Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Demo op 18 april 2017, 17:2510 minuten geleden zei Monkie:Als de prijs dan ook nog blijft net zoals nu, dan wil ik rustig klant worden bij Vodafone
Ik hoop het voor je dat de prijs het zelfde blijft....maar bij een ander ben je meteen gebonden aan regels vaak is dat het geval..
10 minuten geleden zei Monkie:Als de prijs dan ook nog blijft net zoals nu, dan wil ik rustig klant worden bij Vodafone
Ik hoop het voor je dat de prijs het zelfde blijft....maar bij een ander ben je meteen gebonden aan regels vaak is dat het geval..

Citaat van William op 18 april 2017, 17:4724 minuten geleden zei puppy:Ik hoop het voor je dat de prijs het zelfde blijft....maar bij een ander ben je meteen gebonden aan regels vaak is dat het geval..
Stel dat ik niet wacht op het aanbod, maar nu al overstap naar Vodafone. Dan ga ik er qua aanbod wel op vooruit.
Momenteel heb ik onbeperkt bellen/sms'en, 4.5GB data en 5 euro korting per maand.
Stap ik over, dan ziet het er voor mij zo uit met het abonnement dat prima bij me past: Onbeperkt bellen/sms'en. 5 euro korting per maand. Hierdoor ga ik wel 3 euro per maand meer betalen.
Wat betreft de data, dat wordt 5GB (met maandelijkse extra's wordt dat 10GB). Verder kan ik kiezen uit een gratis tv pakket bij Ziggo.
Niet slecht dus. Maar ja, daar heb je hem weer.... 1 of 2 jaar zit je eraan vast
24 minuten geleden zei puppy:Ik hoop het voor je dat de prijs het zelfde blijft....maar bij een ander ben je meteen gebonden aan regels vaak is dat het geval..
Stel dat ik niet wacht op het aanbod, maar nu al overstap naar Vodafone. Dan ga ik er qua aanbod wel op vooruit.
Momenteel heb ik onbeperkt bellen/sms'en, 4.5GB data en 5 euro korting per maand.
Stap ik over, dan ziet het er voor mij zo uit met het abonnement dat prima bij me past: Onbeperkt bellen/sms'en. 5 euro korting per maand. Hierdoor ga ik wel 3 euro per maand meer betalen.
Wat betreft de data, dat wordt 5GB (met maandelijkse extra's wordt dat 10GB). Verder kan ik kiezen uit een gratis tv pakket bij Ziggo.
Niet slecht dus. Maar ja, daar heb je hem weer.... 1 of 2 jaar zit je eraan vast

Citaat van William op 19 april 2017, 08:17Ik zit tot 24 april bij Ziggo. Ik ben twee maanden geladen overgestapt naar Tele2 (maandelijks opzeggen) dus dat kan ik in mei weer opzeggen omdat je nu die combideals krijgt van ziggo i.c.m. vodafone. Met de 1.5 GB per maand van Ziggo trokt ik het niet.
![]()
Maar ik blijf switchen. Dan zit ik straks bij vodafone wel weer voor het eerst sinds 5 jaar aan een abonnement van een jaar vast....
Ik zit tot 24 april bij Ziggo. Ik ben twee maanden geladen overgestapt naar Tele2 (maandelijks opzeggen) dus dat kan ik in mei weer opzeggen omdat je nu die combideals krijgt van ziggo i.c.m. vodafone. Met de 1.5 GB per maand van Ziggo trokt ik het niet.
Maar ik blijf switchen. Dan zit ik straks bij vodafone wel weer voor het eerst sinds 5 jaar aan een abonnement van een jaar vast....

Citaat van William op 19 april 2017, 09:26Same here. Tot ik overstapte naar Ziggo mobiel, had ik ook abonnementen waar je 1 of 2 jaar aan vast zat. Daarom vond ik Ziggo mobiel ook zo handig.
Ik wacht denk ik op het aanbod van ze, dat ik 'later dit jaar' moet ontvangen. Tja, 'later dit jaar', dat kan morgen zijn, over een week of over een paar maanden. Lekker duidelijk
Same here. Tot ik overstapte naar Ziggo mobiel, had ik ook abonnementen waar je 1 of 2 jaar aan vast zat. Daarom vond ik Ziggo mobiel ook zo handig.
Ik wacht denk ik op het aanbod van ze, dat ik 'later dit jaar' moet ontvangen. Tja, 'later dit jaar', dat kan morgen zijn, over een week of over een paar maanden. Lekker duidelijk
Citaat van Demo op 19 april 2017, 11:31+++++ Ik ga ervan uit dat dadelijk bij de dialyse het aanprikken wel goed lukt zodat er eindelijk uitzicht op komt voor het thuisdialyse omdat het aanprikken 1 van de voorwaarden om thuisdialyse aan te vragen aldus Nefroog
+++++ Ik ga ervan uit dat dadelijk bij de dialyse het aanprikken wel goed lukt zodat er eindelijk uitzicht op komt voor het thuisdialyse omdat het aanprikken 1 van de voorwaarden om thuisdialyse aan te vragen aldus Nefroog

Citaat van William op 20 april 2017, 16:57++++++ In rare cases, the destination folder was not displayed for a sync job.
Mooi zo. Van deze bug in Hybrid Backup Sync had ik last.
++++++ In rare cases, the destination folder was not displayed for a sync job.
Mooi zo. Van deze bug in Hybrid Backup Sync had ik last.

Citaat van Verwijderde gebruiker op 21 april 2017, 09:28+ hier al weekend en volgende week er een paar daagjes tussen uit.
+ hier al weekend en volgende week er een paar daagjes tussen uit.

Citaat van William op 21 april 2017, 12:56---- Me pinpas is kapot
Altijd leuk als je in de winkel staat om te betalen. Contactloos betalen werkt niet. Normaal pinnen (pas in de pinautomaat) werkt ook niet. Naar een geldautomaat lopen om daar geld uit te trekken, werkt ook niet.
Dat wordt zo meteen via de app maar een nieuwe pas aanvragen.
---- Me pinpas is kapot
Altijd leuk als je in de winkel staat om te betalen. Contactloos betalen werkt niet. Normaal pinnen (pas in de pinautomaat) werkt ook niet. Naar een geldautomaat lopen om daar geld uit te trekken, werkt ook niet.
Dat wordt zo meteen via de app maar een nieuwe pas aanvragen.
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 23 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 9 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 8 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 25 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 28 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer