Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl Minecraft server [24/7]

VorigePage 26 of 75Volgende

Gelukkig niet :P

Maar misschien leuker om een Duken.nl only server te hebben dacht ik?

Is het dan niet te rustig? Niet dat er straks nog maar 3 leden, daarna 2 en dan geen leden meer op actief zijn? Volgens mij zijn er nu ook twee duken leden bij via de servert?

Dat is waar, maar volgens mij komen er ook mensen buiten het forum om hier even samen te komen of iets dergelijks.

En anders kunnen we een White-list opstellen, dat de mensen hier hun naam moeten achterlaten (kan ook leden aantrekken) zodat ze kunnen connecten. Dan kan het een beetje in de hand worden gehouden wie joined :P

Of juist een blacklist? Anders kan je niet joinen.... maar pas als je hier bent geweest. Zijn vast spelers die op de server komen, het leuk vinden en daarna op het forum zitten ;)

Blacklist hebben we niet, we hebben wel een ding om mensen te bannen, alleen die werkt niet helemaal dacht ik...

Zal wel eens kijken naar de Blacklist. Dan kunnen mensen die zich niet gedragen e.d niet meer joinen.

ik zei al, whitelist gelijk aan het begin ;)

Maargoed, Duken only lijkt me te saai, Tis juist wel leuk als iedereen bijvoorbeeld een paar vrienden uitnodigt enzo, ;)

maar we kunnen het wel even aankijken, Mochten er griefers komen, Whitelisten die boel!

Hi, ik wil me ff aan geven voor whitelist!!!

Mijn MC naam is: Lukelumia800

ik heb dit gevonden via google:)

zie je op MC

We wachten nog met de whitelist, dus iedereen word nog toegelaten. Overigens is de server net op verzoek van Marciej herstart :)

Avond hard gewerkt, wat copy - paste van de vorige lagen gedaan. Ben nu bij laag 37! Gaat lekker :)

Nu gaat het super snel, heb nog een uurtje of 2-3 nodig denk ik en dan ben ik klaar :D

Nice!! Ik ben benieuwd... als dat ding klaar is.... te mooi!

VorigePage 26 of 75Volgende

Loading