Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl Minecraft server [24/7]

VorigePage 11 of 75Volgende

Ik zal nu even kijken!

Ik zal zo hier even zeggen wat ik precies heb veranderd enzo, dan kan Marciej (mocht het nodig zijn) de startpost veranderen :)

Hebben jullie ook een linkje naar een online mini-map? Dan kan ik een beetje kijken hoe groot jullie bebouwde eiland ondertussen is :)

nee, Begon ie te laggen, Heb Dynmap eruit gehaalt. Duurde dan +- anderhalve minuut om te server te starten enzo..

Ik kan wel even kijken om m er weer in te doen of een alternative die hetzelfde doet.

Ftp gegevens zijn verstuurd :)

bedankt duken!

Moest die Dynmap niet eerst cachen of iets dergelijks? Maar jullie kunnen er nu zelf mee aan de bak? Hij maakt elke nacht een backup van de folder.

Ja ben nu multiworld aan het installen enzo :)

Top succes man!

@Marc

Ik snap die zin niet helemaal :bloos:

Ik ga ook wat veranderen aan de commands, want zoals /msg moet gewoon iedereen kunnen (vind ik :P)

@Robin

Even zoeken op:

Schematics2blueprints

Anders mogen op msn even vragen voor een direct linkje. Of even wachten voor tut. Die morgen wss komt!

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Heb met die schematics2blueprints even gekregen maar snap er niks van :P ik wacht wel op de tut

hah te gek, een Minecraft server voor Duken.nl

ik ga ook eens een keer op deze server spelen als ik het spel heb

lijkt me een lache game, vooral die graphics daar speel je voor :P

is het mogelijk om met een gedownloade minecraft op deze server te spelen ?

Tutorial daarvoor komt eraan :)

Bij de spawn staat een lever, als je die gebruikt dan ga je naar flatworld. Hier zijn we van plan een stad te maken.

Moderne stad of medieval stad? Wat vinden jullie?

Kan trouwens ook beginnen met moderne, en later een medieval wereld erbij doen :)

Er kunnen in totaal 8 werelden tegelijk erzijn, al zal dit wel een laggy boel worden dan. Zijn er nu al 3 (nether, flat en gewone).

@ToineSon

Dat is mogelijk ja :)

hah te gek, een Minecraft server voor Duken.nl ik ga ook eens een keer op deze server spelen als ik het spel heb lijkt me een lache game, vooral die graphics daar speel je voor :P is het mogelijk om met een gedownloade minecraft op deze server te spelen ?

Via http://dl.dropbox.com/u/192401/Minecraft.htm :D

VorigePage 11 of 75Volgende

Loading