Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?
Citaat van Demo op 22 oktober 2017, 12:52CitaatDe Grand Prix van de Verenigde Staten wordt een grote inhaalrace voor Max Verstappen. De Nederlander, de laatste weken in grootse vorm, finishte zaterdag in de kwalificatie op het circuit van Austin als zesde. Red Bull besloot echter zaterdag de motor van de bolide te wisselen, waardoor Verstappen zondag wegens een gridstraf vanaf de negende startrij moet vertrekken.
Vooraan staat de Mercedes van Lewis Hamilton. De WK-leider, die zondag al zijn vierde wereldtitel veilig kan stellen, veroverde met 1.33,108 zijn 72ste polepositie in zijn loopbaan. De Brit was in alle trainingen de snelste en onderschreef met de kwalificatie zijn favorietenrol voor zondag. Hamilton stond vorig jaar ook op pole in Amerika, toen noteerde hij 1.34,999
Bron NOS
CitaatDe Grand Prix van de Verenigde Staten wordt een grote inhaalrace voor Max Verstappen. De Nederlander, de laatste weken in grootse vorm, finishte zaterdag in de kwalificatie op het circuit van Austin als zesde. Red Bull besloot echter zaterdag de motor van de bolide te wisselen, waardoor Verstappen zondag wegens een gridstraf vanaf de negende startrij moet vertrekken.
Vooraan staat de Mercedes van Lewis Hamilton. De WK-leider, die zondag al zijn vierde wereldtitel veilig kan stellen, veroverde met 1.33,108 zijn 72ste polepositie in zijn loopbaan. De Brit was in alle trainingen de snelste en onderschreef met de kwalificatie zijn favorietenrol voor zondag. Hamilton stond vorig jaar ook op pole in Amerika, toen noteerde hij 1.34,999
Bron NOS
Citaat van Duken op 23 oktober 2017, 05:23Ik heb alleen de eerste 6 rondes gekeken.. ziek op bed. Lees ik net de uitslag en zijn straf. Wat zou het een geweldige race geweest zijn.
De tijdstraf is dus onterecht, ik ben benieuwd wat daar uitkomt.
Ik heb alleen de eerste 6 rondes gekeken.. ziek op bed. Lees ik net de uitslag en zijn straf. Wat zou het een geweldige race geweest zijn.
De tijdstraf is dus onterecht, ik ben benieuwd wat daar uitkomt.
Citaat van William op 23 oktober 2017, 06:07Het is inderdaad belachelijk. De 3e plaats is Max kwijt omdat zijn inhaalactie niet volgens het boekje was.
Ben ook benieuwd wat hier uit zal komen.
Het is inderdaad belachelijk. De 3e plaats is Max kwijt omdat zijn inhaalactie niet volgens het boekje was.
Ben ook benieuwd wat hier uit zal komen.
Citaat van Demo op 23 oktober 2017, 07:34Teambaas Horner: de straf voor Max is niet uit te leggen, ze doen maar wat
Lauda vindt beslissing belachelijk: 'Dit is de slechtste beslissing ooit'
CitaatKort na de GP van Amerika noemde Max Verstappen de steward die hem een tijdstraf aansmeerde "een idioot". Twee uur later neemt hij daarvan geen woord terug: "Ik hoop dat hij het hoort. Ik heb hem toch al tegen. Deze steward heeft me al eerder gestraft in Mexico."
De Limburger ging in de Formule 1-race in Austin met een gewaagde actie in een van de laatste bochten Kimi Räikkönen voorbij voor de derde plaats. De wedstrijdleiding bestempelde die actie echter als onreglementair en gaf Verstappen een tijdstraf van vijf seconden. Weg podium.
"Het is ontzettend jammer", gaat Verstappen verder. "Het team brak na de laatste ronde bij wijze van spreken de halve garage af van blijdschap. Iedereen ging uit zijn dak. En dan krijg je dit: een mooie race met een bitter eind. Superslecht voor de sport."
De tijdstraf die Max Verstappen zijn derde plaats kost in Amerika, wordt niet door iedereen gewaardeerd. "Protest heeft geen zin"', zegt Christian Horner.
Teambaas Horner: de straf voor Max is niet uit te leggen, ze doen maar wat
CitaatKort na de GP van Amerika noemde Max Verstappen de steward die hem een tijdstraf aansmeerde "een idioot". Twee uur later neemt hij daarvan geen woord terug: "Ik hoop dat hij het hoort. Ik heb hem toch al tegen. Deze steward heeft me al eerder gestraft in Mexico."
De Limburger ging in de Formule 1-race in Austin met een gewaagde actie in een van de laatste bochten Kimi Räikkönen voorbij voor de derde plaats. De wedstrijdleiding bestempelde die actie echter als onreglementair en gaf Verstappen een tijdstraf van vijf seconden. Weg podium.
"Het is ontzettend jammer", gaat Verstappen verder. "Het team brak na de laatste ronde bij wijze van spreken de halve garage af van blijdschap. Iedereen ging uit zijn dak. En dan krijg je dit: een mooie race met een bitter eind. Superslecht voor de sport."
De tijdstraf die Max Verstappen zijn derde plaats kost in Amerika, wordt niet door iedereen gewaardeerd. "Protest heeft geen zin"', zegt Christian Horner.
Citaat van Demo op 23 oktober 2017, 09:522 uur geleden zei puppy:Teambaas Horner: de straf voor Max is niet uit te leggen, ze doen maar wat
Hij zat met opgekropte woede naar de ontknoping van de Grand Prix van de Verenigde Staten te kijken. Arie Luyendyk, tweevoudig winnaar van de Indy 500 in Amerika, zag Max Verstappen in de slotronde schitteren op het circuit van Austin, maar ontplofte toen hij op de bank vernam dat de Nederlander voor zijn inhaalmanoeuvre op Kimi Räikkönen een tijdstraf kreeg en zijn derde plaats moest inleveren. "Onvoorstelbaar." Luyendyk weet waarover hij praat. Hij is zelf steward in de IndyCar, de raceklasse die in Amerika veel en veel populairder is dan de Formule 1. Als coureur won hij in 1990 en 1997 de Indy 500, wat hem eeuwige roem opleverde. "We zijn met drie stewards en we treden elke race aan. In de Formule 1 doen stewards maar vijf van de twintig wedstrijden in een seizoen. Dat is niet goed", zegt hij over de verschillen.
2 uur geleden zei puppy:Teambaas Horner: de straf voor Max is niet uit te leggen, ze doen maar wat
Hij zat met opgekropte woede naar de ontknoping van de Grand Prix van de Verenigde Staten te kijken. Arie Luyendyk, tweevoudig winnaar van de Indy 500 in Amerika, zag Max Verstappen in de slotronde schitteren op het circuit van Austin, maar ontplofte toen hij op de bank vernam dat de Nederlander voor zijn inhaalmanoeuvre op Kimi Räikkönen een tijdstraf kreeg en zijn derde plaats moest inleveren. "Onvoorstelbaar."
Luyendyk weet waarover hij praat. Hij is zelf steward in de IndyCar, de raceklasse die in Amerika veel en veel populairder is dan de Formule 1. Als coureur won hij in 1990 en 1997 de Indy 500, wat hem eeuwige roem opleverde.
"We zijn met drie stewards en we treden elke race aan. In de Formule 1 doen stewards maar vijf van de twintig wedstrijden in een seizoen. Dat is niet goed", zegt hij over de verschillen.
Citaat van Duken op 29 oktober 2017, 13:50Spanning! Vanavond om 20.00 de volgende race in Mexico. Max start vanaf plekje twee kom maar op Vetell
Spanning! Vanavond om 20.00 de volgende race in Mexico. Max start vanaf plekje twee kom maar op Vetell
Citaat van reneetje1969 op 29 oktober 2017, 15:38Max gaat hem pakken vanavond.
Max gaat hem pakken vanavond.