Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Rikkert. op 29 februari 2012, 09:52Ik zal nu even kijken!
Ik zal zo hier even zeggen wat ik precies heb veranderd enzo, dan kan Marciej (mocht het nodig zijn) de startpost veranderen
Ik zal nu even kijken!
Ik zal zo hier even zeggen wat ik precies heb veranderd enzo, dan kan Marciej (mocht het nodig zijn) de startpost veranderen
Citaat van Wous op 29 februari 2012, 09:57Hebben jullie ook een linkje naar een online mini-map? Dan kan ik een beetje kijken hoe groot jullie bebouwde eiland ondertussen is
Hebben jullie ook een linkje naar een online mini-map? Dan kan ik een beetje kijken hoe groot jullie bebouwde eiland ondertussen is
Citaat van Marciej123 op 29 februari 2012, 13:27nee, Begon ie te laggen, Heb Dynmap eruit gehaalt. Duurde dan +- anderhalve minuut om te server te starten enzo..
Ik kan wel even kijken om m er weer in te doen of een alternative die hetzelfde doet.
Ftp gegevens zijn verstuurd
bedankt duken!
nee, Begon ie te laggen, Heb Dynmap eruit gehaalt. Duurde dan +- anderhalve minuut om te server te starten enzo..
Ik kan wel even kijken om m er weer in te doen of een alternative die hetzelfde doet.
Ftp gegevens zijn verstuurd
bedankt duken!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 29 februari 2012, 13:40Moest die Dynmap niet eerst cachen of iets dergelijks? Maar jullie kunnen er nu zelf mee aan de bak? Hij maakt elke nacht een backup van de folder.
Moest die Dynmap niet eerst cachen of iets dergelijks? Maar jullie kunnen er nu zelf mee aan de bak? Hij maakt elke nacht een backup van de folder.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 29 februari 2012, 13:43Top succes man!
Top succes man!

Citaat van William op 29 februari 2012, 14:05@Marc
Ik snap die zin niet helemaal
Ik ga ook wat veranderen aan de commands, want zoals /msg moet gewoon iedereen kunnen (vind ik
)
@Robin
Even zoeken op:
Schematics2blueprints
Anders mogen op msn even vragen voor een direct linkje. Of even wachten voor tut. Die morgen wss komt!
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Heb met die schematics2blueprints even gekregen maar snap er niks van
ik wacht wel op de tut
@Marc
Ik snap die zin niet helemaal
Ik ga ook wat veranderen aan de commands, want zoals /msg moet gewoon iedereen kunnen (vind ik
)
Even zoeken op:
Schematics2blueprints
Anders mogen op msn even vragen voor een direct linkje. Of even wachten voor tut. Die morgen wss komt!
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Heb met die schematics2blueprints even gekregen maar snap er niks van ik wacht wel op de tut

Citaat van William op 29 februari 2012, 15:13hah te gek, een Minecraft server voor Duken.nl
ik ga ook eens een keer op deze server spelen als ik het spel heb
lijkt me een lache game, vooral die graphics daar speel je voor
is het mogelijk om met een gedownloade minecraft op deze server te spelen ?
hah te gek, een Minecraft server voor Duken.nl
ik ga ook eens een keer op deze server spelen als ik het spel heb
lijkt me een lache game, vooral die graphics daar speel je voor
is het mogelijk om met een gedownloade minecraft op deze server te spelen ?
Citaat van Rikkert. op 29 februari 2012, 15:14Tutorial daarvoor komt eraan
Bij de spawn staat een lever, als je die gebruikt dan ga je naar flatworld. Hier zijn we van plan een stad te maken.
Moderne stad of medieval stad? Wat vinden jullie?
Kan trouwens ook beginnen met moderne, en later een medieval wereld erbij doen
Er kunnen in totaal 8 werelden tegelijk erzijn, al zal dit wel een laggy boel worden dan. Zijn er nu al 3 (nether, flat en gewone).
@ToineSon
Dat is mogelijk ja
Tutorial daarvoor komt eraan
Bij de spawn staat een lever, als je die gebruikt dan ga je naar flatworld. Hier zijn we van plan een stad te maken.
Moderne stad of medieval stad? Wat vinden jullie?
Kan trouwens ook beginnen met moderne, en later een medieval wereld erbij doen
Er kunnen in totaal 8 werelden tegelijk erzijn, al zal dit wel een laggy boel worden dan. Zijn er nu al 3 (nether, flat en gewone).
@ToineSon
Dat is mogelijk ja
Citaat van Verwijderde gebruiker op 29 februari 2012, 15:32hah te gek, een Minecraft server voor Duken.nl ik ga ook eens een keer op deze server spelen als ik het spel heb lijkt me een lache game, vooral die graphics daar speel je vooris het mogelijk om met een gedownloade minecraft op deze server te spelen ?
hah te gek, een Minecraft server voor Duken.nl ik ga ook eens een keer op deze server spelen als ik het spel heb lijkt me een lache game, vooral die graphics daar speel je vooris het mogelijk om met een gedownloade minecraft op deze server te spelen ?
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 13 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 18 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 30 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 39 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 19 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 19 views