Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins
Citaat van Duken op 27 mei 2017, 07:06Van de week nog 2700 dollar per Bitcoin.... Nu weer 2020 dollar.ik ben benieuwd of ze nog onder de 2000 dollar gaan zakken.
Van de week nog 2700 dollar per Bitcoin.... Nu weer 2020 dollar.ik ben benieuwd of ze nog onder de 2000 dollar gaan zakken.
Citaat van Meh Meh op 4 juni 2017, 11:21De Gulden begint ineens weer erg interessant te worden, de koers is stijgende. https://gulden.com/nl/
De Gulden begint ineens weer erg interessant te worden, de koers is stijgende. https://gulden.com/nl/
Citaat van PeaceFreak op 4 juni 2017, 11:49Thanks voor de info Barkie!
Ik ga effe wat Guldens minen![]()
Thanks voor de info Barkie!
Ik ga effe wat Guldens minen
Citaat van Duken op 4 juni 2017, 18:53Lachen, dat is nog best leuk icm de nostalgie van de guldens. Ik ga hem ook in de gaten houden. Thx Barkie.
Lachen, dat is nog best leuk icm de nostalgie van de guldens. Ik ga hem ook in de gaten houden. Thx Barkie.
Citaat van Meh Meh op 4 juni 2017, 20:198 uur geleden zei PeaceFreak:Thanks voor de info Barkie!
Wat gebruik jij ervoor om ze te minen?
8 uur geleden zei PeaceFreak:Thanks voor de info Barkie!
Wat gebruik jij ervoor om ze te minen?
Citaat van Meh Meh op 4 juni 2017, 20:301 uur geleden zei Duken:Lachen, dat is nog best leuk icm de nostalgie van de guldens. Ik ga hem ook in de gaten houden. Thx Barkie.
Je kan ze gewoon kopen met iDeal, tot €50,- per week kan het zonder inschrijving. Daar heb je 580 guldens voor.
Ik denk niet dat het de volgende BTC word maar er zit waarschijnlijk veel meer in. Ik ga zo zelf voor €100,- aan guldens kopen.
Wie in 2009 voor €100,- aan BTC had gekocht was nou multi, multi miljonair geweest.
Knap zuur, ik moest er namelijk om lachen in 2010, ik dacht dat het een scam was.
1 uur geleden zei Duken:Lachen, dat is nog best leuk icm de nostalgie van de guldens. Ik ga hem ook in de gaten houden. Thx Barkie.
Je kan ze gewoon kopen met iDeal, tot €50,- per week kan het zonder inschrijving. Daar heb je 580 guldens voor.
Ik denk niet dat het de volgende BTC word maar er zit waarschijnlijk veel meer in. Ik ga zo zelf voor €100,- aan guldens kopen.
Wie in 2009 voor €100,- aan BTC had gekocht was nou multi, multi miljonair geweest.
Knap zuur, ik moest er namelijk om lachen in 2010, ik dacht dat het een scam was.
Citaat van PeaceFreak op 4 juni 2017, 20:4624 minuten geleden zei Barkie:Wat gebruik jij ervoor om ze te minen?
Gewoon met deze handleiding (lees vooral de omschrijving
):
24 minuten geleden zei Barkie:Wat gebruik jij ervoor om ze te minen?
Gewoon met deze handleiding (lees vooral de omschrijving ):
Citaat van Meh Meh op 4 juni 2017, 20:56Bedank zeer duidelijk! Zal het proberen.
Ik ben door mijn maximum likes heen voor vandaag anders zou ik je bericht zeker liken.
Bedank zeer duidelijk! Zal het proberen.
Ik ben door mijn maximum likes heen voor vandaag anders zou ik je bericht zeker liken.
Citaat van PeaceFreak op 4 juni 2017, 20:582 minuten geleden zei Barkie:Bedank zeer duidelijk! Zal het proberen.
Doe je het toch morgen??
(geintjuh)
2 minuten geleden zei Barkie:Bedank zeer duidelijk! Zal het proberen.
Doe je het toch morgen?? (geintjuh)