Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Verwijderde gebruiker op 15 maart 2012, 16:05Is het dan niet te rustig? Niet dat er straks nog maar 3 leden, daarna 2 en dan geen leden meer op actief zijn? Volgens mij zijn er nu ook twee duken leden bij via de servert?
Is het dan niet te rustig? Niet dat er straks nog maar 3 leden, daarna 2 en dan geen leden meer op actief zijn? Volgens mij zijn er nu ook twee duken leden bij via de servert?
Citaat van Rikkert. op 15 maart 2012, 16:08Dat is waar, maar volgens mij komen er ook mensen buiten het forum om hier even samen te komen of iets dergelijks.
En anders kunnen we een White-list opstellen, dat de mensen hier hun naam moeten achterlaten (kan ook leden aantrekken) zodat ze kunnen connecten. Dan kan het een beetje in de hand worden gehouden wie joined
Dat is waar, maar volgens mij komen er ook mensen buiten het forum om hier even samen te komen of iets dergelijks.
En anders kunnen we een White-list opstellen, dat de mensen hier hun naam moeten achterlaten (kan ook leden aantrekken) zodat ze kunnen connecten. Dan kan het een beetje in de hand worden gehouden wie joined
Citaat van Verwijderde gebruiker op 15 maart 2012, 16:10Of juist een blacklist? Anders kan je niet joinen.... maar pas als je hier bent geweest. Zijn vast spelers die op de server komen, het leuk vinden en daarna op het forum zitten
Of juist een blacklist? Anders kan je niet joinen.... maar pas als je hier bent geweest. Zijn vast spelers die op de server komen, het leuk vinden en daarna op het forum zitten
Citaat van Rikkert. op 15 maart 2012, 16:13Blacklist hebben we niet, we hebben wel een ding om mensen te bannen, alleen die werkt niet helemaal dacht ik...
Zal wel eens kijken naar de Blacklist. Dan kunnen mensen die zich niet gedragen e.d niet meer joinen.
Blacklist hebben we niet, we hebben wel een ding om mensen te bannen, alleen die werkt niet helemaal dacht ik...
Zal wel eens kijken naar de Blacklist. Dan kunnen mensen die zich niet gedragen e.d niet meer joinen.
Citaat van Marciej123 op 15 maart 2012, 16:28ik zei al, whitelist gelijk aan het begin
Maargoed, Duken only lijkt me te saai, Tis juist wel leuk als iedereen bijvoorbeeld een paar vrienden uitnodigt enzo,
maar we kunnen het wel even aankijken, Mochten er griefers komen, Whitelisten die boel!
ik zei al, whitelist gelijk aan het begin
Maargoed, Duken only lijkt me te saai, Tis juist wel leuk als iedereen bijvoorbeeld een paar vrienden uitnodigt enzo,
maar we kunnen het wel even aankijken, Mochten er griefers komen, Whitelisten die boel!
Citaat van Demo op 15 maart 2012, 16:54Hi, ik wil me ff aan geven voor whitelist!!!
Mijn MC naam is: Lukelumia800
ik heb dit gevonden via google:)
zie je op MC
Hi, ik wil me ff aan geven voor whitelist!!!
Mijn MC naam is: Lukelumia800
ik heb dit gevonden via google:)
zie je op MC
Citaat van Verwijderde gebruiker op 15 maart 2012, 20:22We wachten nog met de whitelist, dus iedereen word nog toegelaten. Overigens is de server net op verzoek van Marciej herstart
We wachten nog met de whitelist, dus iedereen word nog toegelaten. Overigens is de server net op verzoek van Marciej herstart
Citaat van Rikkert. op 15 maart 2012, 21:19Avond hard gewerkt, wat copy - paste van de vorige lagen gedaan. Ben nu bij laag 37! Gaat lekker
Nu gaat het super snel, heb nog een uurtje of 2-3 nodig denk ik en dan ben ik klaar
Avond hard gewerkt, wat copy - paste van de vorige lagen gedaan. Ben nu bij laag 37! Gaat lekker
Nu gaat het super snel, heb nog een uurtje of 2-3 nodig denk ik en dan ben ik klaar
Citaat van Verwijderde gebruiker op 15 maart 2012, 21:22Nice!! Ik ben benieuwd... als dat ding klaar is.... te mooi!
Nice!! Ik ben benieuwd... als dat ding klaar is.... te mooi!
You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 33 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 11 views