Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
Citaat van downloadfan op 25 juli 2008, 11:48Die is streng =P
Die is streng =P
Citaat van downloadfan op 25 juli 2008, 12:00Vandaag is trouwens Kaspersky 2009 (v8) uitgekomen:
Vandaag is trouwens Kaspersky 2009 (v8) uitgekomen:
Citaat van downloadfan op 25 augustus 2008, 19:55Hoi,
Ik run nog altijd mijn AVG 7.5,maar ik zou hiet echter willen van af stappen...
Niet dat het enig probleem heeft gegeven...En een super programma is O0
zou ik toch graag het Beste Anti-virus,Anti-Spyware en Internet securty programma
op m'n pc staan willen hebben,het mag duur zijn want ik fix dat wel met een Crack/Serial....
Hoi,
Ik run nog altijd mijn AVG 7.5,maar ik zou hiet echter willen van af stappen...
Niet dat het enig probleem heeft gegeven...En een super programma is O0
zou ik toch graag het Beste Anti-virus,Anti-Spyware en Internet securty programma
op m'n pc staan willen hebben,het mag duur zijn want ik fix dat wel met een Crack/Serial....
Citaat van Robinhood1 op 25 augustus 2008, 19:56Ik had laatst zo'n totaal paket van Avira, bevalt goed! Voor de rest ben ik ook erg te spreken over NOD32.
Ik had laatst zo'n totaal paket van Avira, bevalt goed! Voor de rest ben ik ook erg te spreken over NOD32.
Citaat van Jeroen1000 op 25 augustus 2008, 20:02ik heb kaspersky 2009 sindsdien nooit meer virus gehad!
ik heb kaspersky 2009 sindsdien nooit meer virus gehad!
Citaat van downloadfan op 19 september 2008, 10:11Ben erg tevreden met Avira Antivir Premium, heeft erg hoge detectie en komt bij SSUpdater.com altijd goed uit de Antivirus / Antimalware test.
SSUpdater.com is mijn favo site voor alle gratis software van Antivirus tot firewalls en van Uninstallers tot Defrgagmenteer programma's en alles wat daar tussen zit.
En alles 100% Virusvrij O0
Ben erg tevreden met Avira Antivir Premium, heeft erg hoge detectie en komt bij SSUpdater.com altijd goed uit de Antivirus / Antimalware test.
SSUpdater.com is mijn favo site voor alle gratis software van Antivirus tot firewalls en van Uninstallers tot Defrgagmenteer programma's en alles wat daar tussen zit.
En alles 100% Virusvrij O0
Citaat van JaTom op 19 september 2008, 11:40Avira verloopt bij mij steeds. Ik word er echt gek van, ben maar weer overgeschakeld op AVG 8 Pro.
Avira verloopt bij mij steeds. Ik word er echt gek van, ben maar weer overgeschakeld op AVG 8 Pro.
Citaat van downloadfan op 20 september 2008, 14:28Had ik ook last van, maar ben zelf overgeschakeld naar Kaspersky Internet Security 2009
Had ik ook last van, maar ben zelf overgeschakeld naar Kaspersky Internet Security 2009
Citaat van downloadfan op 20 september 2008, 14:32Mcafee werkt goed genoeg voor mij O0 Niet echt problemen mee gehad.
Mcafee werkt goed genoeg voor mij O0 Niet echt problemen mee gehad.
Citaat van downloadfan op 20 september 2008, 14:45Ik heb PC Tools Spyware Doctor met antivirus.. (legaal). Is dat een beetje goed of niet ? Ik zal wel dat Spyware Doctor bij spyware er tussen stond maar niet bij antivirus :- Moet ik nog een antivirus programma erbij nemen of niet ?
Ik heb PC Tools Spyware Doctor met antivirus.. (legaal). Is dat een beetje goed of niet ? Ik zal wel dat Spyware Doctor bij spyware er tussen stond maar niet bij antivirus :- Moet ik nog een antivirus programma erbij nemen of niet ?