Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
9 jaar geleden
Deze zijn allemaal recent nog gespot op Spotnet dus je kan ervan uitgaan dat deze nog wel van Spotne …In: crossfire en 50 tinten
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Ja, ben serieus. Zoals ik al vertelde is dit boek ruim een maand geleden op Spotnet gespot. Veel Ned …In: sluit je ogen
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Is zo'n 5 weken geleden op Spotnet gespot dus deze zou te vinden moeten zijn op Spotnet of op t …In: sluit je ogen
9 jaar geleden
Heb de volgende nog in de kast staan:Chelsea Cain - GenadeloosChelsea Cain - HartendiefChelsea Cain …In: Ebooks van Chelsea Cain
10 jaar geleden
9 jaar geleden
Het Dagboek is een kleine 3 jaar geleden op Spotnet gespot. Met een goede retentie zou je deze nog w …In: Boeken Nicholas Sparks, Het dagboek en de Keuze
9 jaar geleden
Met de komst van Spotnet is het allemaal vrij eenvoudig gemaakt. Sommige internet providers bieden h …In: Gezocht: ebooks
9 jaar geleden
Hoi Astrid,
Dit forum is geen downloadsite en ook het uitwisselen van auteursrechtelijk beschermd …In: Gezocht: ebooks
9 jaar geleden
Meeste magazines die te downloaden zijn vind je wel terug op Spotnet. Er zijn een paar NZB fora die …In: Magazines downloaden zoals Glamour
9 jaar geleden
Hier op Duken zal je geen downloadlink vinden. Op 6 juli komt deze film op dvd uit. Vanaf die datum …In: Familieweekend (2016) - Download / Torrent / NZB
9 jaar geleden
Goed om te horen GotfanIn: Game of thrones seizoen 6 downloaden via nzb of torrent met ondertiteling
9 jaar geleden
De meeste posts van Game of Thrones op Spotnet zijn voorzien van Nederlandse ondertiteling gemaakt d …In: Game of thrones seizoen 6 downloaden via nzb of torrent met ondertiteling
9 jaar geleden
Op deze site zal je geen download links vinden. Te zijner tijd zal deze film ongetwijfeld te downloa …In: Rokjesdag (2016) - Download / Torrent / NZB
9 jaar geleden
Beste mensen,
Nogmaals het dringende verzoek om géén downloadlinks te plaatsen hier op Duken. Wij …In: Ik zoek shopaholic grijpt in en boeken van Abbi Glines
9 jaar geleden
Gevaarlijk spel heb ik voor je. Andere zijn niet te vinden.In: Ik zoek shopaholic grijpt in en boeken van Abbi Glines
9 jaar geleden
Deze is via Spotnet te downloaden van de nieuwsgroepen. Ook op diverse torrentsites zal deze te vind …In: Gezocht: De bazaar van boze dromen - Stephen King
9 jaar geleden
@ MaverickaiosWil je een torrentlink of een NZB link?In: GOOISCHE VROUWEN 2 – Torrent / Download / NZB
10 jaar geleden
Pas maar op dat je geen overdosis Linda de Mol krijgt.. Je ziet haar al zoveel op TV.In: GOOISCHE VROUWEN 2 – Torrent / Download / NZB
10 jaar geleden
Voor de geïnteresseerden. Gooische Vrouwen 2 is nu overal te downloaden. Zowel via de nieuwsgroepen …In: GOOISCHE VROUWEN 2 – Torrent / Download / NZB
10 jaar geleden
Nederlandse films zijn pas te downloaden als ze op dvd zijn uitgebracht. Eerder niet. Release datum …In: GOOISCHE VROUWEN 2 – Torrent / Download / NZB
10 jaar geleden
En dat terwijl ik absoluut geen lezer ben Bovendien hebben die fietsen 2 wielen te weinig, mijn har …In: Op zoek naar sport Ebooks
9 jaar geleden
Op het usenet (Spotnet) of via torrentsites zijn er diverse sport boeken te vinden. Heb destijds ook …In: Op zoek naar sport Ebooks
