Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Demo op 21 april 2017, 17:264 uur geleden zei Monkie:---- Me pinpas is kapot
Altijd leuk als je in de winkel staat om te betalen. Contactloos betalen werkt niet. Normaal pinnen (pas in de pinautomaat) werkt ook niet. Naar een geldautomaat lopen om daar geld uit te trekken, werkt ook niet.
Da's nog eens balen
4 uur geleden zei Monkie:---- Me pinpas is kapot
Altijd leuk als je in de winkel staat om te betalen. Contactloos betalen werkt niet. Normaal pinnen (pas in de pinautomaat) werkt ook niet. Naar een geldautomaat lopen om daar geld uit te trekken, werkt ook niet.
Da's nog eens balen

Citaat van William op 21 april 2017, 17:346 minuten geleden zei puppy:Da's nog eens balen
Zeg dat wel
Zojuist me huidige pas via de app geblokkeerd. Daarna via de app een nieuwe aangevraagd. Moet binnen 5 dagen binnen zijn.
6 minuten geleden zei puppy:Da's nog eens balen
Zeg dat wel
Zojuist me huidige pas via de app geblokkeerd. Daarna via de app een nieuwe aangevraagd. Moet binnen 5 dagen binnen zijn.
Citaat van Demo op 21 april 2017, 17:372 minuten geleden zei Monkie:Moet binnen 5 dagen binnen zijn.
Dan pas? kun je helemaal niets?
Lekker weer eens de Der Untergang maar gedownload staat al op mn NAS!
2 minuten geleden zei Monkie:Moet binnen 5 dagen binnen zijn.
Dan pas? kun je helemaal niets?
Lekker weer eens de Der Untergang maar gedownload staat al op mn NAS!

Citaat van William op 21 april 2017, 18:049 minuten geleden zei puppy:Dan pas? kun je helemaal niets?
Jup. Pinnen in winkels wordt nu lastig. Iets bestellen bij een webshop en betalen met IDEAl via de app of internetbankieren, is geen probleem als ik me identificatiecode gebruik. Heb momenteel echter niks nodig, en ik heb me pas geblokkeerd
Daarom vind ik het jammer dat Apple Pay nog niet beschikbaar is in Nederland. Dan is het de Wallet app op je iPhone installeren, en je kunt contactloos betalen met je iPhone.
Maar goed, Geen Apple Pay in Nederland = uiteraard ook nog geen Wallet app voor de iPhone
9 minuten geleden zei puppy:Dan pas? kun je helemaal niets?
Jup. Pinnen in winkels wordt nu lastig. Iets bestellen bij een webshop en betalen met IDEAl via de app of internetbankieren, is geen probleem als ik me identificatiecode gebruik. Heb momenteel echter niks nodig, en ik heb me pas geblokkeerd
Daarom vind ik het jammer dat Apple Pay nog niet beschikbaar is in Nederland. Dan is het de Wallet app op je iPhone installeren, en je kunt contactloos betalen met je iPhone.
Maar goed, Geen Apple Pay in Nederland = uiteraard ook nog geen Wallet app voor de iPhone
Citaat van Demo op 21 april 2017, 20:513 uur geleden zei Monkie:Moet binnen 5 dagen binnen zijn.
Tis ergens toch te zot voor woorden dat zoiets zo lang mot duren 5 dagen dat mot toch sneller kunnen zou je denken medio 2017!
tis dat je een mobiel heb wat niet iedere Nederlander heeft...denk maar aan ouderen!
3 uur geleden zei Monkie:Moet binnen 5 dagen binnen zijn.
Tis ergens toch te zot voor woorden dat zoiets zo lang mot duren 5 dagen dat mot toch sneller kunnen zou je denken medio 2017!
tis dat je een mobiel heb wat niet iedere Nederlander heeft...denk maar aan ouderen!

Citaat van William op 22 april 2017, 06:509 uur geleden zei puppy:Tis ergens toch te zot voor woorden dat zoiets zo lang mot duren 5 dagen dat mot toch sneller kunnen zou je denken medio 2017!
Zeg dat wel. Met een dag of 2 zou ook moeten kunnen. Nu kan ik helemaal niets omdat ik de boel geblokkeerd heb.
Wel een voordeel: Ik hou geld over op deze manier
9 uur geleden zei puppy:Tis ergens toch te zot voor woorden dat zoiets zo lang mot duren 5 dagen dat mot toch sneller kunnen zou je denken medio 2017!
Zeg dat wel. Met een dag of 2 zou ook moeten kunnen. Nu kan ik helemaal niets omdat ik de boel geblokkeerd heb.
Wel een voordeel: Ik hou geld over op deze manier
Citaat van Verwijderde gebruiker op 22 april 2017, 06:55Haha dat is waar. De verleiding werkt niet zonder pinpas. Kan die truc ook worden uitgevoerd bij mijn vrouw....?
Haha dat is waar. De verleiding werkt niet zonder pinpas. Kan die truc ook worden uitgevoerd bij mijn vrouw....?

Citaat van William op 22 april 2017, 07:15Zal vast wel. De pinpas blokkeren
Tenzij jullie allebei gebruik maken van de pinpas, dan wordt het lastig
Zal vast wel. De pinpas blokkeren
Tenzij jullie allebei gebruik maken van de pinpas, dan wordt het lastig

Citaat van William op 22 april 2017, 11:0424 minuten geleden zei puppy:++++++ Me kennis weer blij gemaakt met het draadloze printer geïnstalleerd ,Dank zij Monkie
Kijk eens aan. Mooi dat is gelukt om de printer via Wi-fi te verbinden met de modem/router van de provider
24 minuten geleden zei puppy:++++++ Me kennis weer blij gemaakt met het draadloze printer geïnstalleerd ,Dank zij Monkie
Kijk eens aan. Mooi dat is gelukt om de printer via Wi-fi te verbinden met de modem/router van de provider
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 20 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 7 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 5 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 22 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 25 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer