dus ik maar gewoon een map aan met Filezilla genaamd: MC Survival, configureer hem goed blablabla en dan draait ie? Dan zal ik @marcelvn vragen of die mee helpt met het runnen van die server!

(Hoe werkt die @? :bloos:)

Klopt, simple as that. 1x opzetten en we kunnen starten

Okay! Dan overleg ik ff met Marciej123 en of Marcelvn mee wil helpen. Want zijn server is ook uber :P

Dat is mooi, dan kom ik er ook bij :D

Gewoon zijn folder plaatsen, dan pas ik de poort aan en kan hij gelijk live

Ja hoor ik zal het zo meteen even doen!

Is goed, als hij er staat even een PMetje. Dan krijg ik een mailtje zodat ik het gelijk voor je kan doen :lol:

ik ben bereid met het helpen, ik kan natuurlijk ook mijn server gebruiken. Dan hebben we 2 aparte servers scheelt weer lag. Deze zouden we kwa users kunnen koppelen en mooie site voor maken.

VorigePage 49 of 75Volgende

Loading