Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 april 2012, 06:30Die McDonalds is echt briljant
Die McDonalds is echt briljant
Citaat van Marciej123 op 12 april 2012, 06:53Thanks
Thanks
Citaat van Marciej123 op 12 april 2012, 19:57
Citaat van Rikkert. op 12 april 2012, 20:33Diamond pickaxe, en armour en hetzelfde als iron eigenlijk
Alleen hakt veel sneller
EN gaat langer mee.
Diamond pickaxe, en armour en hetzelfde als iron eigenlijk
Alleen hakt veel sneller EN gaat langer mee.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 april 2012, 19:01Maar jullie spelen dit dus op dezelfde server... dat is namelijk wel geinig zo een overlevings spelletje en zoeken naar dungeons. Wat als je dood gaat?
Maar jullie spelen dit dus op dezelfde server... dat is namelijk wel geinig zo een overlevings spelletje en zoeken naar dungeons. Wat als je dood gaat?
Citaat van Rikkert. op 13 april 2012, 19:05Dit spelen we niet op de Duken.nl server maar op een server die ik hier aanzet als we gaan filmen.
Als we dood gaan, zijn we alles kwijt wat we bij ons hadden, of de andere moet dit pakken. Want binnen 5 minuten dacht ik zijn je spullen verdwenen.
@Marciej
Heb die GSLS(??) eens geprobeerd en ziet er echt super vet uit!
Helaas loopt mijn MC nu wel vaak vast door te weinig memory
Dit spelen we niet op de Duken.nl server maar op een server die ik hier aanzet als we gaan filmen.
Als we dood gaan, zijn we alles kwijt wat we bij ons hadden, of de andere moet dit pakken. Want binnen 5 minuten dacht ik zijn je spullen verdwenen.
@Marciej
Heb die GSLS(??) eens geprobeerd en ziet er echt super vet uit!
Helaas loopt mijn MC nu wel vaak vast door te weinig memory
Citaat van Rikkert. op 15 april 2012, 20:06En weer een nieuwe episode
We hebben er nog een volgens mij? En dan moeten we weer een nieuwe maken
En weer een nieuwe episode
We hebben er nog een volgens mij? En dan moeten we weer een nieuwe maken
Citaat van Marciej123 op 15 april 2012, 20:48Ik heb het op de pc van mn broertje! Ziet er idd dik uit! Maar mijn pc. + glsl + recorden.. nah dat trek ie niet soepel meer
Thnx voor posten van nieuwe episode
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Ik heb het op de pc van mn broertje! Ziet er idd dik uit! Maar mijn pc. + glsl + recorden.. nah dat trek ie niet soepel meer
Thnx voor posten van nieuwe episode
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 36 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 12 views