Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Beste VPN voor België?

VorigePage 3 of 5Volgende
1 uur geleden zei Bartje C:

Monkie, zit jij in de IT-wereld?

Hoezo? 🙂

1 uur geleden zei Monkie:

Hoezo? 🙂

Zoals jij al deze antwoorden weet, ik had gisteren nog een link van je bekeken; "het was chinees voor me"! :D

Hopelijk lukt het op bovenstaande manier. :) Zelf gebruik ik dan geen webmail, maar de ingebouwde 'Mail' app van macOS. 

Deze heeft 2 standaard filters die je kunt inschakelen: Filter voor ongewenste reclame (spam) en een filter voor geblokkeerde e-mailadressen. Inclusief bijbehorende instellingen. 

Handmatig regels (filters) toevoegen kan ook, maar dat is tot nu toe nog niet nodig in mijn geval.   

Ben je er al uit of je PIA gaat testen? :) 

Jazeker, volgende week heb ik meer tijd daarvoor, om me daar eens serieus op toe te leggen.

Ben benieuwd naar je ervaring. :) 

Ik ook, vergeet je niet de link van Duken.nl te gebruiken? Dan heb je de extra korting :proost:

Toch ff zeggen bedankt voor deantwoorden. :)

18 uur geleden zei Bartje C:

Toch ff zeggen bedankt voor deantwoorden. :)

Geen dank. 🙂

Jongens, ik heb nu Pia. Moet ik nog meer configureren, moeten de iphones der ook op? of laat ik best alleen die ene inloggen op Pia waarmee ik download?

Niets moet. Die keuze kun je zelf maken. Hier heb ik de VPN zowel op me computer als op me iPhone draaien.

Neem ook deze pagina even door wat betreft configuratie en tips voor gebruik van PIA. 

VorigePage 3 of 5Volgende

Loading