Beste VPN voor België?

Citaat van Nougabol op 22 februari 2021, 10:441 uur geleden zei Monkie:Hoezo? 🙂
Zoals jij al deze antwoorden weet, ik had gisteren nog een link van je bekeken; "het was chinees voor me"!
1 uur geleden zei Monkie:Hoezo? 🙂
Zoals jij al deze antwoorden weet, ik had gisteren nog een link van je bekeken; "het was chinees voor me"!

Citaat van William op 22 februari 2021, 18:01Hopelijk lukt het op bovenstaande manier.
Zelf gebruik ik dan geen webmail, maar de ingebouwde 'Mail' app van macOS.
Deze heeft 2 standaard filters die je kunt inschakelen: Filter voor ongewenste reclame (spam) en een filter voor geblokkeerde e-mailadressen. Inclusief bijbehorende instellingen.
Handmatig regels (filters) toevoegen kan ook, maar dat is tot nu toe nog niet nodig in mijn geval.
Ben je er al uit of je PIA gaat testen?
![]()
Hopelijk lukt het op bovenstaande manier. Zelf gebruik ik dan geen webmail, maar de ingebouwde 'Mail' app van macOS.
Deze heeft 2 standaard filters die je kunt inschakelen: Filter voor ongewenste reclame (spam) en een filter voor geblokkeerde e-mailadressen. Inclusief bijbehorende instellingen.
Handmatig regels (filters) toevoegen kan ook, maar dat is tot nu toe nog niet nodig in mijn geval.
Ben je er al uit of je PIA gaat testen?

Citaat van Nougabol op 22 februari 2021, 20:24Jazeker, volgende week heb ik meer tijd daarvoor, om me daar eens serieus op toe te leggen.
Jazeker, volgende week heb ik meer tijd daarvoor, om me daar eens serieus op toe te leggen.

Citaat van Nougabol op 9 maart 2021, 11:21Jongens, ik heb nu Pia. Moet ik nog meer configureren, moeten de iphones der ook op? of laat ik best alleen die ene inloggen op Pia waarmee ik download?
Jongens, ik heb nu Pia. Moet ik nog meer configureren, moeten de iphones der ook op? of laat ik best alleen die ene inloggen op Pia waarmee ik download?

Citaat van William op 9 maart 2021, 11:28Niets moet. Die keuze kun je zelf maken. Hier heb ik de VPN zowel op me computer als op me iPhone draaien.
Neem ook deze pagina even door wat betreft configuratie en tips voor gebruik van PIA.
Niets moet. Die keuze kun je zelf maken. Hier heb ik de VPN zowel op me computer als op me iPhone draaien.
Neem ook deze pagina even door wat betreft configuratie en tips voor gebruik van PIA.
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 19 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 7 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 5 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 21 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 24 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer