wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

licentie nummer PC health advisor

VorigePage 2 of 2

Natuurlijk is het aangeraden van ongeveer iedere week een update te doen, zowel voor de free versie als de andere, maar Malwarebytes heeft nog een nuttige bescherming beschikbaar. Namelijk Malwarebytes Anti-Exploit die u browser een extra beschermingslaag geeft die kan u vinden via de volgende link https://www.malwareb...rg/antiexploit/ en is ook in een free versie beschikbaar, hier gaat het updaten iets anders namelijk in het uitbrengen van een nieuwere versie. Hier hoeft u niets te doen, buiten dan dat indien het programma aangeeft dat er een nieuwe versie beschikbaar is het downloaden ervan toestemming te geven.

Tech Specs:

Version: 1.06

Operating Systems:

Windows 8.1® (32-bit, 64-bit)

Windows 8® (32-bit, 64-bit)

Windows 7® (32-bit, 64-bit)

Windows Vista® (32-bit, 64-bit)

Windows XP® (32-bit, 64-bit)

Languages Available: English

Hardware Requirements:

1024MB of RAM (256MB for Windows XP)

800MHz CPU or faster

10MB of free hard disk space

800x600 or greater screen resolution

Het programma treed pas in werking indien u de browser start er komt dan een korte melding dat uw browser nu beschermt is door het programma. Ik heb het programma reeds een geruime tijd draaiende en heb er nog geen enkele hinder van ondervonden.

Ja, voordat je je pc gaat scannen eerst de database van Malwarebytes updaten zodat deze up-to-date is. Mocht je na verloop van tijd een melding krijgen dat er een update voor het programma zelf is, kan je deze update ook gewoon installeren. Alleen dan weer goed opletten tijdens de installatie dat je voor de Free versie kiest.

hallo

graag wil ik jullie nog bedanken voor jullie hulp.

men laptop is een stuk sneller geworden.

bedankt nog

mvg bavaria

Graag gedaan Bavaria. Goed om te horen dat de grote schoonmaak gelukt is ;)

duke pro

kan jij mij die programma ook naar me toe sturen ben al enige tijd opzoek naar die programma

duke pro

kan jij mij die programma ook naar me toe sturen ben al enige tijd opzoek naar die programma

Beste,

Over welk programma heeft u het?

VorigePage 2 of 2