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Nederlandse films verschijnen pas op de downloadfora als de film op dvd is uitgebracht. Eerder eigen …In: Bon bini Holland - Download / Torrent / NZB
9 jaar geleden
Hoi Astidbbrouwer,Deze staan alle 4 op Spotnet. Dus mocht je kunnen downloaden van de nieuwsgroepen …In: gezocht boeken van abbi glines
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Ik kom vrij veel boeken tegen hier en daar van Diana Gabaldon maar helaas kan ik alleen deel 1, 2 en …In: Lord John en de Schotse gevangene e-pub
9 jaar geleden
Nederlandse films verschijnen pas op de downloadfora als de film op dvd is uitgebracht. Eerder eigen …In: Hallo bungalow (2015) - Download / Torrent / NZB
9 jaar geleden
Artikel is slechts informatief. Links naar downloads zal je moeten zoeken op torrentsites en nzb for …In: Bloed, zweet en tranen (2015) - Download / Torrent / NZB
10 jaar geleden
Een ebook mag je kopiëren als back-up voor eigen gebruik. Je mag het alleen niet verspreiden.In: Kopie maken van een gekocht e-Book
10 jaar geleden
Dit artikel is puur informatief. Op dit forum vind je alle informatie over de diverse manieren van d …In: De Masters (2015) - Download / Torrent / NZB
10 jaar geleden
Heb "Richard Pelzer - Mijn moeders prooi" en "Dave Pelzer - Ik was Niemand" voor …In: E boeken gezocht
10 jaar geleden
Wil je optimaal gebruik kunnen maken van de nieuwsgroepen zal je een pay server moeten nemen. Zijn n …In: beauty and the beast de serie van 1987
10 jaar geleden
Even voor het juiste beeld. Lukt het je helemaal niet om met Spotnet wat te downloaden of lukt het m …In: beauty and the beast de serie van 1987
10 jaar geleden
De seizoenen 1, 2 en 3 zijn zo'n 10 maanden geleden nog gespot op Spotnet. Als je van de nieuws …In: beauty and the beast de serie van 1987
10 jaar geleden
Heb die Floor trilogie hier nog wel ergens in de kast staan. Geef via PM je e-mailadres maar even aa …In: Gezocht epub Renee Van Amstel
10 jaar geleden
Heb hem gevonden en gedownload. Staat inmiddels op mijn eigen site. Jullie zijn welkom om hem daar t …In: musical de jantjes
10 jaar geleden
Is ruim een jaar geleden als dubbel dvd wel op de nieuwsgroepen gepost dus die moet wel ergens vanda …In: gezocht musical de jantjes
10 jaar geleden
Op de diverse torrentsites en nzb fora/Spotnet zijn er genoeg boeken van Esther Verhoef te vinden. H …In: Esther verhoef
10 jaar geleden
Meeste beschikbare Nederlandse boeken zijn wel op Spotnet te vinden. Staan ze niet op Spotnet dan ka …In: Tips voor ebooks jeugd?
10 jaar geleden
Deze is 3 weken geleden al gepost en aangemeld op Spotnet onder de naam: "Linda van Rijn - Vive …In: gezocht vive la france van linda van rijn
10 jaar geleden
Eerst zal je moeten uitvogelen welke video bestandsformaten Powerpoint allemaal ondersteund. Staat D …In: hulp bij rippen van beschermde dvd
8 jaar geleden
Als je de ISO mount met bijvoorbeeld Virtual Clone Drive of Daemon Tools (Lite) moet het inderdaad m …In: gemount iso-bestand openen
10 jaar geleden
Even voor het juiste beeld. Je hebt een ISO bestand, wat wil je hiermee doen?In: gemount iso-bestand openen
10 jaar geleden
Een AVI moet eerst omgezet worden naar een DVD bestand (VIDEO_TS). Hier zijn verschillende converter …In: dvd branden met subs.
9 jaar geleden
9 jaar geleden