Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
Magix Video Deluxe vraagt niet zoveel van je systeem: http://www.magix.com/nl/video-deluxe/detail/
…In: Video/film bewerkingsprogramma zoals youtube
9 jaar geleden
Misschien een vreemde opmerking maar stel dat het MP4 bestand 'stiekem' geen MP4 bestand i …In: VLC speelt MP4 bestand niet af. Structuur fout.
9 jaar geleden
Het bestand kan tijdens het verzenden beschadigd zijn geraakt. Heb je het al geprobeerd af te spelen …In: VLC speelt MP4 bestand niet af. Structuur fout.
9 jaar geleden
PC opstarten in veilige modus en in veilige modus je PC door Malwarebytes laten scannen.In: startpagina veranderd naar Awesomehp
11 jaar geleden
Graag gedaan Bavaria. Goed om te horen dat de grote schoonmaak gelukt isIn: licentie nummer PC health advisor
10 jaar geleden
Ja, voordat je je pc gaat scannen eerst de database van Malwarebytes updaten zodat deze up-to-date i …In: licentie nummer PC health advisor
10 jaar geleden
Als het goed is heb je een mailtje van Wetransfer met daarin een link om PC Health Advisor te downlo …In: licentie nummer PC health advisor
10 jaar geleden
Als je me je e-mailadres even geeft via pm dan sein ik hem naar je door. Wat voor raars doet je lapt …In: licentie nummer PC health advisor
10 jaar geleden
Heb naar aanleiding van je vraag de nieuwste NL versie gedownload, getest en werkend gekregen met ee …In: licentie nummer PC health advisor
10 jaar geleden
De versies van dit programma die ik vind zijn met een cracked .exe in combinatie met een serial. Dit …In: licentie nummer PC health advisor
10 jaar geleden
Heb de 64bits nu een paar dagen draaien. Werkt goed maar ook ik merk weinig verschil met de 32bits v …In: Niet reageren van Firefox
9 jaar geleden
Ik ben een trouwe gebruiken van Firefox dus ik ga deze 64 bits versie zeker proberen. Bedankt voor d …In: Niet reageren van Firefox
9 jaar geleden
Las net een reactie op het net met iemand die ook problemen had met Firefox 32. Deze versie zou niet …In: Niet reageren van Firefox
10 jaar geleden
Goed om te horen Klavertje4. Wel is het verstandig om nu nog even CCleaner te draaien en met CCleane …In: spyhunter verwijderen!
10 jaar geleden
Weet ook niet precies wat je bedoelt met je Configuratiescherm. Daar staan verder weinig programma&# …In: spyhunter verwijderen!
10 jaar geleden
Hoi Klavertje,Uit jouw eerste bericht begrijp ik dat je Spyhunter al geïnstalleerd hebt aangezien je …In: spyhunter verwijderen!
10 jaar geleden
CCleaner en Adw.cleaner zijn geen programma's om software te verwijderen. Zij schonen alleen je …In: spyhunter verwijderen!
10 jaar geleden
3 uur geleden zei Monkie:
Om 7 uur begint de race volgens mij al. Erg vroeg inderdaad. Kijken …In: Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?
7 jaar geleden
Ik zou een uurtje eerder voor de buis gaan zitten Duken. De race begint namelijk om 17.00 uurIn: Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?
8 jaar geleden
Beste Danger2005,Wat heeft het voor zin om hier een vraag op het forum achter te laten als je daarna …In: E-book Tess Gerritsen
10 jaar geleden
Op Spotnet is een verzamelpost van deze Tess Gerritsen gepost zo'n maanden geleden met de volge …In: E-book Tess Gerritsen
10 jaar geleden
Je kan beter een andere versie zoeken om te downloaden. Zo'n wachtwoord is bijna niet te achter …In: gezocht: tuintje in mijn hart (2017)
7 jaar geleden
9 jaar geleden
Haha, zo wat was hij pissed! En terecht overigens. Maar het lijkt me wel verstandig als hij zijn emo …In: Formule 1 2016 live streams
9 jaar geleden
9 jaar geleden
http://www.vipleague.me/sports/formula-1.html
http://livetv.sx/en/eventinfo/396942_australian_gran …In: Formule 1 2016 live streams
9 jaar geleden
Zijn 5 weken geleden nog op Spotnet gespot dus daar kan je ze downloaden. Ongetwijfeld zullen een aa …In: Calender Girl van Audrey Carlan ebook
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Een overzicht met Nederlandse torrentsites die vol staan met ebooks vind je hier.
https://www.duk …In: goede site voor NEDERLANDSE ebooks
8 jaar geleden
Nederlandse boeken vind je op Nederlandse torrentsites. Dit zijn fora waar je je moet registreren. A …In: goede site voor NEDERLANDSE ebooks
8 jaar geleden
Zowel via Spotnet als verschillende Nederlandse torrentsites is deze te downloaden.In: familie kruys seizoen 3 Downloaden
8 jaar geleden
Deel 1 en 2 zijn enige tijd geleden nog gespot op Spotnet dus beide delen zijn in omloop. Kijk eens …In: epub Muren van Glas deel3 de bestemming van Marique Maas
8 jaar geleden
Meeste zijn wel op Spotnet te vinden en anders ook wel op de Nederlandse besloten torrentsites.In: ik zoek vele boeken!
9 jaar geleden
Meeste zijn wel op Spotnet te vinden en anders ook wel op de Nederlandse besloten torrentsites. Het …In: ik zoek vele boeken!
9 jaar geleden
Meeste zijn wel op Spotnet te vinden en anders ook wel op de Nederlandse besloten torrentsites.In: ik zoek vele boeken!
9 jaar geleden
9 jaar geleden
7 uur geleden zei Gast Ravfeline:
Ik kan met Apple spotnet niet downloaden en via spotlire lu …In: Saskia noort huidpijn ebook epub
9 jaar geleden
Deze is te vinden op Spotnet en op diverse torrentsites. Kan je downloaden met Spotnet en/of via tor …In: Saskia noort huidpijn ebook epub
9 jaar geleden
Is zo'n 5 weken geleden gespot op Spotnet dus daar kan je hem in ieder geval vinden. En omdat v …In: Saskia noort huidpijn ebook epub
9 jaar geleden
Aanrader is het gratis EMDB (Eric's Movie DataBase). Is freeware en wordt nog steeds doorontwik …In: Films en series beheren
9 jaar geleden
Een snelle zoektocht levert voor mij niks op. Ben bang dat dit boek nooit digitaal op het net versch …In: de zolderkamer
9 jaar geleden
Had ik ook al gevonden maar helaas verouderde links.In: zoektocht naar Mobile Service Innovation and Business Models
9 jaar geleden
Het blijft altijd afwachten of bepaalde films ergens te downloaden zijn. De echt oude films zijn noo …In: Gevraagd: hulp bij vinden van films (betaald!)
9 jaar geleden
9 jaar geleden
1 uur geleden zei Gast JayDz:
Hallo, welke usenet/provider gebruik jij?
NewsconnectionIn: Nl Series downloaden?
9 jaar geleden