Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security

VorigePage 20 of 25Volgende

ik heb maar 2 programmas.

Microsoft security essensials voor gewonen virusscan. (Gratis) werkt als een trein.

En mallware bytes (full versie) altijd aan. (Heb evt wel een licentie code voor je)

Ohja. Ik raad aan om niet te veel programmas te gebruiken (vertraagd je pc + ze zitten elkaar in de weg)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Marciej123 ik ga je advies opvolgen.

ik zal eerst ff wat dingen er af gooien en dan zal ik nog wel wat vragen.

die Comodo Internet Security is goed getest op:

http://www.matousec.com/projects/proactive-security-challenge/results.php

en hij voldoet aan al je eisen. (firewall, anti-virus, anti-malware etc.)

het is ook nog eens gratis verkrijgbaar voor een jaar:

http://download.comodo.com/cis/download/installs/1000/standalone/cispro_1year_installer.exe

of je daarnaast malwarebytes wel eens draait (zoals ik doe) moet je zelf weten, maar zoals al gezegd is: niet meerdere anti-malware/spyware/virus programma's tegelijk laten draaien.

Misschien is het handig om de bronnen te vermelden ;) Dan kunnen mensen zien waar je deze resultaten/informatie op basseerd

Kijk eens naar hoeveel berichten deze persoon op het forum heeft gezet daaraan kun je zien dat het niet heel erg betrouwbaar is maar ik zal ook wel ff reageren :)

Kaspersky Internetsecurity (Betaald maar makkelijk een gratis key te downloaden van ondermeer tpb)

Malwarebytes Anti Virus (gedeeltelijk gratis het beste deel is gratis ;))

Microsoft security essentials (volledig gratis)

Spyware Doctor met Anti Virus (Betaald mogelijk te downloaden van TPB)

Bij bedrijven waar ik werk gebruiken we voor de meeste clients MSE :) Werkt als een zonnetje. En al wil ik controle ( wat meestal nodig is ) dan maken we gebruik van Symantac Norton omdat dit makkelijk beheerbaar is vanaf de server. Voor de rest werken de producten van Microsoft prima

Kijk eens naar hoeveel berichten deze persoon op het forum heeft gezet daaraan kun je zien dat het niet heel erg betrouwbaar is maar ik zal ook wel ff reageren

Kaspersky Internetsecurity (Betaald maar makkelijk een gratis key te downloaden van ondermeer tpb)

Malwarebytes Anti Virus (gedeeltelijk gratis het beste deel is gratis )

Microsoft security essentials (volledig gratis)

Spyware Doctor met Anti Virus (Betaald mogelijk te downloaden van TPB)

Ipv spyware doctor kan je beter voor ESET Nod32 gaan. Vind ik zelf wat prettiger werken als je eenmaal een goede key hebt gevonden.

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6

ESET nod32 is een van de weinige virus scanners die ik nog nooit heb gebruikt en Spyware Doctor wel daarom rade ik die aan maar ik zal ook eens naar die van jou kijken :)

Sorry maar van de starttopic klopt helemaal niks meer misschien moet die is een keer geupdate worden :wacko:

Vind jij het niet leuk om de startpost een opfris beurt te geven?

Ja is goed hoor, na dit weekend heb ik iets meer vrijetijd tot mijn toetsweek kan ik dan ook wel kijken naar MAS ;)

VorigePage 20 of 25Volgende